1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Buna seara. Eu trebuie sa schimb bratele de la suspensie pe puntea fata cele de jos si nu reusesc sa gasesc codurile pt ele. Codurile de pe ele nu le gasesc pe nici un catalog online. (8K0 407 155 B e unul din coduri) Ma poate ajuta careva?
    VIN: WAUZZZ8KX9A155554

    Multumesc anticipat!
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca e vorba despre bratele inferioare,ai codurile in imagini.
     
  3. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Exact ce imi trebuia :)
    Multumesc frumos nucugheri
     
    krono apreciază asta.
  4. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Salut,

    A trecut cineva de la brate cu bucsa de 65mm la brate cu bucsa de 75mm?

    cod brate 75mm / suspension guide M12 : 8K0407693R si 8K0407694R

    vreau sa stiu daca s-a eliminat vibratia volanului intre 110-130 km\h
     
  5. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Am trecut eu, "problema" e ca nu aveam vibratii nici la 65mm...
     
  6. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Vibratia volanului este din roti, iti garantez. Am avut-o si eu si am re-re-re-echilobrat rotile pana cand am gasit un service meserias care chiar avea scule si le-au echilibrat de ziceai ca merg pe sine. Rotile respective erau niste mizerii aftermarket, intre timp am trecut pe OEM si nu am mai avut vreodata vibratiile respective.
     
    rotitza apreciază asta.
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Asa este, rotile sunt problema nu bucsile! Desi aveam masina de putin timp si km acesteia erau relativ mici (arround 60k) am schimbat bucsile cu princina, tot cu unele de 65mm, iar schimbarile au fost ZERO! Am aruncat la gunoi niste bucse bune si bani pe manopera, cel putin asta a fost concluzia mea.

    Diferenta intre cele doua tipuri de bucse este ca cele de 65mm sunt din cauciuc integral iar cele de 75mm sunt tip hidolager, adica au un ulei hidaraulic in ele. Cele din urma au fost o solutie mai mult axata spre confort, o absorbtie mai buna a socurilor, dar bineinteles si cu un cost mai mare de achizitie.

    PS: la masinile cu directie cu demultiplicare (EX: 1N7, 1N8) vibratiile se transmit mult mai pronuntat datorita faptului ca directia este mai stransa. Cursa volanului fiind mai mica.
     
  8. NicolaeAudiA4 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4, 2.0 CAGB,2009
    Salut. Nu aunt sigur dacă postez in topicul potrivit, dar altul nu am gasit. Mergeam astazi cu masina si dintr-o data am auzit ca la roata din fata incepe sa se auda un horjait ca si cum ar fii ceva fier pe fier. Ma gandeam sa nu fie cumva o plăcută de frana blocata. Am mai mers vreo 3km cu masina si se auzea tot mai incet. Cineva imi zisese ca ieseau ceva scantei mici de la roata. Dupa 3 km nu a mai facut deloc si am mai mers după inca 5-10 km. E posibil sa fi intrat vreo pietricica si sa se frece de disc sau ceva?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Placutele le-ai verificat ? In special cele din interior.
     
  10. NicolaeAudiA4 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4, 2.0 CAGB,2009
    Da. Sunt putin uzate, dar nu foarte tare. Oricum urmează sa le schimb. Putea sa fie o piatra? Sau e putin probabil? Ideea e ca m-a lasta zgomotul dintr-o data.
     
    Ultima editare: 3 Dec 2017
  11. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Am patit de doua ori asta si cu precedenta Mazda si cu Audi. In ambele cazuri a fost o pietricica colturoasa (criblura) prinsa intre disc si scutul metalic. Zgomot strident din cauza rezonantei scutului de tabla.
     
  12. NicolaeAudiA4 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4, 2.0 CAGB,2009
    M-am mai linistit. Am mai mers ceva km cu ea acum si nu se mai aude. Probabil deja căzuse de ieri pana a sfaramat-o un pic. Multumesc frumos!
     
  13. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Salut baieti,

    Ma ajuta si pe mine cineva cu informatii despre aceste referinte :8K0407696F si 8K0407695F sunt bratele de jos, ,ma intereseaza ce diamtru are bucsa si pentru ce masina sunt recomandate?
    Multumesc
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codurile date de tine nu le gasesc nici in ETKA nici in TecDoc sau alt program de piese.

    De ce nu iti comanzi piese dupa seria de caroserie ?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    mubarak2000, codurile date de tine nu se gasesc in programe, asa cum spunea si colegul audi66.
    Desi pe ebay de ex. am gasit . Dar in general, mai este punctat un cod, cu linie neagra intrerupta si e posibil codurile sa fie cele cu ...693 si 694 F, potrivesc pe A4 B8 , A5, etc si are bucsa de 65 mm (atasez un exemplu).

    Intre timp s-au revizuit si acum au codurile cu ...693 si 694 N, cu bucsa tot de 65 mm.
    Exista si codurile cu ...693 si 694 R sau AE, tot pentru A4 B8, A5, etc.cu bucsa de 75 mm.


    Atasez aici:
     
  16. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Codurile acestea le am eu pe masina si bucsa este de 65, am masurat.
    Intrebam pe ce masina se monteaza pentru ca nici eu nu am gasit nicaieri, numai la vanzare.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Probabil codul punctat cu negru s-a sters, dar acela care e la tine nu exista in programele de piese.
     
  18. AlPacino13 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    A4 B8,CAHA, 170 CP, 2010
    La mașină mea s-a pus în Germania bucsa de 75 mm, deși dupa serie ar fi trebuit de 65 mm.
     
  19. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Salutare tuturor! Astazi am intampinat o problema la masina: de cateva zile auzeam un fel de pocanit ("POC" scurt cand debraiam) atunci cand plecam de pe loc, dar nu se auzea intotdeauna. Fiind tot pe drumuri prin tara, am zis ca o rezolv cand ajung inapoi acasa, mai ales ca nu se simțea nicio bătaie in volan sau schimbător sau așa ceva.
    Astazi, fiind prin Bucuresti, eram in viteza a doua, am accelerat si masina parea ca nu mai trage cum ar trebui, turometrul urca (dar nu exagerat de rapid) si nu mă baga in scaun ca alte dati. Am dat a treia, la fel. Martorul ESP palpaia de fiecare data cand se intampla asta, ca si cum as fi fost pe gheata.
    Asta s-a intamplat cam de 3 ori pe parcursul a 12 km. In rest nu erau probleme. Parca apărea treaba asta când o călcam in treapta 2/3. De la acceleram mai bătrânește nu făcea așa.
    Tin sa precizez ca in momentul cand am plecat de pe loc s-a auzit pocnitura si inca de cateva ori cand am accelerat (vit 1- acceleratie - ambreiaj - vit 2 - acceleratie + pocnitura).

    Daca accelerez lin/moderat merge bine masina. Nu apar alte semne. Nu am nicio eroare in bord. Nu trage stanga/dreapta. Franeaza bine. Merge absolut normal.

    Intreg kitul de ambreiaj a fost schimbat acum un an si nu am mers agresiv cu masina (nu am fortat plecari de pe loc, nu am dat liniute, am mers normal). Dar inainte sa schimb ambreiajul mai tin minte cum facea, cand mai patina amreiajul nu tin minte sa se fi aprins martorul ESP.
    Maine dimineata am de gand sa incerc sa trec pe la doua service-uri (desi nu stiu ce sa zic, fiind sambata - 30 decembrie)...
    Service-ul ce mi-a fost recomandat e pe strada Fizicienilor din Bucuresti, nu stiu exact cum se numeste. Si am mai gasit unul pe strada Jiul. Orice alta recomandare imi e de folos!!!
    Daca are cineva idee cam ce ar putea avea masina v-as ruga sa imi dati un sfat. Eu maine ar trebui sa plec catre Arad, nici nu stiu ce sa fac. Oricum daca e ceva mai serios nu cred ca mi-ar putea-o repara avand in vedere perioada, dar as vrea macar sa stiu daca e cât de cât safe sa mă duc incet-incetisor pana acasa, tinand cont de simptome.
    Va multumesc!
     
    Ultima editare: 29 Dec 2017
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are nimic masina, ai cauciucuri de iarna sau all season si iti patineaza rotile la accelerari mai bruste, aprinzand ESP-ul. E ceva normal pe vremea asta.
    In schimb, pocniturile trebuie analizate. Du-te la un service sa iti verifice suportii motor/cutie.
     

Distribuie pagina asta