1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Am verificat iar rotile, bucsele si franele, rezultatul e urmatorul:
    - roti/jenti ok (erau inca echilibrate perfect), cauciucurile bune.
    - geometria fata - ok, geometria spate - roata din stanga era 1.3 grade spre exterior.
    -franele - verificate la stand ITP - fata ok, pe spate discurile trebuie schimbate (sunt tocite si ovalizate, simtea la pedala)
    - bucsele: spate ok, fata - una dintre bucsi este slabita (cauciucul din interior destul de distrus) pe partea dreapta, avea joc mult mai mare decat pe stanga. Este vorba de bucsa cea mai mare cumva inspre mijlocul masinii era capatul bratului (nu stiu cum se numeste).
     
  2. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Salutare,
    Ieri am făcut revizia si uleiul din rezervorul de la pompa de servodirecție era/este murdar.
    Aveți idee, de unde provine aceasta murdarie? Nu văd sa fie o zona care nu etanseaza perfect sau scurgeri.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asa se face in timp. Este normala uzura uleiului de la servo in timp.
     
  4. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Deci schimbat cât mai repede si km mulți.
    Mulțumesc frumos.
     
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    A reglat cineva unghi cadere la B8 mai low? Ce valori aveti? Am S-line cu arcuri Eibach Prokit si cica pe fata nu se regleaza (desi nu e asa cracanata), iar pe spate au zis s-o las asa, ca daca fata ramane cum e...
    Problema e ca pe spate imi roade cauciucurile instant la cum arata, ce ziceti? Nu reglez spatele sa fie cat de cat drept si las fata cracanata?



    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Salut,

    Imi poate spune cineva daca pivotul din imagine se poate schimba separat sau trebuie cu tot cu brat? Cum ar fi recomandat? Din ce vad pe aici pe forum unii au schimbat pivotii cu tot cu brate, altii separat.

    Multumesc!
     
  7. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Se schimba separat ala.
     
    EuSebyU1 apreciază asta.
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Caderea si convergenta pe spate sunt aiurea rau, am fost la al 3-lea centru de geometrie roti si astia n-au ajuns la suruburi.
    Cu suspensie S-line stock mai sunt probleme? Pe spate e coborata max 0.5 cm fata de stock...

    upload_2018-8-16_17-17-34.png
     
  9. Catalin1408

    Catalin1408 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Facelift 2013
    A4 B8 Facelift 2013. Steering defective! Do not drive vehicle!


    Caseta de directie cu probleme imi apara la diagnoza.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Modulul de pe caseta, din pacate nu se gaseste ca reper separat.
     
    Catalin1408 apreciază asta.
  11. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Ma ajuta cineva cu un cod pentru cap planetara stanga fata pentru caga
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    8K0498099D sau DX.
     
  13. Erkade 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 S-Line 140 KW (CNHA)
    Buna ziua,

    Detin un Audi A4 B8.5 (2.0 TDI 140 KW) si intampin o problema ciudata (cel putin pentru mine) la care nu am gasit inca un raspuns: de fiecare data cand pornesc masina, sau o opresc, imi smuceste volanul.
    Pe diagnoza nu imi apare nicio eroare, si odata pornita masina nu mai probleme.Nu am vibratii in mers si nici cand stationez cu masina pornita.
    Mentionez ca masina nu are servotronic (nu am trecuta optiunea 1N3 pe prima pagina a planului de service).

    A mai avut cineva o problema asemanatoare ?

    Multumesc anticipat.
     
  14. Catalin1408

    Catalin1408 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Facelift 2013
    Am inlocuit caseta de directie si acum merge volanul foarte usor. ~ 1000 euro toata distractia.
     
    biju2000 apreciază asta.
  15. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Ai fi putut sa treci la 1N8 - Dynamic Steering, ti-ar mai fi trebuit un calculator in plus, ceva cablaj si cineva sa-ti faca montajul si codarea. Dar na, te inteleg aveai nevoi repede de masina nu de briz-briz-uri.
     
  16. Catalin1408

    Catalin1408 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Facelift 2013
    Pai am Audi Drive Select si pot alege Dynamic Steering daca la asta te referi.
     
  17. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Da, daca poti selecta DS in ADS ai deja 1N8.
     
  18. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Optiunea 1N8 presupune pe langa caseta cu servotronic si alta coloana de volan, cu modul de demultiplicare. Acel calculator de care ai pomenit este legat la modulul de pe coloana de directie.
    Atentie, caseta de la 1N8, la masinile cu directie hidraulica lucreaza la alte presiune si are nevoie de radiator de raciere specific. Implicit sunt si alte conducte.

    Pentru masinile cu caseta electrica optiunea dynamic steering este 1N7.
     
  19. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Este invers rotitza. La facelift (ca la el m-am referit dupa semnatura) sunt doar doua PR-uri QZ7 si 1N8, ambele electrice.
    1N7 a fost la pre-facelift. Acum am inchis cu doamna ETKA ca m-ai făcut curios. ☺️
     
  20. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Mea culpa! Am incurcat cele doua PR-uri...

    Masina personala are optiunea 1N7 din fabrica si este prefacelift. - ai dreptate
    Iar din lumea celor care si-au mai facut retrofituri de aceasta anvergura stiu o persoana apropiata ce si-a montat coloana cu demultiplicare pe un A6 4G ce are ca dotare caseta de directie electrica. De la el stiam ca optiunea pe A6 cu caseta electrica se numeste 1N8.
     

Distribuie pagina asta