1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O repari la reprezentanta. Ai si garantie si in caz ca se rupe un surub la demontare ei sunt responsabili pentru asta. Pretul este foarte bun. Nu exista piese AM mai bune fata de cele OE.
     
  2. flawyl31

    flawyl31 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA 10.2008
    Dupa o vizita la mecanic, planetara stanga partea spre interior citez: 'are ceva joc' . In ce masura se poate uza,?
    Pe diagnoza nu apare nici o eroare, dupa mine e destul de grav, ca ar trebui sa fie ceva fix.
    Se poate schimba acel capat la fel ca si cel dinspre roata? daca da , as dori un cod.
    Multumesc
     
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    In primul rand, ce fel de eroare sa iti apara la o planetara? In al doilea rand, vezi sa nu ai jocul de la rulmentul din carcasa cutiei si nu din capatul de planetara.
     
    cata181 apreciază asta.
  4. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Vezi ca de multe ori acolo apare joc in carcasa cutiei de viteza. Se da jos cutia si se schimba carcasa sau se rectifica si bucesaza cea veche. Era cineva prin Oradea care se ocupa cu asa ceva...
     
    flawyl31 apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai mult ca sigur este vorba despre jocul din rulmentul carcasei. Este o problema dezbatuta de altfel pe forum si exista si solutia scrisa aici pe forum.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  6. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 Sedan 2.0 TDI,CAGA Stage 1- 175 CP
    Salut a schimbat cineva doar bucsele din capetele de la bratele superioare de pe fata? Si la mine s-au dus si cei de la service mi-au recomandat doar schimbarea lor.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se schimba doar acele bucse ci se inlocuiesc bratele. De ce trebuie facut asta, este scris pe forum in mai multe topicuri.
     
  8. Horatius

    Horatius 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Salutari. De ceva vreme caut info referitor la tinuta de drum a masinii mele, anume faptul ca, in curbe, daca le abordez mai agresiv, efectiv mie frica. Asta e senzatia, nu ca ar fugii spatele sau fata, nu ca ar fi barca, senzatie de teama de rasturnare, sau ceva de genu. Senzatia e prezenta inclusiv pe autostrada la 140km/h. Ce am facut pana acum, nu neaparat din cauza asta:
    - schimbate telescoate fata/spate
    - cauciucuri noi, presiunea ca la carte
    - verificare geometrie roti(nu a fost cazul de reglat)
    - verificare vizuala brate/bucsi(la service). Recomandare de inlocuit brate inferioare fata, nu neaparat!
    - schimbat pozitia de condus(scaun, volan)
    Nu am vibratii, zgomote, trageri de volan,etc. Concluzia mecanicilor e sa ai dau pace, si eu tind la fel, dar nu ma pot impaca cu ideea ca o masina de genu, sa aiba acest comportament. Are 234k si sunt convins ca multe se uzeaza in timp si as schimba inainte sa troncane/huruie, cum de altfel se poarta. Daca nu urla, las-o asa. O recomandare cu ce sa incep? Arcuri, brate, bucsi? Multumesc pentru rabdare :)
     
  9. K3nT Gold Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 1BV
    Daca bratele, amortizoarele, arcurile..suspensia este in regula asa cum spui, problema este la stilul tau de condus :)
    Vrei sa conduci mai agresiv, monteaza bara stabilizatoare fata/spate de RS.

    L.E. daca rulezi jante de 15...treaba este clara.

    Bafta
     
  10. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Si pana la urme ce iti face masina ta? Sau cum face? De ce iti este frica ? Eu nu inteleg!!
     
  11. Horatius

    Horatius 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Am gasit ceva pe engleza, o sa caut informatii despre bara stabilizatoare sau bieleta antiruliu?!, cum se poate diagnostica/verifica daca isi face treaba. Revin cu detalii.
    "Excessive body roll can make driving scary, and it also limits how quickly your car responds to you turning the wheel. But the most dangerous part of excessive body roll is that the primary areas where it originates from (the suspension, shocks, and tires), can cause much worse damage if their problems are ignored. Whenever you notice excessive body roll, you should schedule an inspection as soon as possible."
     
  12. snipe 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    S5 Sportback 3.0 TFSI CREC 2015
    Pentru ce vrei tu, daca amortizoarele si bratele sunt ok, atunci barele stabilizatoare si bieletele antiruliu sunt primele lucruri la care sa te uiti. Pot fi schimbate bucsele la bara stabilizatoare cu unele noi sau chiar ceva mai dure gen Powerflex desi aici parerile sunt cam impartite (o sa pierzi mult din confort), bieletele antiruliu le schimbi cu totul dar oricum sa verifici cu un mecanic lucrurile astea. Si cum se spunea mai sus poti sa mergi pe drumul cu schimbatul barelor stabilizatoare cu unele de S/RS sau aftermarket, gen KW, H&R, Eibach, toate fiind mai groase si chiar reglabile.
     
  13. Horatius

    Horatius 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Multumesc pentru sugestii dar SURPIZE ! Am facut o diagnoza la alt service, mi-s duse amortizoarele, cel putin pe spate. Sunt schimbate noi SACHS de 6 luni, <10k. Am solicitat inlocuirea lor in garantie, toate 4, chiar daca doar pe spate se "simt" duse. Cum se poate asa ceva ? Nu car marfa cu ea, nu drumuri proaste, masina de familie. Revin cu feedback dupa. Tara lu' papura voda si al service-urilor de cacao.
     

Distribuie pagina asta