1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O repari la reprezentanta. Ai si garantie si in caz ca se rupe un surub la demontare ei sunt responsabili pentru asta. Pretul este foarte bun. Nu exista piese AM mai bune fata de cele OE.
     
  2. flawyl31

    flawyl31 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Dupa o vizita la mecanic, planetara stanga partea spre interior citez: 'are ceva joc' . In ce masura se poate uza,?
    Pe diagnoza nu apare nici o eroare, dupa mine e destul de grav, ca ar trebui sa fie ceva fix.
    Se poate schimba acel capat la fel ca si cel dinspre roata? daca da , as dori un cod.
    Multumesc
     
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    In primul rand, ce fel de eroare sa iti apara la o planetara? In al doilea rand, vezi sa nu ai jocul de la rulmentul din carcasa cutiei si nu din capatul de planetara.
     
    cata181 apreciază asta.
  4. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Vezi ca de multe ori acolo apare joc in carcasa cutiei de viteza. Se da jos cutia si se schimba carcasa sau se rectifica si bucesaza cea veche. Era cineva prin Oradea care se ocupa cu asa ceva...
     
    flawyl31 apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai mult ca sigur este vorba despre jocul din rulmentul carcasei. Este o problema dezbatuta de altfel pe forum si exista si solutia scrisa aici pe forum.
     
    flawyl31 apreciază asta.
  6. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 Sedan 2.0 TDI,CAGA Stage 1- 175 CP
    Salut a schimbat cineva doar bucsele din capetele de la bratele superioare de pe fata? Si la mine s-au dus si cei de la service mi-au recomandat doar schimbarea lor.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se schimba doar acele bucse ci se inlocuiesc bratele. De ce trebuie facut asta, este scris pe forum in mai multe topicuri.
     
  8. Horatius

    Horatius 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Salutari. De ceva vreme caut info referitor la tinuta de drum a masinii mele, anume faptul ca, in curbe, daca le abordez mai agresiv, efectiv mie frica. Asta e senzatia, nu ca ar fugii spatele sau fata, nu ca ar fi barca, senzatie de teama de rasturnare, sau ceva de genu. Senzatia e prezenta inclusiv pe autostrada la 140km/h. Ce am facut pana acum, nu neaparat din cauza asta:
    - schimbate telescoate fata/spate
    - cauciucuri noi, presiunea ca la carte
    - verificare geometrie roti(nu a fost cazul de reglat)
    - verificare vizuala brate/bucsi(la service). Recomandare de inlocuit brate inferioare fata, nu neaparat!
    - schimbat pozitia de condus(scaun, volan)
    Nu am vibratii, zgomote, trageri de volan,etc. Concluzia mecanicilor e sa ai dau pace, si eu tind la fel, dar nu ma pot impaca cu ideea ca o masina de genu, sa aiba acest comportament. Are 234k si sunt convins ca multe se uzeaza in timp si as schimba inainte sa troncane/huruie, cum de altfel se poarta. Daca nu urla, las-o asa. O recomandare cu ce sa incep? Arcuri, brate, bucsi? Multumesc pentru rabdare :)
     
  9. K3nT Gold Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 1BV
    Daca bratele, amortizoarele, arcurile..suspensia este in regula asa cum spui, problema este la stilul tau de condus :)
    Vrei sa conduci mai agresiv, monteaza bara stabilizatoare fata/spate de RS.

    L.E. daca rulezi jante de 15...treaba este clara.

    Bafta
     
  10. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Si pana la urme ce iti face masina ta? Sau cum face? De ce iti este frica ? Eu nu inteleg!!
     
  11. Horatius

    Horatius 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Am gasit ceva pe engleza, o sa caut informatii despre bara stabilizatoare sau bieleta antiruliu?!, cum se poate diagnostica/verifica daca isi face treaba. Revin cu detalii.
    "Excessive body roll can make driving scary, and it also limits how quickly your car responds to you turning the wheel. But the most dangerous part of excessive body roll is that the primary areas where it originates from (the suspension, shocks, and tires), can cause much worse damage if their problems are ignored. Whenever you notice excessive body roll, you should schedule an inspection as soon as possible."
     
  12. snipe 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    S5 Sportback 3.0 TFSI CREC 2015
    Pentru ce vrei tu, daca amortizoarele si bratele sunt ok, atunci barele stabilizatoare si bieletele antiruliu sunt primele lucruri la care sa te uiti. Pot fi schimbate bucsele la bara stabilizatoare cu unele noi sau chiar ceva mai dure gen Powerflex desi aici parerile sunt cam impartite (o sa pierzi mult din confort), bieletele antiruliu le schimbi cu totul dar oricum sa verifici cu un mecanic lucrurile astea. Si cum se spunea mai sus poti sa mergi pe drumul cu schimbatul barelor stabilizatoare cu unele de S/RS sau aftermarket, gen KW, H&R, Eibach, toate fiind mai groase si chiar reglabile.
     
  13. Horatius

    Horatius 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Multumesc pentru sugestii dar SURPIZE ! Am facut o diagnoza la alt service, mi-s duse amortizoarele, cel putin pe spate. Sunt schimbate noi SACHS de 6 luni, <10k. Am solicitat inlocuirea lor in garantie, toate 4, chiar daca doar pe spate se "simt" duse. Cum se poate asa ceva ? Nu car marfa cu ea, nu drumuri proaste, masina de familie. Revin cu feedback dupa. Tara lu' papura voda si al service-urilor de cacao.
     
  14. Horatius

    Horatius 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Revin cu feedback dupa ce am studiat "problema" mea. Trag concluzia ca amortizoarele, cel putin pe spate, nu sunt cele pentru suspensia sport 1BE, sunt pentru suspensia standard. Am avut o situatie asemanatoare la vechea masina, anume ca am schimbat amortizoarele spate care erau cu autoleveling si pana nu am schimbat si arcurile sa se "pupe" cu ele masina nu era ok, statea prea jos. Concluzia a fost ca amortizoarele trebuie sa fie in concordanta cu arcurile. Mecanicul sustine ca nu ar trebui sa influenteze amortizoarele standard fata de sport, tind sa nu al cred, si ma gandesc sa-i cer sa imi puna ce am in carte, dar am nevoie de argumente solide. Este sau nu modificat comportamentul masinii la suspensie sport sa pui amortizoare standard? Astea sunt codurile de pe amortizoarele montate acum
    814902010934
    30-H54-A
    313365

    814904005287
    36-F44-A
    313364
    As aprecia o parere competenta, multumesc.
     
  15. biju2000

    biju2000 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Da, fata este 1BE dar spatele ste 1BA. Ar fi trebuit SACHS 313366. Problema nu trebuie privita doar "local" individualizand perechea amortizor/arc ci pe ansamblu. La tine in momentul critic de transfer al greutatii stanga/dreapta (in viraje) intervine intial fata, pentru ca amortizoarele au rata de comprimare diferita. Deci exista cel putin un moment in care centrul de greutate al masinii este all-over-the-place. Nu exagerat insa nici normal. E ca si cum ai avea amortizoarele spate uzate, "uzura" fiind diferenta de rata de comprimare.
    Macar daca-ti monta si pe fata tot 1BA aunci aveai un comprtament diferit dar macar echilibrat.
    Revenind la concordanta amortizor/arc, ele sunt calculate astfel incat la revenire (rebound) oscilatiile sa fie minime, spre zero. Acum, probabil, spatele revine mai repede, cu ceva oscilatie, datorita faprului ca arcul este calculat pentru rata de revenire al amortizorului 1BE diferita de cea a 1BA care opune o cu totul alta rezistenta.
     
    Horatius apreciază asta.
  16. Horatius

    Horatius 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Acum ceva vreme, am spus ca nu ma mai bag sa mesteresc la o masina, orice ar fi, in afara de apa de parbriz. Cel mai bine, trebuie apelat la un service/mecanic, care asta face toata ziua. Mi-am schimbat parerea total, si am ajuns la concluzia ca cel mai bine tu poti sti ce rezolvare are problema ta, daca studiezi prin toate mijloacele posibile, si sa mergi complet informat la mecanic, electrician, etc. Dupa 6 luni in care am crezut ca eu sunt nebun, sa descopar ca mi s-au montat alte amortizoare, fapt ce imi punea viata in pericol, mie si familiei, pentru ca eu nu am fost suficient de informat. De aceea este bun si forumul asta si apreciez cei ce impartasesc experientele lor. Multumesc @biju2000 pentru cea mai profesionista "interpretare" citita de mine pe forum.
     
  17. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Horatius, am avut aceeași senzație ca a ta atunci când am pus arcuri Eibach pe amortizoare 1BA. Da, mașina avea un aspect plăcut, dar nu a fost cea mai eficientă alegere deoarece aveam senzația de frica pe care ai descris-o și tu. Am schimbat amortizoarele cu unele 1BV și bările stabilizatoare de pe suspensia 1BV(fiind mai groase decât 1BA)+ arcurile Eibach. Situația sta altfel acum!
     
  18. zyzutopboss 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut, am cumaprat azi bieletele de directie de la TRW si am observat ca pe cutie apare A4 (allroad) 2009-2014... masina mea fiind un Audi A4 B8 2.0TDI CAGA 143CP 105kw an 2008 si seria de sasiu WAUZZZ8K18A002933

    Puteti va rog sa imi spuneti daca sunt bune bieletele pentru masina mea?

    Eu la baiatul de la piese i-am dat seria de sasiu dar nu stiu ce sa cred , nu as vrea sa pun piesa gresita

    Piesa este TRW JAR1306
     

    Fișiere atașate:

  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se vede ca sunteti pe langa cu masinile si achizitionarea de piese, din pacate. Pe cutie scrie ce vrea producatorul si sunt niste informatii generice/generale. Daca ai dat seria de sasiu la magazin cu siguranta ai primit de la magazin ce trebuia, daca vanzatorul a comandat pe seria ta de sasiu.

    Ai aici pe forum program de piese de unde scoti codul de original si pe baza codului de piesa originala verifici compatibilitatea si singur, cu piesa de la TRW si alte marci de piese auto. Nu stiti deloc sa va ajutati singuri.

    Pana iti raspunde cineva cu ETKA cauta singur aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/
     

Distribuie pagina asta