1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  2. Ionut v 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8
    Deci, se schimba doar bucsile. Merci.
     
  3. Andi Man

    Andi Man 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2016
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI 110 KW (CJCD), NYM, 2014
    Salut,
    Ma lovesc de o problema, pe care am crezut ca am rezolvat-o dar a revenit. Problema este una des intalnita la modelele dupa 2013 cu directie asistata electric, anume volanul tinut la ora 12 are o senzatie ca si cand ai avea o bucata de metal intre 2 magneti si o misti de la stanga la dreapta si se lipeste pe rand de fiecare magnet. Asta se intampla la viteze peste 30 de km, numai cand volanul e drept.
    Am incercat sa rezolv dupa cum au reusit alti baieti pe forum audizine, dezactivand "Driver Steering Recommendation". Asta a rezolvat pentru o perioada problema dar de ceva timp a revenit.
    Ca sa scap trebuie sa virez stanga dreapta maxim dupa ce pornesc masina, ceea ce e enervat cand te grabesti.
    Aveti idee daca exista vreun TSB de la audi care rezolva problema, sau alta solutie?
     
    Paveliu Adrian și PLay3R apreciază asta.
  4. Dan Fratila 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salutare, am o problema la masina mea un a4 cjcd din 2014 multitronic. Cand virez spre dr si accelerez se aude un troncanit, care seamana cu un troncanit de planetara. Am fost la servis au verificat planetarele si spune ca nu au joc. Au verificat bucsi, rulmenti si brate totul ok. Dar zgomotul se accentueaza pe zi ce trece, masina are acum 203mii km. Are cineva vreo idee?
     
  5. Adi27

    Adi27 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAHA
    Salut, am citit in topic dar n-am gasit sa specifice cineva exact nedumerirea mea, se da audi a4 b8 2.0 tdi avant cu suspensia s line 1bv (-30mm fata de standard din ce am inteles). Acum va intreb ce arcuri ar fi recomandat pt a lasa masina inca 20-30mm, am vazut ca multa lume merge pe eibach pro kit, sa fie de ajuns aceste arcuri pt a cobora masina mai jos decat este deja cu suspensia 1bv? Sau sa caut in alta parte gen h&r ? Multumesc.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    H&R au o combinatie, -40/55mm.

    Cauta H&R 29059-4

    Cu Eibach nu o lasi mai mult decat e acum. Poate doar sa folosesti Sportline in loc de ProKit, dar nu castigi mai mult de 1cm, si ala in cel mai bun caz.
     
    Adi27 apreciază asta.
  7. fainarualex2018

    fainarualex2018 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    2014 Audi A4 B8.5 S-Line, CJCB 2.0 TDI 136CP , Multitronic(NYM)
    Va salut , dupa o verificare la service sunt nevoit sa schimb planetara stanga la recomandarea mecanicului desi nu are joc spre cutie ci spre roata, voi ce parere aveti? Am primit si oferta de la service 4200 ron originala sau 1080 ron skf . Nu prea ma pricep la masini dar din cate stiu daca planetara are joc doar la partea spre roata se inlocuieste doar capul de planetara. Astept o parere din partea voastra si o recomandare de brand pentru cap planetara sau planetara intreaga. (2014 Audi A4 B8.5 2.0 TDI 136cp CJCB Multitronic WAUZZZ8K3EN011511) Multumesc!
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu face prostia sa o schimbi pe toata.
    Schimba capul spre roata de preferat cu unul GKN/Lobro/Spidan (sunt de prima echipare si aceleasi) sau SKF.
     
    fainarualex2018 apreciază asta.
  9. fainarualex2018

    fainarualex2018 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    2014 Audi A4 B8.5 S-Line, CJCB 2.0 TDI 136CP , Multitronic(NYM)
    Multumesc pentru raspunsul prompt. In toata prostia mea in ale masinilor am stiut ca omul e dubios cand mi-a zis sa schimb toata planetara. Ce zici, daca tot schimb capetele sa le schimb pe ambele parti ? Si inca ceva: cand planetara e bulita spre cutie care sunt semnele ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba doar pe o parte.

    Iti trepideaza masina in acceleratie cand tripoda (capul de planetara dinspre cutie) are joc.
     
    fainarualex2018 apreciază asta.
  11. fainarualex2018

    fainarualex2018 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    2014 Audi A4 B8.5 S-Line, CJCB 2.0 TDI 136CP , Multitronic(NYM)
    Multumesc mult. Asa stiam si eu exact ce mi-ai spus tu dar nu ma bazez asa mult pe cunostintele mele pentru ca sunt incepator si in soferie si in ale masinilor.
     
  12. fainarualex2018

    fainarualex2018 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    2014 Audi A4 B8.5 S-Line, CJCB 2.0 TDI 136CP , Multitronic(NYM)
    Va salut,
    Ma puteti ajuta cu un cod pentru cap de planetara stanga partea spre roata?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa un efort si scrie tu VIN-ul masinii, ii usurezi munca celui care iti va da codul (copy/paste).
     
  14. fainarualex2018

    fainarualex2018 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    2014 Audi A4 B8.5 S-Line, CJCB 2.0 TDI 136CP , Multitronic(NYM)
    Greseala. Imi cer scuze. In graba nu mi-am dat seama. WAUZZZ8K3EN011511
     
  15. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    fainarualex2018 apreciază asta.
  16. fainarualex2018

    fainarualex2018 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    2014 Audi A4 B8.5 S-Line, CJCB 2.0 TDI 136CP , Multitronic(NYM)
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumpara ce gasesti mai ieftin.

    Lobro 306275
    Spidan 36096
     
    fainarualex2018 și TalosCosmin apreciază asta.
  18. fainarualex2018

    fainarualex2018 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    2014 Audi A4 B8.5 S-Line, CJCB 2.0 TDI 136CP , Multitronic(NYM)
    Am montat astazi capul de planetara si rulmentul, mecanicul a fost foarte ok , a lucrat ca la carte . Surpriza , huruit rulment disparut,țacanitul pe viraj stanga a ramas dar nu la fel de pronuntat si zgomotos, este mult mai fin si mai putin zgomotos, mi a verificat tot inseamna articulatii. Ce sa mai caut acum? De unde ar mai putea rasari zgomotul asta?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu din cate vad, tu initial ai inlocuit planetara din cauza jocului, nu din cauza huruitului/tacanitului.
    Rulmentul in ce stare e ? Nu cumva a zburat toata vaselina din el ?
     
  20. fainarualex2018

    fainarualex2018 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    2014 Audi A4 B8.5 S-Line, CJCB 2.0 TDI 136CP , Multitronic(NYM)
    Pai astazi am schimbat capul de planetara si rulmentul, pentru capul de planetara am folosit spidan si rulmentul skf. Inainte sa le schimb aveam un huruit cand mergeam pe drum drept, si un tacanit constant ca o sarma prinsa la spitele de la roata unei biciclete cand viram spre stanga accelerand.
    Am scapat de huruitul acela de rulment, cat despre tacanitul respectiv pe viraj, nu se mai aude atat de tare si de pronuntat.
    Dar astazi am testat-o intr o parcare, m-am invartit in loc cu volanul spre stanga marind din ce in ce mai mult unghiul de viraj si am gasit un unghi unde incepe si face tacanitul ala dar foarte fin. Daca as putea ti-as da masina sa o testezi si tu, sa vezi despre ce e vorba.
    Ori, chiar daca mi-a placut cum a lucrat mecanicul, poate a gresit ceva sau poate capul de planetara a venit defect ambalajul fiind deteriorat.
    Ma gandesc ca cine stie prin cate maini a trecut si a fost testat.
     

Distribuie pagina asta