1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. DaniTemeian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2013
    Locație:
    Bxl
    Masina:
    A4, 2.0 100Kw, 2008
    Buna ziua.
    Imi merge foarte greu volanul, aproape ca nu se simte ca am servo. Cand e rece motorul e mai bine, dar cand se incalzeste e greu. zilele urmatoare duc masina in service ca sa schimb pompa servo, ma gandesc ca asta ar rezolva problema. ar trebui sa mai stiu ceva? ...Mersi!
     
  2. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Uleiul servo cand l-ai schimbat ultima data ?
     
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    DaniTemeian imi zici si mie te rog daca ai fost in service ? Si la mine cam greu merge volanu, nu e chiar greu, dar imi pare ceva mai greoi fata de alte masini.
    Uleiul servo e cam, cafeniu si imi pare ca miroase a ars :( O sa il schimb in curand, sa vad daca se simte diferenta.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Mai 2013
  4. strumfyspm Guest

    Oh, daca ai uleiul cafeniu clar trebuie schimbat...
     
  5. strumfyspm Guest

    Colegii, am si eu o problema, cam de o luna de zile care ma dispera....poate sunt eu paranoia...dar hai sa explic:

    Acum 4 luni aveam un zgomot mic, cand mergeam cu o viteza peste 80km/h. Tot am cautat pe la mecanici si concluzie anvelopele. Am plecat din tara si tot mergeam si mergeam, 2400 km. Prin Germania, zgomotul a inceput sa se auda din ce in ce mai tare. A trebuit sa dau drumul la muzica ca ma innebunea. Ajuns prin Olanda fug repede la un service si concluzie: rulment dreapta fata (comandat si schimbat). Pana aici totul bine si frumos, fara zgomot fara nimic dar acum am un alt sunet, se aude foarte foarte putin, un trancanit (daca pot spune asa) dar unul care debia de abia se aude si masina parca merge altfel. Trenul de rulare nu e acelasi, un pic mai rigid, ceva schimbat. Fug la service, cer un test de suspensie, pauza, absolut nimic. De atunci tot ma roade ce ar putea avea ..

    Anvelopele exclus, rulmenti exclus, suspensie exclusa...

    Stau si ma gandesc: cand au schimbat rulmentul sa fi deranjat ceva pe la unghiul de fuga sau planetara ?
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Iul 2013
  6. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Eu am observat ca bucsele de la bratele suspensiei din fata sunt crapate. Din cauza asta sa fie masina asa rigida la denivelari?Nu troncane nimic,
     
  7. avfc 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2013
    Locație:
    cta
    Masina:
    a4 2010
    Va rog mult sa ma ajute careva cu o problema pe care nu o mai suport. Am un audi A4 B8 2010 care am adus-o anul trecut din Franta. Toate bune si frumoase dar cum am bagat-o in primul service s-a dus dracul unghiul de fuga. Nimeni in Constanta nu ii mai da de cap, ba sta volanul prea in dreapta, ba prea in stanga. Daca s-a mai intanit cineva cu problema asta rog sa ma ajute. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Sep 2013
  8. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    nu ai alta solutie atunci decit reprezentanta.asta daca nu sunt jocuri la brate, ca o faci degeaba.
     
  9. strumfyspm Guest

    Mergi la un service care are tester de suspensie. Eu dupa schimbarea rulmentului dupa dreapta fata, directia mea era ff ciudata.

    Dupa ce am fost la un tester full de suspensie sa gasit: pivot inferior fata/spate

    Dupa ce le-am schimbat am facut unghiu de fuga si a revenit la normalitate.

    Fara tester si sa schimbi ce a cedat nu ai sa rezolvi nimic.
     
  10. midsummer

    midsummer 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2011, 2.0TDI CAGA, Multitronic
    Zgomot in partea din spate la turatii mici

    Salutare,

    Se da un A4 2.0TDI Avant 2011 Multitronic.
    Problema pe care am sesizat-o se traduce printr-un zgomot (usor metalic, insotit de mici vibratii) in partea din spate, zona de sub portbagaj.
    Se intampla doar la turatii mici, la plecarea de pe loc sau in timpul mersului intr-o coada sa zicem.

    Mentionez ca in momentul in care zgomotul incepe sa se auda, turatia motorului e o idee sub 1000rpm. Zgomotul dispare odata ce turatia urca peste 1200rpm.

    Aveti idee ce se intampla ?
    E o problema de subturare si din cauza asta apare zgomotul sau e vorba de altceva ?

    Mersi!
     
  11. BogdySBR

    BogdySBR 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Q5 40TDI
    Vezi daca nu cumva e slabit un suport de la esapament(pe tot traseul). E cam singura chestie care imi vine in minte care poate fi afectata de turatia motorului si zogomotul sa vina din spate.
     
  12. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Eu am un pivot la roata fata cu joc. Pe la 140km/h imi vibreaza volanul, de la el sa fie nu? Am avut un cauciuc deformat cred ca din cauza asta s a slabit.
     
  13. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Baieti, ma tot deranjeaza de cand am luat masina un zdranganit de plastic pe sub masina.
    Cand trec peste denivelari si masina intra in balans mai mult stanga dreapta cu viteza relativ mica a 2-3, pe sub masina zdrancane ceva ce ma sacaie rau de tot. Scutul l am verificat nu e el, m am uitat cam la tot si nu mi dau seama ce zdrancane, e un sunet ca de plastic.
    Voi ati avut probleme asemanatoare, sa stiu unde sa ma uit.
     
  14. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Vezi si evacuarea sa fie prinsa bine pe sub masina ...
     
  15. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Am schimbat aseara pivotul inferior de la roata dreapta, care am inteles era cam slabit,dar mai merge cred ca l am schimbat degeaba.
    Credeam ca sunt meseriasi cei dela service dar au folosit ciocanele sa mi l dea jos.
    Cu toate astea sunetul ala cand dau prin gropi cu fata nu a disparut e de la altceva, ma gandesc ca e vreo bucsa ceva de sub masina ca se aude pronuntat inauntru...
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Acolo sunt doi pivoti inferiori ,nu doar unu.
     
  17. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Mi s a recomandat sa fac un test de amortizoare cum ca ar fi prea moi. Pe rampa poti impinge cu usurinta in roata si se observa cursa amortizorului am inteles ca nu ar fi normal la asa o mica forta, asta la toate rotile.
    Masina e rigida intradevar dar nu inteleg cum la 190 k km, sa se fi dus asa de rau amortizoarele.
     
  18. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Revin cu update, aseara am fost la Royal Motors din Pitesti, au acolo un stand de test amortizoare si inca unul care misca masina testand mecanica.
    Spre surprinderea mea la testul de amortizoare a obtinut peste 90% eficienta, domnii de acolo mi au spus ca sunt ca noi, desii pe mine ma cam zdrancina.
    De sunetul acela deranjat tot n am scapat si n am aflat de unde provine...
     
  19. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    190 000 km sunt destul pt niste amortizoare. Ma cam indoiesc de o eficienta asa buna la acesti km.
     
  20. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Suspensia e sport, mi s au parut destul de profesionisti baietii de acolo. Adevaru e ca ea sta foarte bine pe curbe, la viteze mari dar pe drumuri cu denivelari e rigida.
     

Distribuie pagina asta