1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - rulmenti sau tren de rulare la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de marianm, 28 Ian 2013.

  1. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Cel mai probabil un rulment al unei roti. Incearca sa balansezi masina larg de pe oparte pe cealalta sau viraje succesive largi stanga dreapta, daca in viraj dispare sunetul atunci e rulment
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune-o pe elevator si da-i talpa, vezi care roata huruie.
     
  3. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Eu am rezolvat problema, banda de rulare la un cauciuc pe fata nu era dreapta, cred ca asta era cauza, am schimbat cauciucurile si acum merge bine.
     
  4. Clau11

    Clau11 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 BiTdi 2013
    Am fost la un service si mi a schimbat rulmentul roata fata stânga...si tot huruie. Nu știam daca sa i înjur sau sa rad. Mi au schimbat rulmentul bun. In fine. Mi au spus ca trebuie sa l schimb si pe cel din dreapta ...totuși. Am sa mai fac si mișcarea asta. Sper sa aibă de data asta dreptate.
     
  5. guvis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    Brussel
    Masina:
    A6 c7 2.0 Tdi Multitronic 2013
    Salut!
    Ai mai incercat ceva?
    Am si eu o problema asemanatoare,un huruit care nu pare metalic undeva in fata dreapta dar nu spre roata ci mai mult spre cutie.Se aude evident incepand cu 70km/h si pana pe la 120 apoi este acoperit zgomotul de rulare.Atat in curbe cat si daca o trec din D in N,zgomotul ramane constant.
    Am ridicat rotile,nu am joc in rulmenti,nu atinge nimic,un prieten mai priceput mi-a spus ca as avea joc cam mare la planetara,capatul dinspre cutie...
    Inca nu stiu ce sa fac,ma ingrozesc gandindu-ma ca o voi schimba degeaba.
    Cutia e multitronic,vreo 4000 km de la ultima revizie.
    Daca o scap in service aici in Belgia,imi schimba jumatate de masina m-as baza pe ei doar daca ar fi o problema comuna...

    Am facut o inregistrare audio

    https://drive.google.com/file/d/0BwcbhNrBc8tsNnZhUzExV3JSODA/view?usp=drivesdk
     
    Ultima editare: 11 Apr 2017
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai joc in tripoda, schimb-o.
    Ori tripoda face zgomot ori rulmentul din cutie unde se prinde tripoda.
     
  7. guvis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    Brussel
    Masina:
    A6 c7 2.0 Tdi Multitronic 2013
    Sa schimb doar capul dinspre cutie sau planetara completa ?
    Mie mi s-a parut ca pivota cam usor in cutie ,schimbarea acestor rulmenti se face doar cu demontarea si desfacerea cutiei?
    Am 184.000 km reali,reviziile facute la timp.
    Sper maine sa suspend simultan ambele roti sa pot compara mai bine jocurile.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimbi doar tripoda, partea dinspre cutie.
    Nu, nu e nevoie sa desfaci cutia dar trebuiesc folosite niste scule (extractori) care nu stiu ce service le are in afara de reprezentanta.
     
    Ultima editare: 12 Apr 2017
    guvis apreciază asta.
  9. guvis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    Brussel
    Masina:
    A6 c7 2.0 Tdi Multitronic 2013
    Merci de raspunsuri,am sa postez rezultatele.
     
  10. Clau11

    Clau11 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 BiTdi 2013
    Buna. Ieri seara problema s a rezolvat. A fost totuși un rulment roata....
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cel de pe dreapta ? In orice caz, acum ai rulmenti noi pe puntea fata. :)
     
  12. Clau11

    Clau11 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 BiTdi 2013
    audi66 da, am rulmenți noi.

    Guvis, am ascultat înregistrarea ta si același sunet l-am avut si eu.
     
    guvis și Audi_MST apreciază asta.
  13. guvis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    Brussel
    Masina:
    A6 c7 2.0 Tdi Multitronic 2013
    Am suspendat fata pe 2 "capre" si am accelerat cu greu si multe alerte aprinse in bord :) pana la 70km/h,zgomot foarte mare la toata dreapta.
    Verdict 95% rulment.

    Ce sa aleg , SKF sau Fag ? E necesara vreo scula speciala sau presa pe langa bitii spline M12 si inbus 17 ?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Oricare alegi, din cele doua marci mentionate mai sus ori SNR sau Koyo, vine ca si prima echipare din fabrica. In functie de ce demontezi ca sa scoti rulmentul iti mai trebuie scule sau nu. In mod normal iti mai trebuie si un extractor prin bataie si o flansa speciala (eu am fabricat o flansa de prindere special pentru asta) care se monteaza pe gaurile suruburilor din HUB si prin bataie iese rulmentul cu tot cu HUB. Adica asta din poza atasata care eu il folosesc uneori:

    Extractor butuc roata cu ciocan de tras.jpg

    Daca demontezi fuzeta complet de pe masina se scoate si se monteaza la presa.
     
    guvis apreciază asta.
  15. guvis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    Brussel
    Masina:
    A6 c7 2.0 Tdi Multitronic 2013
    Ultima editare: 12 Apr 2017
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la un atelier si stai langa ei. Este destul de "tricky" = periculos = dificil ca sa montezi rulmentul chiar si la presa. Iti trebuie o cala speciala de centrare si rulmentul se impinge cu o alta cala care intra perfect pe marginile rulmentului. Multi au scule dar tot in ciocan au baza. :)
     
  17. Clau11

    Clau11 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 BiTdi 2013
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @guvis, in unele cazuri, rulmentul vine cu tot cu HUB, nu cu fuzeta. :)
    Faci cum crezi de cuviinta dar daca te apuci sa montezi rulmentul fara presa sau fara sculele necesare sa faci o improvizatie, risti sa distrugi rulmentul.

    Sa il scoti nu e necesara presa, HUB-ul iese usor din fuzeta iar ca sa scoti rulmentul din HUB e de ajuns sa ii dai un ciocan sa sara mijlocul si camasa o tai cu flexul (cum am zis, trebuie sa ai un minim de scule).

    Sa il bagi inapoi, ori presa ori o improvizatie de tevi la diametrul camasii rulmentului + un surub lung.
    Sau varianta 2, demontezi HUB-ul cu tot cu rulment, te duci la un service sa il scoata pe cel vechi si sa il instaleze pe cel nou (treaba de 5-10 minute cu indulgenta) si pui HUB-ul inapoi pe fuzeta.
    Mai mult dureaza sa dai roata jos si sa scoti HUB-ul din fuzeta decat sa inlocuiesti rulmentul din HUB.
     
  19. guvis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    Brussel
    Masina:
    A6 c7 2.0 Tdi Multitronic 2013
    Am inteles,drac sa-l ia de HUB ca nu suna de loc romaneste :) si e prima oara cand am o astfel de problema.
    Am comandat 2 rulmenti si il voi schimba preventiv si pe stanga.

    Stie cineva care este timpul normat pentru schimbare la o roata?Sa-mi fac o idee asupra pretului manoperei ca sa nu ma trezesc cu surprize si discutii inutile.
     
  20. alecs

    alecs 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 TDI ultra 140 kw, s-tronic, s-line, 2015
    Buna seara. Am o problema de cateva zile (coincidenta sau nu, pare a fi aparut dupa ce am schimbat rotile de iarna). Simt ca la viteze mici, volanul nu se mai roteste cursiv, si parca are un micro hop din grad in grad. Problema nu apare constant, ci la cateva minute/ sute de m - 1 km dupa pornirea la rece. Dureaza cateva minute, sute de m apoi parca totul redevine "uns". Am verificat directi, totul ok, rotile ok. Faptul ca nu face mereu chestia asta ma pune pe ganduri. Ca si cum uneori directia e perfect "unsa", iar alteori are niste praguri cand rotesti usor volanul. Totul la viteze mici 40-60 km h. S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? Multumesc
     
    Morar Claudiu1 apreciază asta.

Distribuie pagina asta