1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - rulmenti sau tren de rulare la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de marianm, 28 Ian 2013.

  1. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Incearca cu rotile vechi sa vezi cum se comporta, in felul asta vei sti 100% daca e problema de la roti.
     
    alecs apreciază asta.
  2. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Am si eu o intrebare: am un zgomot ciudat (infundat) la denivelari ruland cu viteza mica. S-au verificat brate, bucse si tot insa nu am gasit cauza.
    Am fost inclusiv pe placa de vibrare la ITP ca sa il identific. Mi se pare ca zgomotul vine de pe partea dreapta fata.
    Din ce am citit inainte spunea cineva ca ar putea fi o “bucsa” unde se prinde suspensia de caroserie (sub capota). Nu stiu insa daca este valabil si pentru suspensia mea. Masina mea este BiTDI 2013 cu perne si 145.000 km.
    Pareri / idei ? Va multumesc.
     
  3. guvis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    Brussel
    Masina:
    A6 c7 2.0 Tdi Multitronic 2013
    Am fost si eu pe placa vibratoare la ITP si cei de acolo au zis ca e OK,am luat un mecanic cu mine si el spune ca sunt normale zgomotele desi e sunet fier pe fier...
    Sa schimb doar bratul mare inferior pe ambele parti ?
     
  4. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Salutare. La masina mea se aude pe spate ca si cum ar fi duse bucsele de la bara stabilizatoare si nu e asta deoarece am dat jos aceasta bara si tit asa suna. Am inlocuit amortizoarel si sunetul s-a accentuat. A tras mecanicul de toate bratele si nimic. Ce ar mai putea fi ? Se aud zgomotele la denivelari dese si mici. Ma gandesc la flanse amortizor , au asemenea manifestari?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Bucsile hidro
     
  6. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    N-am mai auzit de bucse hidro.. amsuspensie normala nu pneumatica , unde sunt hidro astea ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica reperele din poza atasata.

    upload_2018-3-18_2-10-22.png
     
    Audi_MST apreciază asta.
  8. ovidiuvis 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    a6 3.0 2012
    Salut,
    Ai mai rezolvat ceva ? Sunt curios. Eu am schimbat tot pe fata si tot bate la denivelari mici.
     
  9. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    ovidiuvis
    Am avut si eu aceasta problema cred iar in cazul meu dupa ce am schimbat cam tot ce se putea la puntea fata am descoperit, singur, acasa, turnand apa pe un tampon al motorului ca de acolo zgomotele. Verifica si tampoanele respective

    Am ascultat de mecanici, referitor la sunetul produs de denivelari la puntea spate si am inlocuit flansele amortizoarelor plus arcurile. Despre arcuri mi-au spus ca sunt comprimate 40-50 mm si de acolo zgomotele. Din pacate problema nu sa rezolvat cu asta ci doar s-a redus cu 50%. O sa schimb in curand bucsile hydro si rervin cu rezultatul
     
  10. guvis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2015
    Locație:
    Brussel
    Masina:
    A6 c7 2.0 Tdi Multitronic 2013
    Explica te rog cum ai diagnosticat cu ajutorul apei, a inceput sa ma sacaie rau de tot problema asta. Multumesc.
     
  11. Cristi10 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0tdi CGLC 2011
    Salut. Ma adresez din nou cu urmatoarea intrebare. Daca anvelopele sunt noi, amortizoarele au peste 80% eficacitate, geometria masinii este verificata, care ar fi cauza pentru uzura anvelopei in exterior in trepte (tip fierastrau) la roata stanga spate? Exista posibilitatea sa existe vreo bucsa ceva pe acolo care sa cauzeze astfel de probleme?
     
  12. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Am turnat apa cu o cana pe tamponul motor si am plecat imediat in teste.

    Cristi10
    Unghiul de fuga la roata respectiva nu a fost facut corect. Am avutsi eu problema asta si am rezolvat-o insistand sa faca reglajele pana in zonele indicate de aparat ca find perfecte. Le fac de mantuiala , mai ales daca ai suruburile intepenite
     
  13. florin_horvat1988

    florin_horvat1988 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2010
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A 4, 1.9 TDI, 116 CP, 2000 AVANT; A4, 1.9 TDI, 131 CP, 2005 AVANT; A6 2.0 TDI 177 CP CVT 2014 AVANT
    Salut. As vrea sa cer o parere la urmatoarea problema.La masina din semnatura, este urmatoarea problema:am observat la anvelopele fata/spate partea dreapta, ca m-i se uzeaza anvelopele pe exterior "in scari/trepte".Care ar fi cauza/cauzele?
     
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Verifica unghiul de fuga si unghiul de cadere. Cel de cadere iti arata cum "calca" anvelopa pe asfalt. In prima faza.
     
  15. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Reglajul rotilor e problema, dacmergi sa le reglezi vezi sa nu patesti ca mine, am reglat doar fata fara sa stiu ca trebuie si spatele, si nici nu mi-au spus ca trebuie si fata, a mers ok masina, dupa o vreme (dupa ce au iesit deja sarmele din cauciucuriile pe spate) a inceput sa devina instabila masinuta :p
     
  16. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Am citit topicul (și nu numai) dar încă nu am găsit un răspuns mai exact.
    Atunci când virez (se aude mai tare când fac stânga) și accelerz mai forțat un pic, sau într-un viraj in giratoriu, se aude un sunet ca un șurub care nu e strâns suficient și se 'întinde'. În rest nu se aude nimic, nici când accelerez brusc, nici când depășesc, nici când virez pe loc stanga-dreapta, nici când plec de pe loc, nici dacă virez și accelerez mai lent, nici când trec peste denivelări, ci doar în viraje strânse și mai forțate un pic, să zicem.

    Acest sunet a apărut prima dată după ce am schimbat roțile de iarnă cu cele de vară (OEM pe 17') apoi a dispărut o perioadă. Acum problema pare a fi ceva constant de vreo 2 săptămâni.
    Am fost la mecanic, aparent nu e nici o problemă, totul e ok, aparent. Și ca legile lui Murphy să nu se facă de rușine, zgomotul nu a apărut în ziua respectivă.
    El zice să mai stau un pic să se accentueze ca să vedem exact cauza, dar mă sâcâie zgomotul respectiv, și mai ales știind că e ceva acolo.

    O părere cu ce să verific mai atent, mi-ar fi de ajutor.
    Mersi.
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Poate face si pe dreapta, dar find mai departe, nu auzi. Caz fericit... faimoasele cauciucuri Dunlop!:)

    Ai verificat bine ungiul de cadere si convergenta? Volanul are aceeasi cusa stanga-dreapta?
     
  18. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Da, volanul are aceiași cursă. Sigur face și pe dreapta dar nu e constant acolo. Nu am verificat unghiul.
    Nu cred că sunt anvelopele pentru că zgomotul îl face doar pe accelerare mai forțată și când e în virare. Dacă virajul îl fac fără să accelerez, sau mai lent, totul e ok.
    Personal cred că e capul de planetară sau rulmentul de la roată, dar........
     
  19. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Update.
    Am fost din nou la mecanic. S-ar părea că sunetul ar fi produs de bucșele hidro- lagăr (nu știu dacă e denumirea corectă). Aceleași sunet l-a avut și el pe A4 și s-au rezolvat prin schimbarea lor. Mi-a recomandat să mai aștept un pic ca sunetul să fie mai accentuat să fim siguri că aia e.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adica tampoanele de motor. Doar tampoanele sunt hidro-lagare. Restul sunt bucsi si atat.
     

Distribuie pagina asta