1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A4 B5 - Discuri - placute - etrieri si lichid Frana - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de elad, 27 Dec 2008.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nustiu daca te ajuta dupa cateva luni de la post , dar exista kit de reparatie etrier cu tot cu aceea garnitura din aluminiu+ cauciuc sau ce e ea.

    Iar eu revin cu o anumita problema, s-au schimbat discuri fata + placute / discuri spate + placute. Problema e in CB care tot indica martorul de la senzorul de placute oricum l-am legat... Pareri?
     
    Ultima editare: 3 Sep 2016
  2. Ursu George

    Ursu George 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6l ADP 74KW ,1996
    Salutari! Am schimbat si eu discurile de frana cand am fost in concediu si destepti de la service nu mi-au strans suruburile la : suportul de etrier etrier si rulment (pe puntea spate) Am observat niste zdranganituri din spate pe centrura bucurestiului si am crezut in prima faza ca e trusa de scule deschisa in portbagaj dar apoi cand am ajuns la Brasov am incercat sa misc rotile si acestea se miscau ca la o caruta cu tot cu disc si etrier. Am ridicat masina pe cric si am strans suruburile de la rulment destul sa nu miste ansamblul dar nici sa nu preseze extrem de tare rulmentul, am strans suruburile de la suporti de etrier dar cu un imbus de 8 mai scurt si poi am strans si suruburile de la culisantele etrierelor. A doua zi am avut surpriza neplacuta sa iasa cele 2 suruburi de la suportul de etrier si sa intre intre janta si butuc blocand roata dar si rupand furtunul de frana si tablele acelea de protectie pentru praf si niste zgarieturi ca la strung pe marginea jantei. Stie cineva de unde pot gasi suruburi pentru suportul de etrier, pentru ca au un filet mai special cred ca 1/2 si daca au un fel de blocaj ca cele de la culisante sau nu. A mai patit cineva asa ceva? De asemenea discurile au venit cu discuri ABS si de atunci se tot aprinde martorul de ABS si probleme la sistemul de franare in bord si nu mereu dar ocazional intra ABS-ul la franari usoare si apoi se opreste din functionare si franeaza ca o masina fara ABS.
     
  3. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Vezi ca se gaseste culisantele cu tot cu suruburi. Cat despre abs care intra la viteze mici ai un senzor deplasat( cel la care sa desfacut seluburile de la etrier)
     
  4. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Daca ai rabdare pana maine seara iti spun eu codul. Am cumparat eu doua noi si inca nu am reusit sa le montez pe masina.
     
  5. lupu

    lupu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2010
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    audi a4 b5 avant 1.8benzina 1996 92 kw automata cod motor adr
    Salut,
    Mi s-a defectat pompa de frana, am schimbat-o, am schimbat si lichid frana, aerisit ca la cartesi totusi imi tine pedala foarte jos, aproape de podea. Prima pedala e moale, zici ca e cursa moarta.Ce ar putea fi, poate fi din pompa ABS ?
     
  6. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Sigur nu ai aerisit bine instalatia. Pompa frana ai pus-o noua sau SH ?
     
  7. lupu

    lupu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2010
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    audi a4 b5 avant 1.8benzina 1996 92 kw automata cod motor adr
    pompa am pus-o second hand,dar am schimbat 3 si toate fac la fel!Iar aerisirea am facut-o la service cu vag-com sa se aeriseasca si pompa abs!E posibil sa fie din pompa abs?Se poate sa scape presiune abs-ul?Sau sa fiu asa ghinionist si toate cele 3 pompe sa fie defecte....M-am gandit ca o pompa Lukas sh e mai buna decat una TRW noua!Multumesc pentru raspunsuri!
     
  8. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Pompa de frana se pune noua nu sh. Sau macar ii schimbi garniturile din ea. Abs nu are cum sa piarda presiune. Toata buba la tine este de la aerisire. Eu am inlocuit absul si am aerisit bine instalatia si nu am probleme cu frana ( absul l-am schimbat ca nu imi mergea si aveam martorul aprins un bord)
     
  9. lupu

    lupu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2010
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    audi a4 b5 avant 1.8benzina 1996 92 kw automata cod motor adr
    Nu cred sa fie aerisirea buba,pentru ca mi-a aerisit-o de 3-4 ori si cu vag-com-ul!Maine ii pun pompa noua si sper sa se rezolve!
     
  10. costy_1971

    costy_1971 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    pascani
    Masina:
    Audi a3 1,6 an 2005
    eu aerisesc cu un perfuzor de la farmacie pe care il introduc intr-o sticla de plastic cu un capat iar celalalt capat il bag in surubul de aerisire si ii dau drumul sa curga liber pina cind nu mai iese bule.
     
  11. Adyaudi 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 b5, 1.6, 1996
    Vezi ca problema este de la pompa de servofrana. si eu am avut aceiasi problema si am rezolvat-o prin schimbarea acesteia. la sh este doar 50 lei.
     
  12. NicuMDL

    NicuMDL 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5, MOTOR ADP, 1996
    Salutare ! Dupa o tura pe A2 pana la Fundulea am o problema cu pedala de frana. O calc iar pedala se zgaltaie nu stiu cum sa spun... la viteza mare cand calc frana pedala se duce inapoi.. nu ma lasa sa o calc... se opreste dar in suturi... aveti idee ? Mentionez ca nu se aprinde martorul ABS.
     
  13. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Probabil ca un senzor de ABS nu mai e la locul lui sau a prins mizerie. Nu se aprinde neaparat in bord daca e stricat ceva mecanic si nu electric.
     
  14. jipy90 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 adp 96
    Salutare colegi,
    A si eu o problema la al meu A4 B5 1.6 cod motor ADP. Azi dimineata cand am plecat de la servici, dupa aproximativ 2 km am incercat sa franez la o intersectie, s-a dus pedala pana la fund si nimic, dupa cateva pedale insistent am reusit sa ma opresc. Imediat dupa ce am luat piciorul de pe pedala se apasa singura. Am reusit sa ajung acasa tragand de ea cu piciorul stang. Acum este apasata de tot jos. O trag inapoi cu mana si dupa ce o eliberez se apasa singura pana jos. Daca cumva a mai patit cineva treaba asta ca eu chiar nu am mai auzit ii multumesc anticipat.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Salut,
    Fa o aerisire la sistemul de franare in prima faza si verifica ulterior etanseitatea borcanului cu lichide de frana, pompa de frana inclusiv camera de franare din fata adica din compartimentul motor.
     
  16. net

    net 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 1998 150 CP
    Salut , din Decembrie de cand s-a spart rezervorul lichidului de frane si s-au blocat toate franele , nu am reusit nici pana acum sa rezolv problema.

    Problema fiind urmatoarea : Placutele de frana stau lipite de discul de frana si in timpul condusului , iar aceasta chestie se simte evident cand ajungi la semafor si vrei sa opresti ... iar masina opreste singura si fara frane. Evident ca nu merg cu ea asa prea mult , pentru ca se incalzesc etrierii placutele etc , iar franele se blocheaza si mai mult. La un service mi-au spus ca trebuie schimbata pompa de frane , am schimbat-o cu una noua si rezultate imbucuratoare nu am vazut.

    Ieri am stat pe loc cu motorul pornit si franele s-au blocat fara sa mai conduc. Am bagat masina in service iar mecanicul mi-a zis ca una din cauze ar putea fi modulul abs ( in engleza se numeste ANTILOCK BRAKE PUMP ) , ceea ce se potriveste cu problema.

    Spuneti-mi ce pareri aveti , poate fi reparat modulul sau e ok si daca il inlocuiesc cu un modul second hand.

    Imi ziceti va rog si daca modulele abs se potrivesc strict dupa codul scris pe el sau merg si chiar daca ultimele doua litere sunt diverse.

    Spre exemplu : eu am codul E0 614 111 AB iar in vanzare am vazut si E0 614 111 AH etc.

    Multumesc.
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Da ai eroare pe modulul ABS de ti a spus ca el este de vina??
    Ai verificat toate bolturile daca culiseaza usor, ai verificat daca garnitura de pe piston este intreaga, daca pistonasele nu sunt intepenite, etc.
     
  18. net

    net 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 1998 150 CP
    Au spus ca o verifica sa vada daca exista erori pe ABS , dar e enervant ca trece o zi si ei nu sunt in stare sa verifice niste erori si sa anunte omul care e problema. O sa insist maine ...

    Nu am desfacut modulul in lipsa conditiilor si a timpului.

    In cazul in care modulul ABS are eroare , n-ar fi mai simplu sa-l schimb cu altul decat sa incerc sa-l repar pe asta ?
     
  19. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Depinde de erori ;) Posteaza erorile aici si te vor ajuta colegii mai repede decat Doreii de la service ;) Bafta!
     
  20. net

    net 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 T 1998 150 CP
    Mi-au zis ca nu au gasit erori , iar la tragerea pedalei de frana cu mana , franele si-au revenit. Zice ca e o problema mecanica de la o tija reglabila ce se afla dupa pedala.
     

Distribuie pagina asta