1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A4 B6 - Avertizare in bord BRAKE - discuri ovalizate - modificari frane

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de avo, 15 Oct 2008.

  1. avo 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A4
    Salut, de vreo luna se tot incalzesc jantele, si uneori se aude un huruit cand franez, tin sa precizez ca am schimbat atat discurile de frana cat si placutele, si nu am rulat cu ele mai mult de 10 000 km.....
     
  2. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    Fii mai explicit , care jante ? toate?
    Vezi sa nu fie blocate (nu se mai retrag in momentul eliberarii pedalei de frana )pistoanele din etriere la rotile care se incalzesc excesiv!
    Trebuie scos cat mai mult pistonasul si curatata suprafata exterioara.
    Verifica si garnitura anti-mizerie , sa nu fie crapata!
    E normal sa scartaie, pt ca placutele se supraincalzesc fiind tot timpul in contact (mai strans) cu discul de frana
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Sep 2012
  3. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    cat de tare se incalesc? e normal sa se incalzeasca, dar sa nu se infierbante :)
    deci daca-s fierbinti e o problema la frane, cum zicea si colegul mai sus. daca-s doar calde e ok.

    ai incercat sa ridici o roata si sa o invarti sa vezi cum merge? eventual calci frana si apoi iar invarti ca sa-ti dai seama daca raman placutele apropiate.
     
  4. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    Lichidul de frana - tipuri - specificatii - completare - inlocuire - aerisire sistem de franare

    in primul rand imi cer scuze daca s-a mai discutat subiectul. eu nu am gasit.

    am vazut ca lichidul de frana trebuie schimbat la 2 ani, asa ca m-am hotarat sa-l schimb si eu. a mai facut cineva aceasta operatiune?
    intrebari:
    1. ce producator recomandati? ce alti alege de ex. intre Aral si Castrol?
    2. cat lichid intra in instalatie? in specificatii scrie 1,25 litri, dar am citit pe alte forumuri ca unii au bagat la passat doar 700ml(doar atat a intrat).
     
  5. avo 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A4
    Cele de pe fata sunt mult mai calde decat cele de pe spate, dar nu sa te arda la mana cand le atingi, si de asemenea se aude un huruit cand franez. Va multumesc pentru sfaturi....
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Sep 2012
  6. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Eu o fac la fiecare 2 ani, insa la service. Daca la Passat nu intra decat 700 ml asta nu inseamna ca la Audi nu pot intra 1,25 litri cat scrie in specificatie. Poate cei care au facut schimbul "in parcare" nu au scos tot lichidul. Eu ma duc mereu la service pentru asta, ca la frane nu e bine sa te joci.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mai 2014
  7. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Pai asta e normal. Partea cu huruitul s-ar putea sa fie de la mizeria dintre placute si disc, sau nu sunt bine puse placutele. Ai curatat locul unde stau placutele inainte sa le pui pe cele noi?
     
    Ghercaa apreciază asta.
  8. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    si eu voi merge tot la service, dar nu la reprezentanta :)
    deci intra in instalatie atat cat scrie, adica 1,25?
    se poate si o recomandare in privinta producatorului?
     
  9. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    daca huruie incepand de la o viteza pot fi rulmenti, insa toti o data nu prea au cum sa cada. daca huruie si iei un viraj din fata nu ar trebui sa se mai auda, fiindca se inclina.
    si de la rulmenti se incalzesc rotile :p
     
  10. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Ieri am fost la service, si printre alte operatiuni, am facut-o si pe aceasta... De intrat, in sistem intra putin peste 1l, dar din cauza ca trebuie si "spalat" tot sistemul, vor intra 1,25-1,5 litri... Operatiunea se face la 2 ani , si e bine sa nu se intarzie deloc, mie in ultima luna chiar aprinzandu-se "brake" in bord de cateva ori la denivelari! Recomand sa se faca totul al un service autorizat VAG!
    Cat despre lichid, eu voiam Catsrol DOT 4 , dar am constatat ca cel OEM este chiar sensibil mai scump (de la 43 la 48 de RON ).Cu tot cu manopera, va costa in jur de 150 RON, operatiunea durand cam o ora , in care a fost inclus si "testare frane" care costa 30 RON...
     
  11. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    e normal sa se incinga si chiar sa devina fierbinti jantele la franari excesive repetate (am patit asta pe serpentinele dintre Brasov si Poiana). Dar in mod normal nu tre' sa se incalzeasca cine stie ce.... daca o lasi pe liber se opreste repede masina? Sa nu fi ramas un pic in contact placutele cu discul...
     
  12. mugur 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A2 1.4i
    Pt. 4AUDI

    Daca vei schimba lichidul de frana la 2 ani nu conteaza fabricantul, ci 'norma' lui - DOT 4.
     
    demon2008 și Cosmin_ bsh apreciază asta.
  13. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Florești - Cluj
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    sal

    La mine dupa ce mi-am schimbat placutele cele noi erau mai mari si suprafata de contact era mai mare pana sa format discul dupa noile placute si s-a curata de rugina se auzea ceva dar slab .Daca huruie intruna sau de la vreo 30-40 de km pe ora in sus e dus vreun rulment sigur .
     
  14. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Depinde cat de rau se incing jantele.Si eu am schimbat recent discurile si placutele si tot asa am pus mana pe jante de curiozitate si sunt calde,dar nu foarte rau.Huruit cand franez se aude,dar foarte incet.Am avut in schimb un rulment dus pe stanga fata si este mult mai intens zgomotul si incepe de la 40-50 la ora in sus.Oricum cred ca pana se rodeaza discurile si placutele frecarea este mai mare,astept sa mai fac cativa km.Incearca cum zicea ice sa lasi masina pe liber.In mod normal la drum drept abia scade viteza.Daca e infranata o simti imediat cum se reduce viteza.
     
  15. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    Domnilor as avea si eu o intrebare:
    As vrea sa schimb lichidul de frina din instalatie si pentru ca ma pricep putin si sunt la tara,vreau sa fac singur operatiunea.
    Pe unde ii dau drumul celui din instalatia de franare ? Ma gindesc ca pe la fiecare aerisitor de la fiecare roata ?
    Daca a facut cineva aceasta operatiune sa scrie iar daca nu sa nu ma condamnati ca nici la service nu ma duc nici de nebun. Nu face nimeni la masina mea lucru mai bun ca mine. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Aug 2012
  16. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Poate te ajuta asta sa schimbi NUMAI lichidul de frana:
    http://www.audiworld.com/tech/wheel.html la articolul Repair Brake Pads/Rotors/System Bleed (A4)....in partea a doua a articolului

    Dar vad ca scrie mare A VAG-COM IS NEEDED FOR VEHICLES EQUIPPED WITH ESP
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Aug 2012
  17. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    " A VAG-COM IS NEEDED FOR VEHICLES EQUIPPED WITH ESP"

    Ce inseamna?_ca iti trebuie vag-comul daca schimbi lichidul.pentru ca are esp
    "nău spic inglis":nyah:
     
  18. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    Salut,
    Nu iti trebe nici un vag com. L-am schimbat eu acum cateva luni cu un mecanic. Prima data a umblat la roata din stanga fata la aeristor, il deschidea calcam frana in blana si curgea, dupa aia il inchidea. Dupa ce faceam cateva pedale mai completa cu lichid si tot asa pana la fiecare roata pana a completat si cu un litru si ceva de lichid.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Aug 2012
    Cosmin_ bsh apreciază asta.
  19. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    Eu ma gindeam sa incep cu roata cea mai departata de pompa(dreapta spate) si tot asa venind inapoi cu celelalte.
    Este buna si ideea ta.:hi:
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Aug 2012
  20. 13ZEZ

    13ZEZ 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A4
    Odata ce a venit gerul de vreo 2 saptamani mi seaprind si mie stopurile de pe frana. Aseara cand am vrut sa apas pedala de frana, am apasat pedala de ambreaj si am observat ca in timp ce tineam pedala de ambreaj apasata se stingeau si becurile, asa ca m-am hotarat sa scot siguranta de la becuri pana merg cu eala service, dar nu stiam care e siguranta pentru stopuri. Am luat cartea la rasfoit si pana la urma le-am apasat usor pe toate cu degetul si vad ca azi dimineata cand m-am trezit stopurile nu mai erau aprinse, :)
    Oricum cred ca trebuie sa ii fac un tester la masina, numai ce am adus-o de 3 luni din ger.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Feb 2013

Distribuie pagina asta