1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A4 B6 - Avertizare in bord BRAKE - discuri ovalizate - modificari frane

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de avo, 15 Oct 2008.

  1. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Am zis ca o masor dimineața! Știu ca trebuie sa o lași nepornita câteva ore înainte sa o măsori.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    12.14v deja e putin. Vad ca tu nu stii cati V ar trebui sa aibe o baterie. Daca vrei sa te sperii cu adevarat, pune aparatul de masura dimeneata, inainte de pornire si indreapta-l spre tine astfel cat sa il vezi. Porneste motorul si in timpul asta uita-te sa vezi la cati V iti scade curentul. Fac pariu cu tine ca o sa fie in vecinatatea a 10V. E normal sa iti scada, insa nu atat de mult. Exact cum 12.14V nu e normal sa ai niciodata in standby.
    Ti-am scris mai sus, sa schimbi bateria. Ti-am explicat si de ce. Insa vad ca tu asculti numai raspunsurile pe care le-ai vrea tu sa le primesti. Din pacate, nu scapi de cheltuiala bateriei.
     
    teora apreciază asta.
  3. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Ai dreptate nu am pornit-o sa văd ca de unul singur nu poți sa faci asta.Stiu ca trebuie sa ai 12,7V și cu motorul pornit 14,2-14,6V cu toți consumatorii porniti.Nu ma sperie gândul ca trebuie sa cumpăr alta .Are 3 ani bateria ,trebuie sa ma aștept la asta. Ms de răspunsuri
     
  4. hopeoverdosed 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 1.9 AVF, A4 2.0 BWE
    Salut colegii,
    Am si eu o scurta intrebare legata de un upgrade la sistemul de franare. As vrea sa imi pun pe b6-le meu(1.9 AVF FWD) frane de 320 de mm, Am gasit 2 kit-uri unu de pe b7 3.0 tdi si am mai gasit unul LUCAS cn4 6465/2 care aparent este de pe S6 4.2(cu 2 pistonase). Intrebarea este care ar fi cel mai ok si daca cel LUCAS merge pe port-etrierii stoc?
    O zi buna!
     
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu si mai multi colegi avem sistemul de pe B7 3.0 cu discuri 320 fata 288 spate. Ma declar foarte multumit de cum se comporta. Consider ca este unul dintre cele mai utile si prioritare ugrade-uri de facut pe un B6 sau B7 cu mai mult de 100cp, mai ales daca iti place si viteza.

    Sistemul Lucas e unul vechi, folosit si pe S6 C4, S4 B5. Pe S4 B6 s-a folosit acelasi etrier de pe B7 3.0 dar cu discuri mai mari,345mm. Cred ca asta spune tot. Nu cred ca au renuntat degeaba. In plus un set de etrier de B7 3.0 este 100 euro.
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Si, daca ai roti de iarna pe 16, cel de Lucas nu iti permite jante mai mici de 17.
     
  7. hopeoverdosed 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 1.9 AVF, A4 2.0 BWE
    Am inteles. O sa optez pentru sistem de pe b7 3.0. la b7 3.0 franele pe spate sunt de 288 mm ? sper sa nu ma insel. Pretul pentru cele doua sisteme era acelasi, dar mai e si impedimentul cu rotile pe 16 si atunci o sa optez pentru cel de pe 3.0. Va multumesc pentru raspunsuri! O zi buna!
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cea mai buna optiune. Le am si eu.
    Da, 320 fata, 288 spate - neventilat.
     
  9. iusty_006 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2012
    Locație:
    m-ciuc
    Masina:
    audi a4, 1,9, 2004
    Buna seara,
    Am si eu o problema cu discurile de frana pe fata. Anul trecut am schimbat discurile si dupa cateva luni cand franam volanul si masina imi tremura. Am mers la un strungar si am rectificat discurile apoi vibratia a disparut. Dupa o luna aceeasi problema. Atunci am decis sa arunc acele discuri desi erau destul de groase. Am cumparat discuri TRW si le-am montat pe masina schimband si garniturile de la pistonasele etrierelor si am curatat si etrierele. Mentionez ca placutele nu au fost schimbate deoarece erau aproape noi, au mers o luna si aceeasi problema, am rectificat la strung si discurile noi iar dupa putin timp am aceeasi problema: cand apas usor frana tremura volanul si franeaza sacadat. Va rog sa ma ajutati daca a mai avut cineva aceasta problema ? Multumesc.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate suna stupid dar, esti sigur ca au fost montate corect si nu ai nici o problema la fuzeta care ar putea duce la ovalizarea lor ?
    Prin montaj corect ma refer la curatarea insistenta a butucului unde se fixeaza discul si folosirea ceasului comparator la montaj.
     
  11. iusty_006 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2012
    Locație:
    m-ciuc
    Masina:
    audi a4, 1,9, 2004
    Ceas comparator nu a fost folosit dar de curatat au fost curatate, am stat langa mecanic. Va rog daca aveti un sfat sa pot rezolva aceasta problema sa nu cumpar alte discuri si sa ajung de unde am plecat. Multumesc mult
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune-ti mecanicul sa isi cumpere un ceas comparator pe care sa il si foloseasca atunci cand monteaza discurile.
    Instructiuni si marje acceptate ai in cutia discurilor. Pune-l sa verifice si daca ai joc in rulmenti.
    Asta daca vrei sa numai schimbi discurile odata pe luna.
     
  13. iusty_006 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2012
    Locație:
    m-ciuc
    Masina:
    audi a4, 1,9, 2004
    Am schimbat discurile la un service si am dat 300 lei cu montat, curatat si schimbat garnituri. Nu as mai merge acolo parea ca nu se pricepe baiatul de acolo, i-am sunat si mi-au spus sa schimb furtunele de frana. Nu stiu ce sa fac.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si nu i-ai rugat sa iti explice cum s-au ovalizat discurile din cauza furtunelor de frana ? Tare as fi vrut sa aud explicatia lui Dorel.

    Schimba service-ul, sau cumpara-ti ceas comparator si rezolva problema singur.
     
  15. iusty_006 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2012
    Locație:
    m-ciuc
    Masina:
    audi a4, 1,9, 2004
    Am fost in aceasta seara la un mecanic la care am mai mers. A demontat rotile, s-a uitat si a spus ca nu am nicio problema doar discuri sunt ovalizate. Nu reusesc sa aflu ce anume le ovalizeaza.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti-am mai explicat odata ce sa faci, vrei sa repet acelasi lucru ?

    Du-te iar cu discurile la strung sa le faca, monteaza-le cu ceas comparator (sa se asigure mecanicul ca sunt in abaterile acceptate), verifica rulmentii sa nu aibe joc excesiv (si ei iti pot ovaliza discurile) si vezi ce se intampla.
    Ca idee, ce marca de discuri ai luat pana acum ?
     
  17. iusty_006 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2012
    Locație:
    m-ciuc
    Masina:
    audi a4, 1,9, 2004
    Asa o sa fac. Primele au fost marca Ferodo iar acestea din urma, asa cum mai mentionat, sunt marca TRW. Multumesc mult.
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    De multeori de vina sunt placute de frana. Daca sunt foarte tari, nu franeaza, si incalzesc in exces discurile. Eu sunt patit odata cu placute Ferodo.
     
  19. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    E normal ca pedala de frana sa se intareasca dupa o stationare a masinii cu motorul oprit mai lunga de o ora ? Adica pedala este intotdeauna foarte tare cu motorul oprit. Mentionez ca masina o pornesc mereu cu frana de mana, pentru ca cea de picior nu merge apasata, e beton.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cu motorul oprit, da, trebuie sa fie tare pedala. Insa dupa ce pornesti nu.
    Daca dupa ce pornesti pedala mai este la fel de tare, verifica stutul de la pompa de vacuum, furtunele/imbinarile/coturile de cauciuc de pe traseul pompa-tulumba si presiunea pe instalatia de vacuum.
     

Distribuie pagina asta