1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A4 B6 - Avertizare in bord BRAKE - discuri ovalizate - modificari frane

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de avo, 15 Oct 2008.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    HP2 sunt cele de S4 B5 sau C5 allroad cu 2 pistonase. Nu sunt indicate la B6 fiindcă ai probleme cu jantele si la ET nu doar la diametru.

    Cine vrea upgrade sa aleagă HP1 de 320, 345...etc, nu mai vechi.

    Sent from my ASUS_Z00UD using Tapatalk
     
    lowlife apreciază asta.
  2. Prisacariu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2018
    Locație:
    Saint Glen France
    Masina:
    Audi a4 1,9 tdi 2000
    Salut, și bine v-am găsit, am un audi a4 1,9 tdi din 2000,am schimbat plăcuțele de frâna, și toate bune și frumoase până la roata stânga din spate, unde am găsit etrier blocat am dat plăcuțele vechi jos, dar fiind etrier blocat nu am putut să le montez pe cele noi, până să cumpăr etrier am lăsat fără plăcute pe acea roată, problema este că pierd lichid de frana pe la étrier și nu mai am frâne acum, pe unde curge lichidul? Este posibil să curgă din lipsa placutelor Mulțumesc
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pai trebuia sa lasi macar placutele vechi. Acum sigur a iesit pistonasul inafara si scapa pe langa garnitura, in plus il vei poliza. Nu mai umbla asa cu masina si remediaza defectiunea!
     
  4. Prisacariu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2018
    Locație:
    Saint Glen France
    Masina:
    Audi a4 1,9 tdi 2000
    Mulțumesc, l-am demontat l-am deblocat, curgea pe lângă garnitura, nu știu ce să fac o să pun tot același etrier in loc, apropo, câte garnituri are? Am văzut ca garnitura e în stare buna cea neagra din interior
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Una la interior si cea de protectie la exterior. Cu putin calm se poate curata canalul unde vine garnitura cu o surubelnita subtire (una cu cioc este si mai buna)... garnitura se monteaza cu putina vaselina, iar cand introduci cilindrul... in timp ce impigi usor, rotesti stanga-dreapta. Daca are rugina pistonasul, trebuie curatat si acesta (smirghel fin). Cel mai bine era un kit nou de garnituri, dar macar asa o poti folosi intre timp.
     
  6. Prisacariu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2018
    Locație:
    Saint Glen France
    Masina:
    Audi a4 1,9 tdi 2000
    Scurt și la obiect, mulțumesc pentru răspuns. Am cumpărat etrier nou, l-am montat am completat cu lichid, am aerisit frânele, treaba este că nu mi se mai stinge martorul de frâna de mâna, bipue de trei ori, deși lichid este suficient, am scos mufa de la vas și sa stins, sa fie plutitorul din vas de vină?
     
  7. posty

    posty 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 131 cp awx 2002
    Salut colegi,
    Am si eu o problema la frane la un A4 B6 19 tdi cod motor AWX. De fapt nu stiu daca este o problema sau nu: cand plec dimineata cu masina franele nu imi scot niciun sunet, dupa 10-20 de km si cateva franari, incepe calvarul, scartie de nu poti sa stai langa ea. Nu face mereu, are anumite perioade cand scartie asa urat, cum ar fi fier pe fier, doar uneori, in rest scartie dar nu asa deranjat. Problema asta o am de cand am luat masina. Am schimbat placutele de frana pe fata, am schimbat placutele de frana si discurile pe spate, dar nu am scapat de scartait, care pana acum era suportabil. Am fost zilele astea si la mecanic, a demontat rotile, s-a uitat la placute, toate sunt in regula. Nu imi explic de unde vine acel scartait, ca fier pe fier, care este insuportabil
    In urma cu 8 luni pe spate mi-a ramas blocat etrierul si mi-a distrus placuta interioara cu discurile si de asta am schimbat discurile. Eu m-am gandit ca de vina ar fi etrieri ca se blocheaza uneori si de asta sa se auda sunetul ala asa de insuportabil. Voi ce parere aveti ? Multumesc fumos.
     
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Banuiesc ca face mai rau cand este cald afara si mai putin/deloc iarna.
    Eu am avut problema asta si nu era de la discuri / placute ci de la etrieri : nu erau blocati, insa banuiesc ca placutele nu se retrageau suficient si nu se raceau suficient.Pe fata am schimbat culisele si garniturile de ghidaj, fara succes!Probabil daca sapam mai adanc si reconditionam etrierii scapam de problema asta.
    Am rezolvat facand upgrade franelor la 320/288.

    Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu este de la culise, ci de la pistonas. Prinde rugina sau depuneri de la placute pe el.
     
  10. posty

    posty 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 131 cp awx 2002
    Mulțumesc frumos pentru răspunsuri, o să încerc ambele variante, sper sa scap de ele!
     
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Gasesti separat kit reparatie ce contine pistonasul. Verifica garniturile, daca crezi ca sunt ok eu as zice sa le lasi pe acelea.
     
  12. 11MBF 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2018
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Audi A4 b6 1.9 tdi awx 2003
    Salut!Am si eu o problema la franare la un Audi A4 b6 1.9 Tdi AWX la franari cand ajung cam sub 50 de km/h face ca un scartait sacadat de guma,cauciuc de la ce poate fi mentionez ca am schimbat culisantele metalice.
     
  13. audi a4 b6

    audi a4 b6 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    rm.valcea
    Masina:
    audi a4 b6 2002 1.9TDI AVF 131 cp
    Salut , am un audi a4 b6 2002 problema este că se blochează franele si pedala se întărește foarte tare , in mers se blocheaza franele si nu pot sa mai merg cu ea , acum am desfăcut etrierii de pe fata si am gasit plăcuțele din interior (partea cu pistonul) uzate la maxim si cele de pe exterior sunt ca noi. Am schimbat si servofrana (second hand) si pedala tot tare e . Aveti ceva ideii de la ce poate fi ?
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica si stutul pompei tandem/furtunele/vacuumul.
     
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Verifica ce a spus nucu. “Boala” acestor pompe, LUK, e stutul.. care se invarte in gol si scapa presiune. Exista o metoda neortodoxa, pe ieftineala.. cârpitură: se ia jos pompa, se ia un ciocan de cauciuc, o bucata de lemn, se aseaza pe stut si se bate usor, apoi se pune poxipol.. asa era facuta vechea mea pompa, dinainte sa iau masina cu ceva timp si nu am avut probleme. Mie imi picura motorina prin spatele acesteia, am inlocuit-o cu pompa de B7. Vezi poze pe topicul masinii mele.
    Verifica si furtunul de apa de sub pompa.
    Toate furtunele de vacuum au diametru de 3.2mm.. mai putin ce care intra in EGR, care are 4 sau 5, nu mai retin.
    O problema nu prea comuna ar fi apa in tulumbă.. verifică si acolo.
     
  16. Pana stelian

    Pana stelian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2016
    Locație:
    slatina
    Masina:
    A6 4 G2 , 3.0tdi S-tronic 245 cp
    sal . vin cu o problema legata de arcul recuperator de la frana de serviciu , cel care retrage pistonasul dupa ce frana a fost eliberata , este acel arc din exterior spiralat .
    Rugamintea catre voi este unde pot comanda ambele arcuri stanga-dreapta noi , chiar si second daca am garantia dvs ca sunt impecabile .
    va multumesc anticipat
     
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut. E vorba de arcul de pe etrier nu? Vezi poza atasata. Daca ai nevoie de acela, sa-mi trimiti seria ta de sasiu in mesaj privat sa-ti dau codul.
     
  18. ToonKing 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Mures
    Masina:
    A4 , 1.8T, 2004
    Salut,

    Sper sa fiu in sectiunea corecta, am o intrebare in legatura cu Pompa ABS. A murit pompa, dar am si alte probleme inainte de rezolvat, deci mecanicul nu l-a demontat inca sa-mi zica exact codul de pe ea.
    Masina este 1.8t din 2004 cu FWD, in EKTA imi apare un singur cod care e compatibil : 8E0614517L . Problema e ca cautand pompa vad coduri diferite, ex : 8E0614517 - fara litera la sfarsit, 8E0614517A , 8E0614517 AK , 8E0614517 BH etc.

    In mintea mea, cat timp e de pe o masina FWD, ar trebui sa fie OK. Poate cineva sa confirme asta ?

    Mersi.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti pune doar codul 8E0614517 simplu sau cu terminatiile B / N / L.

    AK / AM / BH / BJ sunt pentru B7.
     
  20. ToonKing 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Mures
    Masina:
    A4 , 1.8T, 2004

Distribuie pagina asta