1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A4 B6 - Avertizare in bord BRAKE - discuri ovalizate - modificari frane

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de avo, 15 Oct 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, cum ti se tot umple vasul si da pe langa daca tu nu completezi niciodata ? Ti se umple si da pe langa odata, de 2 ori, dar pana cand ? De unde atata lichid ?
    Aerisirea a fost facuta ?
     
  2. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Ceva asemanator am intampinat si eu recent dupa ce am schimbat furtunele frana fata+lichid de frana(ATE TYP 200) si franele aerisite de 2 ori in zile diferite.
    La a doua aerisire nivelul era ok...dupa 1 zi lichidul era pana in gura vasului , am scos cu seringa pana la sita(10/15ml)..a doua zi am verificat din nou..lafel vasul plin, am scos excesul..am facut Output test cu VCDS, totul in regula pana ziua urmatoare si tot asa vasul s-a umplut de 5-6 ori.
    Acuma vad ca problema a disparut....eu unul nu am gasit o explicatie logica dar nici nu mi-am batut capul asa tare, nu am simtit diferente la franare.
     
  3. Julien englezul 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2017
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    Audi A4 B6 2003 1.8T Quattro
    audi66
    Da imi cer scuze am omis sa mai fac o precizare. In tot acest timp am tot completat lichid in vas deoarece la un moment dat intrand cu viteza intr-o curba mai stransa mi s-a inclinat masina si in acel moment mi s-a aprins becul rosu in bord (acel brake intre parantezele rosii). Am oprit cativa metri mai incolo am verificat nivelul lichidului in vas si era sub nivel deja. De atunci verific mereu vasul si cand scade la minim mai completez. Ca sa nu mai spun ca toata vopseaua de sub vas este toata umflata.

    Mai vin cu o mentiune si anume cu ceva timp in urma am schimbat amandoi etrierii pe spate.iar dupa aceasta operatiune am fost la reprezentanta si mi-a schimbat lichidul de frana in toata instalatia.Se poate oare sa nu fi facut ei aerisirea cum trebuie cand au schimbat lichidul ?

    K3nT
    Sincer nici eu nu simt nimic deosebit la frana, doar ca imi fac tot mai multe griji pentru lichidul care se scurge pe caroserie. Din cate stiu eu nu este bine deloc, iar pe de alta parte nici nu prea imi place sa stau cu cutia de lichid de frana in portbagaj si sa tot completez. Sunt convins ca este ceva ce poate fi remediat. Ramane insa intrebarea: ce ?
     
  4. MadalinG1 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.7 TDI, 2011
    Azi schimbând cauciucurile am observat aceste mufe cu fire in spatele discului de frâna pe ambele părți in partea din față și nu știu ce sunt.. as fi recunoscător dacă ar știi cineva ce sunt acestea doua.
    Mulțumesc mult


    90A9DE39-6D47-4790-BD09-7DC3A1923E53.jpeg A54A80FA-FDC0-4484-ABA0-FC2992C5E23D.jpeg
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sunt senzorii placutelor de frana care te atentioneaza cand acestea se tocesc la limita de uzura.
     
  6. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Salutare tuturor !
    A mai intalnit cineva sa dea pe supraplin lichidul de frana dupa ca au foat schimbate diacuri placute ai lichidul de frana ? este a 4 oara cand il golesc pana la nivelul sitei (partea de jos) si se umole iar , franele tin ok ,abs-ul dunctioneaza ok . Am facut inca odata dupa schimbarea lochisului aerisirea ,nu am fost nici un pic de aer pe instalatie .Dar acum aceeasi poveste , se umple vasul desi eu golindul la normal .
     
  7. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Tu ai impresia ca il golesti pana la normal dar de fapt doar tragi lichid din zona sitei. Forteaza sita putin pe lateral cu o surubelnita mica astfel in cat bidonasul sa-si traga aer. Sita aceea are orificiile foarte mici sau sunt murdare si astfel lichidul trece greu prin ea. Am patit la fel la mine, dar si la mai multe B6/ B7. Aceeasi poveste si cand vrei sa completezi cu lichid.
     
  8. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    @Georgexnet te-ai obosit macar sa iti ridici privirea 2-3 posturi mai sus?
     
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salutare. A facut cineva modificarea cilindrului si a "tulumbei" de frana pe B6? Si anume daca s-a montat cilindru S4 sau cilindru+tulumba de S4? (brake master cylinder si brake booster)

    Ma intereseaza daca:

    - totul e plug & play

    - se simte o diferenta (merita sau nu)

    Pana acum am gasit urmatoarele:

    - cilindru stoc 1.9 TDI / 2.0 TFSI / 3.0 TDI: 8E0 611 021 (25,4 x 18/18) (diametru piston 25.4 mm)

    - cilindru S4 4B3 611 021 (25,4 x 18/18) (diametru piston 26.99 mm)

    Garnitura (4D0 611 243) (39,69 x 3,53)

    Vasul de lichid are acelasi cod 8E0 611 301 G.

    Cele doua gumite au acelasi cod 11/24 4A0 611 817 A.

    Tulumba de B6: 8E0 612 107 E (7"/8") (la specificatii cod TRW PSA743 scrie "R 8/9 inch").

    Tulumba de S4: 3B0 612 107 B (cod TRW PSA922, R 9 inch).

    Din informatiile gasite pe doua trei forumuri, ar fi recomandabil sa se monteze si tulumba de S4.

    E posibil sa fie nevoie si de pompa ABS de S4 (8E0 614 517 R) tot ESP 5.7 insa exista doar pentru quattro S4, iar eu am tractiune fata. Aici totul devine o ceata..
     
    Ultima editare: 20 Iun 2019
    F33lings apreciază asta.
  10. dreamer 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 AVANT 1.8T 2002
    Am facut upgrade de frane la un A4 B6. Acum am 320 mm fata - 288 mm spate. Ce ET trebuie sa aiba jantele R16 ca sa incapa ? Am auzit la variante de ma doare capul si nu stiu ce jante sa iau.
     
  11. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Salut. Eu am folosit jantele cu specificațiile din imagine, având pe mașină același sistem de frânare (320 față cu 288 spate). Cred ca găsești același model de jante si cu ET 37 cu cod de A6 C6 daca nu ma înșel.
    20190806_195024.jpg
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Minim 42. S-a mai scris asta pe forum de zeci de ori dar nu cititi nimic si tot ce am scris noi pe forum am scris degeaba. Ar trebui sa va sterg mesajele astea aiurea, inutile si care se repeta pentru ca va bateti joc cand puneti asemenea intrebari.
     
    lowlife și F33lings apreciază asta.
  13. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
  14. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Pune si tu o ruleta pe disc si vezi daca e de 312 sau 288 prima data. Ca am vazut multe si cu 288.
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Lasa aici o serie de sasiu si iti spun eu de cat ai discurile.
     
  16. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Sunt de 312 dar mai sigur. WAUZZZ8E13A272974
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da Pau, confirm ca sunt de 312.
     
  18. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Mulțumesc de ajutor!
     
    ovidiutm apreciază asta.
  19. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Salutare,

    Am si eu urmatoare problema: am pus o frana mai brusca la 160 km/h si sa aprins becu de la placute de frana ( am atasat poza). Pe testar imi apare:

    Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\06B-906-018-AVJ.clb
    Număr VAG SW: 8E0 909 518 AA HW: 8E0 909 018 A
    Component: 1.8L R4/5VT G 0004
    Codare: 0011581
    Atelier: WSC 49514 126 56318
    VCID: 6FED65BD7D9D0B323C-5178

    2 coduri de defecte:
    17887 - Sistem vacuumatic frână
    P1479 - 008 - defect mecanic - intermitent
    17536 - B1.:adaptare amestec -multiplicativ-
    P1128 - 001 - sistem prea sărac - intermitent - MIL aprins
    Gata de funcţie: 0000 0000

    In momentu in care vreau sa sterg eroarea nu se sterge deloc. Putin ajutor va rog!!!
     
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cu ce te putem ajuta? Masina se repara la mecanic. Tu in bord ai "atentionare de frane uzate - ajunse la uzura minima".

    Pentru prima eroare rezolvi asa :
    17887/ P1479/005241 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
    Possible Causes
    • Fuse(s) faulty
      • if the blade wheel (rotor) in the vacuum pump is stuck, most probably a fuse will burn
    • Hoses from/to Brake Boost Vacuum Pump faulty
    • Brake Boost Vacuum Pump faulty
      • the blade wheel (rotor) in the vacuum pump is stuck
    Possible Solutions
    • Check / replace fuses
      • check if the blade wheel (rotor) of the vacuum pump is stuck, otherwise the fuse will burn again
    • Check Hoses from/to Brake Boost Vacuum Pump
    • Check Brake Boost Vacuum Pump
      • check if blade wheel (rotor) is stuck
      • Perform Output Test
      • Perform Short Trip in Basic Settings. Group 008 is commonly the self test for this system and may be activated Key On, Engine Off. If needed activate basic settings using [On/Off/Next] and pump the brake pedal.
    Cealalta se discuta in topicul motor , dar intai pune-te si citeste ca s-au mai dezbatut de un miliar de ori.
     

Distribuie pagina asta