1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A4 B6 - Avertizare in bord BRAKE - discuri ovalizate - modificari frane

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de avo, 15 Oct 2008.

  1. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Am verificat plăcuțele și sunt abea la jumătate. Am tras puțin și de firul de la senzorul de atenționare de uzura și nu e rupt. Nu mai știu ce sa verific.
     
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pe ce parte ai verificat? Fata , stanga? :laugh:

    S-a desprins/intrerupt cablajul senzorului ori ai placutele uzate , nu exista sa fie in regula.
     
  3. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Am verificat și dreapta fata și stânga și pare totul ok cu plăcuțele. O sa mai verific încă odată senzorul și revin cu detalii.
     
  4. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    TalosCosmin apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde, in combinatie cu ce discuri le-ai pus ?
     
  6. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Din ce am observat eu, nu prea conteaza, sunt unele placute care scartaie de rup. Mi-am pus eu TRW discuri si placute si ziceai ca a tras tramvaiul langa tine cand franam... prima data ma uitam in jur si ma gandeam "frateee, schimba naibii placutele sau discurile, ce dreacu'..." si cand colo eram eu :banghead:
     
    DonDoneL apreciază asta.
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Discuri dure + placute dure = scârț

    Zimmerman perforat cu trw standard, nu scartaie.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nici Zimmermann normale cu TRW nu scartaie.
    Nici Zimmermann cu Zimmermann.
     
  9. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Asa am cumpărat mașină cu discurile asta, nu știu ce model sunt. Am avut TRW și ATE și nu am avut niciun fel de zgomot dar la Brembo zici ca sunt în gata când pun frână. Mai mult ca sigur o sa le schimb, ma gândesc ca zgomotul nu va dispărea.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Am avut discuri ATE cu placute ATE - scartaiau
    ATE sport cu ATE standard - scartaiau
    ATE sport cu ATE ceramic - liniste totala insa arde la pret si nu sunt eficiente reci.
    Acum am discuri ATE sport cu placute TRW normale. E liniste!!!
     
    AlexPTB apreciază asta.
  11. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Si eu am la A4 ATE ceramic placute cu power disc. De ce zici ca nu sunt eficiente reci?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Placutele ceramice au potenta maxima la cald.
     
  13. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Nu cred... Ah, ca vor avea comportament similar la cald cu cel la rece, asta e altceva. Dar crezi ca exista vreun producator de sisteme de franare pentru conditii de strada (atentie, discuri si placute pentru strada, nu circuit) care sa faca discuri si placute pentru mers la cald mai bine decat la rece? Iti inchipui cate procese ar avea dupa 1 saptamana de la vanzare? Vorbim bineinteles de utilizare in conditii de strada dupa "rodaj", desi si cu rodajul am ceva indoieli, dar asta e alta discutie
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu crezi, problema si parerea ta.
    Nu vor avea comportament similar la cald cu cel la rece. Placutele ceramice franeaza mai bine la cald.

    Eu am pus prima oara placute ceramice pe C6 acum multi ani, cred ca imi cunosc masina destul de bine si stiu cum franeaza la cald/rece avand-o de 10 ani si 700.000 km.
     
    AlexPTB apreciază asta.
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    bx3m, pentru ca pur si simplu nu sunt mai eficiente in franare, utilizate in regim de strada. Singurele avantaje sunt praful de placute aproape deloc, faptul ca nu scartaie si faptul ca placutele au o uzura minima asupra discului comparativ cu gradul de uzura a placutelor. Si eu am 320/288 pe B6 de 1.9tdi 131 cp. Si la fel, cred ca din 2013 imi cam cunosc masina...
     
  16. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Cum spuneti voi, nu vreau sa pornesc un debate pe tema asta ;)
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ia un V6 putin la alergat pe Valea Oltului la rece/cald si vorbim dupa.

    Cat despre, mers cu masina la aprozarul de la colt, da, probabil nu vei simti nici o diferenta.

    Fiecare isi exploateaza masina dupa bunul plac, implicit vede feedback-ul diferit.
     
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Un amic are Zimmermann perforate si placute TRW DTEC (low dust).. nu are nici un zgomot.

    Eu am imperecheat discurile OEM (cele fata, spate nu stiu sigur daca-s oem) cu placute ATE standard si am mai bine de 25 000 parcursi, nu am nici un zgomot la franare.. nici la viteza mai mare nici la viteza mica, nici la frana mai "intensa" nici la o simpla "piscare" a pedalei.
     
  19. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Și eu tot pe ATE o sa merg. Am avut ATE și nicio problemă. Acuma m-am gândit sa schimb firma și îmi pare rău revin săptămâna viitoare când schimb Brembo cu ATE.
     
  20. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect

Distribuie pagina asta