1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la Audi A4 B8 - inlocuire lichid frana - discuri si placute - upgrade frane

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de traian si decebal, 3 Iul 2008.

  1. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    @arazvan2002 Iti multumesc pentru raspuns ! Crezi ca trebuie sa schimb si jantele cu unele pe 19 ?
    Am vazut ca si tu ai schimbat etrierii si ai ales varianta "ieftina" cea de 2.0 , nu ?
    eu sincer sa fiu, am nevoie de frane mai bune, pentru ca franele mele sunt prea "slabe" . Nu particip la curse , dar de multe ori pe Autobanda conduc cu viteze peste 150 Km / h si la franari tari , nu fac franele fata, daca cineva intra in fata mea ! Parca sunt sticlate, prind dar prind foarte slab !
    Poate fiind vorba ca discurile si placute de la brembo, existente pe masina sunt foarte proaste decat cele OEM Audi find vorba de versiunea ieftina AF de la brembo.

    Am incercat sa caut originale de RS4 sau RS5 si am gasit (2015 RS5) la un pret foarte bun - 1000 EUR cu tot cu Placute si Discuri pana in 15.000 Mile !
    Problema este ca arata frumos (dar nu aceasta este motivul pentru care le doream) insa o pereche de placute fata costa 400 Eur, discurile (cand trebuie schimbate) costa 500 Eur bucata, iar pe spate placutele sunt ceva mai ieftine la 200 Eur . Costurile ridicate nu justifica motivul pentru care le doream ! Plus ca trebuie sa achizitionez 2 perechi de jante de minim 19 Zoll !
    Costurile sunt absurde, de aceea orisicat de tentat as fii , renunt la caliperi de RS4, iar alternativa data de tine suna mult mai realizabila ! Trebuie totusi schimbate jantele de 18 ET 47 ? Tu ai allroad si alt ET , poate la Allroad merg puse

    A mai schimbat cineva etrierii pe un A4 B8 cu cele de pe Q5 si SQ5 ? Multumesc
     
    Ultima editare: 7 Mar 2019
  2. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Confirm si eu cele spuse mai sus. De 2 ani am Brembo AM discuri+placute fara-spate si "aluneca" mai mult fata de ATE sau OEM, deci franare mai slaba. Singurul "avantaj" sa zic asa este ca se "mananca" mai greu.
     
    BogdanDE apreciază asta.
  3. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Si cele de la Brembo, din cauza piliturii, iti ard jantele ?
     
  4. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Asta am observat pe jantele de iarna de 16" niste puncte negre(destul de multe) care nu se curata. Pe cele de 18 de vara nu am observat. Cum zici tu, posibil asta sa fie cauza.
     
  5. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Acele puncte pot fi de azbest, nu neaparat de la paduri. Dar pilitura aceea de la paduri Iti poate arde lacul de pe jante.
    Sunt jante cu besichtung (peliculă sau lac special pentru sarea care se imprastie iarna pe strazi) si jante fara besichtung, doar clar lac.
    Unele jante sunt doar pentru vară iar cele de iarnă pot fi folosite si vara dar in special iarna!
    De aceea uneke jante au acel lac "copt" si se infiltreaza sarea intre aluminiu si lac, exact ca la caroserie.
    Ca o parere personala, cele mai bune pad-uri si discuri sunt cele OEM, iar cu restul After market, trebuie încercat/ probat, care merită si care nu. Acea pilitura este si toxică pentru inhalat, deci grija mare.
    După experiența mea de data trecută cu Brembo, incerc sa pun doar OEM.
    Cele OEM sunt (când au fost montate) mult mai bune la raportul calitate la frânare, decât cele actuale AM.
    Iar daca OEM sunt scumpe, cele de la TRW sunt cele mai apropiate de OEM, daca nu ma înșel cele OEM poartă sigla TRW pe ele.
    Sent from my S9+ using Tapatalk
     
    Ultima editare: 11 Mar 2019
  6. ghostro84 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Innsbruck, Austria
    Masina:
    Audy, 2.0 TDI, 2011
    Va salut. Am si eu o problema la un audi A4 B8 1.8 TFSI 2011. De 2 luni am schimbat etrierul pe stanga spate iar de atunci am o problemă (00473 - Module for Elect. Park/Hand Brake J 540). Mi se încălzesc foarte tare 3 roti, rotile de pe fața si roata la care am schimbat etrierul. Am schimbat discurile si plăcuțele fata spate, am verificat si curățat toate etrirele, am facut diagnoza motorase frâna de mana si sunt ok. Dar problema persista. De la ce ar putea fi ?
     
  7. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Unitatea ABS defectă . Acel motoraș este defect.

    Înfrânează roțiile ?

    Sent from my S9+ using Tapatalk
     
  8. ghostro84 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Innsbruck, Austria
    Masina:
    Audy, 2.0 TDI, 2011
    Salut,
    Nu înfrânează rotile. Multumesc pentru raspuns.
     
  9. Braga

    Braga 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Buna ziua. Problema mare la un B8, am ramas fara frâne. Dimineata sau dupa o perioada de repaus cand o pornesc se duce pedala pana in podea si nu are frâne. De cateva ori si-a revenit dar azi nimic. 0 frâne, nu pierde lichid, nu eroare, frâna de mana merge corect. CE AR PUTEA FI?
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cel mai probabil garniturile pompei frana uzate. Le schimbi cu unele din kit de reparatie sau cumperi pompa noua. Cred ca a doua varianta e cea mai plauzibila :). Cu ocazia asta inlocuiesti si lichidul de frana.
     
    Braga apreciază asta.
  11. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Salut baieti.

    Am cumparat zilele trecute caliper cartier pentru 330×22 belueftet de pe un 2014 Q5 !

    Vreau sa schimb ale mele discuri spate 1KW (nu mai stiu marimea exacta 320x12 parca) cu acestea.

    Pot sa pun direct pe caliperul meu spate, nu-i asa ? Caliperul nu trebuie schimbat din cate stiu, 43 mm parca este la toate AUDI. [​IMG][​IMG]

    Sent from my S9+ using Tapatalk
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Tu amesteci borcanele. Frânele de 300mm sunt simple iar cele de 330 sunt ventilate cred ca 330x22. Deci nici etrierul nici suportul nu se potrivesc de la un setup la celalalt, chiar dacă poate dimensiunea pistonului e aceeași. Imaginează-ți ca trebuie ca locul unde stau plăcuțele trebuie sa fie mai lat cu vreo 10mm,doferenta de grosime a discului.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  13. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Deci trebuie sa schimb si etrierii spate ca sa intre discul plus plăcuțele!?

    Trebuie sa aflu ce numar

    Sent from my S9+ using Tapatalk
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ar trebui sa ne lamurim ce ai tu acum. Daca ai 320 cu 300, atunci ar trebui sa treci la 345 cu 330. tb schimbat tot.
     
  15. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    EU fac referire doar la spate, pe spate vreau sa schimb !
    Pentru fata, voi face mai incolo, de la 1LA 320x30 la 345 mm. Cumpar caliperi Brembo de Q5 pentru discuri 345 !

    Pe spate, eu am acum 300x12 ! Motor de 2.7 TDI - 1KW codul.
    Nu mai stiu unde am citit ca daca este deja 300x12 montat, poti trece la 330x22, doar schimbând caliper carrierii, ca sa intre disc ventilat pe spate de 330X22! Cele Montate pe Q5, S4, S5 !

    Vreau trecere față de la 320 la 345 iar spate de la 300 la 330

    Inseamna ca au scris baliverne acolo(pentru spate).

    Sent from my S9+ using Tapatalk
     
    Ultima editare: 2 Iul 2019
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    300mm
    8K0 615 403 B etrier
    8K0 698 451 A placute
    330mm
    8K0 615 403 A etrier
    8K0 698 451 placute
     
    BogdanDE apreciază asta.
  17. EmanuelRo 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2019
    Locație:
    Olanda
    Masina:
    A8 d3 4e .asb 3.0 tdi quattro 2008
    Salut pe acest vin a mi poti zice dimensiuni discuri si placute fata spate ? Wauzzz4e08n010286 motor asb 3.0 tdi

    Mersi in avans
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poftim.
     
  19. EmanuelRo 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2019
    Locație:
    Olanda
    Masina:
    A8 d3 4e .asb 3.0 tdi quattro 2008
    280 pe spate 321 pe fata ?


    Mersi
     
  20. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Stie cineva daca acei etrieri de Q5 cu disc de 345 vor intra in jante de A4 B8 cu ET43-47 sau trebuie sa ma pregătesc, ca sa cumpăr jante pe 18 cu ET mai mic sau jante pe 19?

    Are cineva etrieri de Q5 345 mm pe A4 B8 ?

    Multumesc
     

Distribuie pagina asta