1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A6 C5 - discuri - placute - ce cumparam - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de RALLYMAN, 22 Iun 2008.

  1. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Stie cineva cum se aeriseste sistemul de franare cu ABS la masina din profil adica un A6 C5 ? Are ceva particular aceasta operatiune fata de una fara ABS ? Stie cineva sa descrie exact ordinea operatiunilor ? Trebuiesc ceva scule deosebite ?
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Sep 2015
  2. gluci629

    gluci629 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4. benzina. 130 hp
    aerisesti fiecare etrier, are un stut, surub care se desfileteaza la fiecare roata, iar la urma pompa de servo are si ea acelasi aerisitor, aceste operatiuni se fac cu motorul oprit, si un alt prieten care face pedale cu aerisitorul inchis, sa se formeze presiune in sistem, tine pedala apasata, da-i drumul la aerisitor iese aer, in strangi la loc, prietenul ridica pedala, mare atentia la vasul cu lichid de frana sa nu scada sub minim, sa completezi daca e nevoie. poti sa incerci la o roata daca crezi ca te descurci bagi la toate rotile
     
  3. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Nu stiu cat de sigur esti pe metoda asta ... de fapt este metoda clasica de aerisire pe care o cunosc foare bine ... ma gandeam ca modelele cu ABS au anumite particularitati pe care trebuie sa le cunosti ...
    Deci ... cat de sigur esti ca metoda asta este cea buna ?
     
  4. butu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,1.9 TDI, 2002
    Am si eu o problema la un audi a6 2002 1.9tdi.Plec intr-o dimineata de acasa, pornesc masina,ma duc sa deschid poarta,ma uit spre masina stopurile erau aprinse,ma urc in masina si dau sa plec apas frana,ramane apasata a trebuit sa bag piciorul sub ea sa revina la loc.M-am dus la service iar acolo i-mi spun ca trebuie schimbata pompa de frana si mai trebuie schimbata si pompa de servo ca s-a scurs lichidul din p.de frana in servo si a distrus garniturile,am dat comanda mi-au schimbat piesele.Dar acum frana tine la prima apasare dar la a doua se intareste foarte tare si devine greu de oprit.Care sa fie problema? Astept raspuns:anbet:
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cred ca trebuie aerisit sistemul din moment ce se intareste frana la apasare repetata.Mai este o chestie cu pedala de frana,ea se intareste dupa modul cum este apasata.Daca o apesi usor se duce mai mult,daca o apesi brusc,cursa ei se scurteaza(pentru a te ajuta in caz de urgenta).
     
    Zenix apreciază asta.
  6. dannypapuc

    dannypapuc Bronze Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI,motor AVF,2002,6 viteze,130 cai. The best!!!!
    problema ta butu am avut-o si eu,si a fost un furtun de vacum de la frana care se rasucea din cand in cand si nu mai tragea aer bine,asa ca frana se intarea si devenea ineficienta.Am fost la mecanic si mi-a bagat un tub de fier pe furtun acela ca sa nu se mai rasuceasca si acum am frane mai bine ca la inceput.urmareste topicul ¨Probleme Sistemul de Franare¨ de la sectiunea A4.bafta
     
  7. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Franele se pot aerisi si cu Vag-com-ul
     
  8. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    Salut,
    Poti sa ne dai vreo indicatie, la ce adresa/canal in vag com?
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Mai 2012
  9. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Eu,cand am fost la diagnoza,nu mai retin exact,dar cred ca tipul a intrat la modulul ABS,sau ceva de genul,nu stiu eu programul,dar se auzea cum se aerisea pe rand.Atat stiu
     
  10. mariusca 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2008
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi b4 1.9 tdi
    eu nu am auzit sa se poata aerisi cu vag-comul ci doar sa se retraga pistonasele la modelele mai noi asa ca ai inteles gresit:no:
     
  11. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    N-am inteles gresit,am vazut cu ochii mei.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Mai 2012
  12. serjjj

    serjjj 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    roman-neamt
    Masina:
    Audi A4
    sal

    butu verifica furtunul de aer vacum care iese din pompa si duce pana la pompa tandem sub egr sa nu ai scapari de aer. Daca e totul in regula cu furtunasele si nu e fisurat niciunul verifica stutul din pompa tandem. E posibil sa ai joc la el si pe acolo sa pierzi aer. I-a zi-mi ceva : cand opresti motorul nu ai vibratii mai mari de la mototr si tremura putin masina? astept raspuns
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Oct 2012
  13. merlin_b

    merlin_b 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti, Moreni DB
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2005
    Si eu cred ca e problema de Vacuum, avand in vedere ca s-a umblat posibil sa nu fi pus Doreii ceva bine inapoi. Vezi ca furtunul care aduce vacuum la servo are si o mufare facuta cand trece prin peretele care separa compartimentul motor de cel al bateriei.
    Mai ramane si ceea ce s-a discutat aici, vezi ca am pus si poze acolo http://www.clubaudi.ro/audi-a4/1069-probleme-sistemul-franare-9.html#post138040
     
  14. cox 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 1.9 TDI , `98
    Imi apare in bord (P) cu toate ca frana de mana nu este ridicata.

    Stie cineva ce sa ii fac ?
     
  15. roby_A6

    roby_A6 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2008
    Locație:
    Pe unde apuc
    Masina:
    A6/ O2 RS
    contactul franei de mana se alfa sub consola centrala

    incearca sa ma misti brusc de frana de mana
     
  16. satoshi 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2.0
    Poate nu ai destul lichid de frana...
     
  17. monkteo

    monkteo 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0T 290cp 2010

    nu cred ca are cum , frana de mana e electronica si senzorul este pe cardan (asa mi-a zis de la midocar service) mai de graba este mizerie , condens sau axidat !
     
  18. roby_A6

    roby_A6 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2008
    Locație:
    Pe unde apuc
    Masina:
    A6/ O2 RS
    dupa masina din semantura lui `cox`, de care e si vorba este un A6 din `98 cu motor de 1.9 TDI, pe care nu s-a montat quattro si nici frana de mana electronica, este clasica ,``pe cablu``:p
     
  19. monkteo

    monkteo 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0T 290cp 2010

    imi cer mii de scuze abia acum am revazut postul si semnatura si DA ai dreptate , din nou mii de scuze nu a fost intentionat , dar la a mea asa e (electromecanica):(
     
  20. roby_A6

    roby_A6 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2008
    Locație:
    Pe unde apuc
    Masina:
    A6/ O2 RS
    nu este nici o problema ,
    ba chiar foarte bine ca ai scris si pentru cei ce au modelul de A6 mai nou de 2005 care ar fi posibilele cauze in astfel de situatii
     

Distribuie pagina asta