1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A6 C5 - discuri - placute - ce cumparam - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de RALLYMAN, 22 Iun 2008.

  1. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Mersi Nucu...ca de obicei promt si la subiect, o stau intr-una din serile astea sa notez valoarea de la coding de pe a mea(teoretic trebuia sa imi dau seama fara sa mai intreb,asa este sunt anumite cifre pentru fiecare dotare in parte) si sa ii fac adaptarea celei pe care o voi lua, avand in vedere faptul ca vreau sa trec pe discurile si etrierii de allroad,oricum si din orice pozitie imi trebuia VCDS-ul
     
  2. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Salutari,
    Vreau sa imi vopsesc etrieri la masina. Problema este ca eu vreau sa demontez etrieri. Este undeva un tutorial cum se face asta ? motivul pentru care vreau sa-i demontez este ca vreau sa-i curat forte bine de rugina si as vrea sa vopsesc tamburii si etrierii. Merci de ajutor.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iul 2015
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Atasat ai pentru partea din fata si spate. La partea din fata / spate foloseste o cheie speciala pentru impins pistonasul de la etrieri. Grija mare cum demontezi conductele de frana.
    Daca nu ai mai facut asta (si dupa cum ai intrebat se vede ca nu ai mai facut asta) te sfatuiesc sa mergi la un mecanic pentru ca tu daca rupi conductele de frana iti faci o paguba mare de bani. Daca nu esti lamurit mai cauti pe net pentru ca sunt zeci de tutoriale. Bafta.

    https://www.youtube.com/watch?v=kAiDtwddJ6A


    https://www.youtube.com/watch?v=nSbEIWCOm9w
     
    Ultima editare: 5 Iul 2015
  4. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Deci e problema cu conductele......cheie ptr pistonase clar nu am.....as vrea sa vopsesc etrieri dar vreau sa i dau jos si in felul asta sa curat unpic si discurile de frana.oricum ms de ajutor.o sa vad eu ce si cum fac.ms inca odata
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E mare problema daca furtunele de frana si coductele sunt intepenite pentru ca filetul acela este foarte sensibil si ti-ai facut de treaba pe multe zile. Un mecanic bun stie ce are de facut. Bafta.
     
  6. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Dai cu ceva degripand si lasi cateva zile si dai iara si iara asta cateva zile la rand.eu am pus umpic de lichid de frana cu seringa exact acolo pe imbinarea dintre niplu si conducta si intre niplu si furtun.
    Problemele pot aparea niplu a facut rugina intre el si conducta si atuncia se invarte cu tot cu conducta ce duce la torsionarea conductei si o rupi.daca niplul este gripat cu conducta iti recomand sa slabesti umpic si dupa aia sa invarti de furtun nu de niplu.
    Sau niplul e gripat cu furtunul.si nu se lasa decat cu schimbat de conducte.
    Iti recomand sa ai cheie speciala pentru conducte si daca nu se desface sa renunti la moda.
     
  7. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Salutari, revin si eu cu o mica problema, dar si enervanta, daca apas pedala de frana brusc imi raman infranate rotile pe fata si sunt obligat sa ma joc la pedala pana se deblocheaza, se poate cumva demonta pompa abs partea mecanica pentru curatare? Am pus testerul si nu am nici eroare. Multumesc!!
     
  8. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Salut...problema ta nu vine din din pompa abs ,ci din pistonasele etrierilor care raman "agatate"
     
  9. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Eu am facut urmatoarea proba: am desfacut conductele care vin la rotile de pe fata si am apasat brusc pedala si lichidul nu iese lichid deloc...iese doar la apasare usoara
     
  10. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Atunci cauta beleaua in pompa de frana ...nicidecum in unitatea abs
     
  11. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Sa ii iau un kit de reparatie la pompa? Am incercat si pompa sa vad daca e ea de vina si anume i-am slabit conductele care intra in abs si am facut pedale multe si bruste si pompa se comporta ok.
     
  12. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    In seara asta am bruscat franele intentionat si au ramas rotile pe fata infranate, am slabit conductele care vin de la pompa centrala in unitatea ABS a curs lichid dar franele nu s-au deblocat asa ca pricina ramane unitatea ABS. Spuneti-mi daca aceasta se poate demonta sa o curat sau sunt obligat sa iau alta. Cum am spus si mai sus nu am nici o eroare pe parte electrica.
     
  13. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Nu cunosc daca se poate desface si curata si eu am o problema la ea...pierd pe undeva pe dedesubt lichid de frana....dar este umed sub ea
    ...pierderea nu e foarte mare dar este, o sa bag o oglinda telescopica mai tarziu sa vad poate descopar....legat de cazul tau, procura-ti alta pompa si da-i jos cu a ta.Oricum mi se pare un pic straniu ce spui tu ...si mai repede tind sa cred ca e o problema pe partea de vacuum a franelor, revenitea pedalei fiind datorata vacuumului
     
  14. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Daca era problema de vacum atunci se debloca rotile dupa ce slabeam conductele care vin de la pompa de frana...o sa caut una sa o inlocuiesc.
     
  15. catalin.negru

    catalin.negru 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2015
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi A6 , 2001 , 2.4 benzina
    Salut , Am un Audi A6 , 2.4 benzina , din 2001 si am urmatoarea problema :

    La inceput adica acum 2-3 luni dupa ce calcam frana in momentul cand pedala se retragea se auzea un huruit ... un sunet ca de arc ruginit ceva de genul . Un huruit e cel mai bine spus . Acum am acelasi huruit si cand apas pedala de frana insotit si de usoare impulsuri in pedala " FRANARE ABS " dar foarte usoare .Acelasi lucru se intampla si cand pantinam pe zapada ... acelasi sunet aproximativ fara a apasa pedala de frana ... rotile patinau si aparea huruitul respectiv . Masina nu troncane sau are alte sunete in viraje sau la mers normal .
    Discurile sunt bune ... placutele sunt schimbate . la roti si sistem de franare totul pare ok.
    Rog ajutor ..sau cineva care a intalnit problema asta ..sfaturi ceva .
     
  16. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ori ai aer in instalatie mai precis in pompa abs...ori pompa abs in sine a obosit.
     
  17. catalin.negru

    catalin.negru 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2015
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi A6 , 2001 , 2.4 benzina
    Recomanzi aerisire frane sau schimbare pompa ABS. Multumesc
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti dai seama ca inainte sa arunci banii pe alta pompa faci o aerisire a franelor. Dooh !
     
  19. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Cum spune si colegul Audi66...prima oara faci o aerisire a franelor...si prima si data aerisesti pompa abs pe la conducte...apoi le strangi si incepi cu dr-spate,st-spate,dr-fata si ultima st-fata.
    Cel mai usor e la un service specializat dotat cu pompa de vacuum.
     
    catalin.negru apreciază asta.
  20. catalin.negru

    catalin.negru 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2015
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi A6 , 2001 , 2.4 benzina
    audi66 :) Imi dau seama ... :)


    mare_hotz Am inteles perfect , multumesc .
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Feb 2016

Distribuie pagina asta