1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A6 C5 - discuri - placute - ce cumparam - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de RALLYMAN, 22 Iun 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi PDF-ul atasat.
     
  2. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Nu prea imi dau seama dar sa vad diseara la frana de mana, sa ii desfac cotiera poate dau de cablu
     
  3. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ce treaba ai cu cotiera? Cablul este sub masina
     
  4. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Am crezut ca se face reglaj la cablu la maneta de la frana de mana dar se pare ca nu a fost asa. Am observat ca, cablul de la roata de pe dreapta se trage mai putin fata de cel de pe stanga, am verificat cablul sa nu fie blocat si e totul ok. Pentru reglaj cred ca trebuie sa demontez esapamentu si protectia ce vine deasupra esapamentului.
     
  5. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Salutari,
    Am o nedumerire si sper sa ma ajutati: joi am fost cu masina la un service. Mecanicul s-a uitat la masina si a constatat ca am furtunul de frana spart de la roata stanga spate. Am schimbat furtunul si a completat lichid. Vineri dimineata am plecat cu masina in oras. Dupa aproximativ 10 km am vrut sa franez si pedala de frana mi s-a dus aproape pana la fund (i-am facut de 2 ori pedala ca sa prinda) apoi dupa alti 300 de metri iar a facut asa si apoi nu s-a mai intamplat. Care ar fi motivul pentru care frana s-a dus la fund ?
     
  6. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Ai avut ceva aer pe instalatie.
    Mecanicul acela nu ti-a aerisit instalatia dupa ce a schimbat furtunul?
     
  7. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Multumesc. Un mecanic facea pedala si el dadea drumul la aer. Sa fie din alta cauza problema ? Astazi o sa ies cu masina la plimbare sa vedem daca mai face.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A facut aerisirea doar la roata unde a schimbat furtunul sau la toate rotile ?
    Du-te inapoi la el si pune-l sa verifice toate rotile si sa iti faca iar aerisirea cum trebuie incepand cu roata dreapta spate, stanga spate, dreapta fata, stanga fata.
     
  9. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Doar la roata la care sa umblat a facut aerisirea...si sa completat cu lichid de frana.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Obligatoriu faci aerisirea la toate rotile dupa ce umbli la sistemul de franare. Schimba mecanicul. el e problema ta. Cred ca e o maimuta neevoluata daca s-a jucat cu asa ceva.
     
  11. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Intai se purjeaza unitatea abs si apoi se incepe aerisirea la fiecare roata in parte.
    Ai simtit golu ala pentru ca aeru e foarte aproape de pompa.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pompa de ABS o aerisesti doar daca ai scapat-o fara lichid de frana, atata timp cat nu o lasi goala nu e nevoie de aerisirea ei, oricum e bine-venita, dar ai nevoie de VCDS.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  13. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Astazi am fost cu masina si franeaza normal. Sper sa nu mai faca altfel ma duc la service.

    P.S.:

    Nu e mecanicul "meu", din intamplare am ajuns la el..
     
    Ultima editare: 12 Iun 2016
  14. manolakiss2003 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi 80 B4, 2.0 gpl,1991
    Salut..am un a 6, 2.5 tdi, Quattro, 2002..automat...acum cateva saptamani a cedat Servofrana.. S a intarit pedala si nu mai vroia nicicum...Am schimbat servofrana , tulumba+ pompa cu una luata de pe net..Nu ma reusit sa o aerisesc asa ca am dus o la un service unde au aerisit o...functioneaza frana..doar ca nu am stiut sa reglez piulita dintre tulumba si pedala de frana iar acum ramane pompa atacata si se infraneaza..cei de la service n au stiut sa o regleze..daca are cineva idee cum fac asta
     
  15. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Probabil ca mai trebuie infiletata piesa.

    Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk
     
  16. danutzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2014
    Locație:
    slobozia
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 2001 ake 180cp quattro
    Salutare tuturor si scuze daca nu am postat unde trebuie.Povestea mea este una care imi da mari batai de cap pentru ca nu ma pot misca cu masina :lipsa partiala frane !
    Acum vreo saptamana am sesizat ceva huruiala, la actionarea franei ,la roata dreapta fata venind de la Bucuresti.Am zis ca sigur e vreo pietricica sau vreo placuta de frana uzata(ajunsa la fier),nu-i problema ca le schimb.Am desfacut roata ,problema era o placuta ajunsa la fier .Aveam la mine pe cele vechi si ca atare am pus una sa ajung acasa la Slobozia. Am impins pistonul cu doua chei ,am bagat placuta si zic sa-i fac aerisirea ...s-a rupt niprul !:banghead: Asta e ! am facut pe la furtun...frectie.Am urcat in masina pornesc.....pedala de frana in podea !!!O fi de la aerisire,o fi de la placuta aia ...ma uit si la lichidul de frana : plin !.Sun pe cineva si-mi zice ca am stricat garniturile la pompa de frana pentru ca nu am desfacut capacul vasului de lichid si-n momentul in care am impins pistonul de la etrier am dat garniturile peste cap!
    Am schimbat pompa de frana ,cu una sh . La fel face, tin franele doar pe fata, spatele tine doar dimineata la prima apasare a franei .:sos: Ce am gresit, ce pot sa fac ??
    Va multumesc ! Cu stima si respect!
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai schimbat pompa de frana degeaba. De ce i-ai facut aerisirea daca doar ai schimbat o placuta ? Nu era nevoie.
    Aerisirea se face obligatoriu pe la niplu, nu pe la furtun. Tu doar ai bagat aer pe instalatie facand treaba asta.
    Vezi ca acele nipluri se gasesc de cumparat (cod 1K0 615 273 A), schimba-le pe toate si fa aerisirea cum trebuie.
     
  18. nitanuvlad

    nitanuvlad 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C5-2.5(AKE)TDI-180- 2002
    Salutare baieti din nou si La Multi Ani pe 2017. Am citit tot topicul cu probleme la sistemul de franare si nu am gasit problema mea(sau cel putin asa cred eu). Detin masina de vreo 2.5 ani timp in care am schimbat imediat dupa ce am luat-o discuri fata+placute fata si placute spate. Buuuun pana aici,dar de aici a inceput calvarul. La cateva luni m-am trezit cu placutele spate uzate neuniform,stanga spate la fier,dreapta noi. Am schimbat din nou placutele si discurile de data asta,a aerisit mecanicul frana si am zis ca am scapat. La cateva luni iarasi acceasi problema,placutele spate uzate neuniform la fel ca prima data. In fine am verificat de atunci conducte,pistonase,etrieri,fara sa gasesc problema. Acum de curand simptomul s-a mutat si pe fata la fel,le uzeaza neuniform(stanga fata aproape noi,pe dreapta la fier cu senzorul aprins). Am facut rost de o pompa abs acelasi cod cu a mea de pe masina,pentru ca mi a zis un mecanic ca e din pompa abs. Altcineva mi a zis sa calibrez pe vcds pompa abs. Chiar nu stiu ce sa fac,am cautat pe net procedura calibrare pompa abs,nu am gasit nimic.
    Va multumesc anticipat si imi cer scuze pentru postul asa lung!!!!
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da jos toti etrierii si cumperi kit de reparatie pentru fiecare.
    Asta inseamna, curatat bine, degresat, gresat, schimbat garnituri, etc. Au si ei o varsta ...
     
  20. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    La sistemul de franare, unde placutele din interior se uzeaza mai repede fata de cele din exterior , se datoreaza culisantelor care nu sunt curatate si gresate.
    Astfel, pistonul actioneaza asupra placutei din contact direct, culisantele au rol sa transmita forta si la placuta exterioara.
    Valabil fata si spate
    Mult succes

    Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk
     
    Skywalker și mare_hotz apreciază asta.

Distribuie pagina asta