1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A6 C6 - discuri/placute de frana - modificare sistem de franare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de zeuss, 6 Iul 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Scrie si modul de rezolvare ca sa se stie metoda. Multumesc.
     
  2. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Intocmai cum ai spus si tu. Cablu nou, 350 lei nou sau X lei la dezmembrari, schimbare gratuita in spatele blocului, cu putina indemanare. Multumesc.
     
  3. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Inevitabilul s-a produs. In aceasta seara mi-a dat iar eroarea, si iar nu a mers motorasul din stanga. Am scos cheia, si am repornit masina. Apoi a mers. Bateria e cea originala cu care a venit masina din 2005. Sa fie asta problema oare? Plus ca zilele trecute mi-a dat o eroare de alimentare si a modulului de la senzorii de parcare. Auzisem la cineva ca si lui i-a dat eroarea de alimentare pe senzori in momentul cand avea bateria slaba.
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu iti ramane decat sa masori bateria si incarcarea, macar ai un punct de plecare.
     
  5. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Da. O sa masor cu ampermetru ca vad ca nu ma lasa cu VCDS.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intra pe 61 - Battery Regul. => Channel 001 si a 2-a casuta este incarcarea. Asta daca ai modulul BEM in portbagaj. Totusi, verifica si "manual" sa scapi de o grija.
     
  7. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Problemele au revenit azi, in urma lasarii masinii cu frana de mana actionata timp de vreo 15 minute, cu motorul pornit...Ceva pareri?
    3 Faults Found
    02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)
    012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11101100
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 159
    Mileage: 242944 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.06.15
    Time: 18:53:14
    Freeze Frame:
    Voltage: 11.70 V
    Count: 86

    02434 - Supply Voltage for Control Module for Left Channel
    009 - Open or Short to Ground - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101001
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 199
    Mileage: 242944 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.06.15
    Time: 18:52:51
    Freeze Frame:
    Voltage: 13.15 V
    Count: 80

    01487 - System Function Test
    008 - Implausible Signal - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101000
    Fault Priority: 4
    Fault Frequency: 8
    Reset counter: 199
    Mileage: 242944 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.06.15
    Time: 18:29:37
    Freeze Frame:
    Voltage: 12.11 V
    Count: 118
     
  8. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Problemele tale sunt de la modul sau de la alimentarile lui, intrucat ai erori de alimentare a motorasului stang cat si a modulului, pe canalul stang , asta in cazul in care motorasele sunt in perfecta stare si n-au consumuri anormale sau ceva scurturi. Verifica sigurantele SF3, SF4 (plus socluri, fire intrare/jesire panou sigurante) prin care se alimenteaza modulul franei de mana pe cele 2 canale (stang si drept) si care alimenteaza la randul sau motorasele pe aceleasi canale. De asemenea, masoara tensiunile pe pinii 13/30 si 15/30 de pe modulul J540 (nu stiu exact care-i pentru partea stanga la care ai tu probleme, asa ca verifica amblele parti). Daca totul este in regula, este probabil ca problemele sa fie in modul. N-ar fi rau sa probezi cu altul.
    Am atasat schema electrica a sistemului.
     
    Ultima editare: 15 Iun 2016
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ambele lui motorase sunt reconditionate, deci nu e exclus ca problema sa fie de acolo.
     
  10. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Corect. In cazul unui consum prea mare, modulul poate "vedea" un scurtcircuit.
     
  11. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    E adevarat. Ambele motorase sunt reconditionate. Dupa reconditionare au mers perfect amandoua timp de vreo 3 luni. Apoi au aparut problemele pe stanga. Am pus alt motoras, la fel refacut si el si la fel facea. Apoi am schimbat cablajul de pe stanga si a mers cam o saptamana fara probleme. Azi insa, dupa ce am lasat masina cu frana actionata vreo 15 minute, a ramas blocata si gata.... :(
     
  12. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Sa masori ohmetric si motorasele. Ar trebui sa aiba valori apropiate. Ca sa nu te mai bagi pe dedesupt, poti face masuratoarea intre firele care vin de la motorase si ajung la modul (pini 14-29 si 12-27).
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cablajul daca nu este nou exista riscul sa faca aceste probleme. Ti-am spus sa cumperi cablaj nou nu SH. Bafta.
     
  14. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Cablajul dacă il pun direct pe baterie funcționează perfect 100%... De aia nu cred sa fie asta problema.
     
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Pentru cei care doresc sa identifice modulele de care am povestit (modul comanda motorase J540, soclu sigurante ST1, etc) pe masina, atasez si schemele de amplasare.
     
    Ultima editare: 15 Iun 2016
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Mios problema ta este tot la motorase. Cand sunt actionate, exista un timp maxim in care sa inchida/deschida. Daca nu se incadreaza, acest lucru genereaza eroare.
    Cauta cat poti o solutie mai buna, dar pana la urma tot la ele te intorci.
     
  17. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Marian, e posibil si ce zici tu. Dar la mine pe partea stanga efectiv nu il alimenteaza aproape deloc(adica foarte rar, si mai ales la inchidere-iar la deschidere nu mai ii da curent, si pac eroare). La fel a facut cu 2 motorase diferite.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probeaza cu un alt modul, nu il cumpara si pe asta, doar probeaza unul. :)
     
  19. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    O sa iau maine unul de la dezmembrari, dar trebuie sa il codez. O sa il codez acolo pe loc sa vad ce si cum. Cablajele nu cred ca sunt de vina pentru ca pe partea dreapta le am varza, lipite si facute cu banda izolanta, si merge perfect acolo fara probleme...In schimb pe stanga unde are o singura innaditura imi face numai probleme.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce sa codezi ? Nu trebuie codat nimic, doar faci swap-ul. L-am scos eu pe al meu si i l-am dat unui prieten sa faca o proba, a mers la el fara probleme.
     

Distribuie pagina asta