Sistemul de franare la A8 D3 - inlocuire placute si discuri - modificare sistem franare

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de AndreiS, 27 Dec 2010.

  1. robertoo

    robertoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 & A8 3.0 quattro
    Mersi frumos audi66.
    Deci acum sunt in cautare de discuri frana fata:)))acum o saptamana cautam deja placutele dar cand am vazut ca s bune nu m au mai interesat.
     
  2. lupulnegru 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2013
    Locație:
    caracal
    Masina:
    a8,2997,2005
    cand am sosit acasa am spalat masina si doua zile nu am folosit-o.Dupa pornire la plecare de pe loc am constatat ca franele sunt blocate .Am sunat la service si mi-au recomandat sa o misc incet fata spate apasand concomitent si pe butonul franei de mana si dupa cateva minute s-au deblocat .Plachetii ramasesera lipiti pe discuri si motorasele nu aveau putere sa-i retraga.La bord aveam toate becurile martor de frane aprinse.Dupa deblocare s-au stins.
    In drum spre service ca sa schimb si cealalta mufa , mi s-au aprins becurile de ABS.S-a constatat ca senzorul swich de la pedala de frana defect .S-a inlocuit si nu mai sunt probleme.
    De la service mi s-a recomandat ca pe timp de iarna cand parchez mai mult timp sa nu mai folosesc frana de parcare
     
  3. emil.zlota 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A8 3.0 2009
    Probleme Cutie Automata-farna Parcare

    Salutare , am nevoie de ceva ajutor ori ceva ideii .
    Ieri cand mergeam in Bucuresti in minunata aglomeratie a aparut o problema
    s-a aprins in bord PARKING BRAKE MALFUNCTION, cutia de viteze a aprins toti martori in bord PRND si nu am mai putut sa fac nimic, nici sa o scot pe liber nici sa repornesc motorul ( am oprit motorul eu ), a ramas blocata in P si gata .Am reusit sa pornesc motorul si acum nu mai face nimic.
    A mai patit cineva asa ceva ?
     
  4. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand nu mai deschide topicuri noi, inutil, daca exista deja topic despre problema ta. Acum ti-am mutat mesajul dar data viitoare va fi sters fara alte explicatii.

    Au ramasa blocati etrierii. Este o problema bine cunoscuta la aceste masini cu frana de mana electrica. Trebuie sa faci un test, obligatoriu, cu VCDS-ul si sa vezi daca trebuie sa inlocuiesti cablul de frana de mana, etrierii care au in interior niste motorase cu o curea (curea care se mai rupe cateodata) sau ai probleme din mufa/cablaj. Bafta.
     
  5. emil.zlota 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A8 3.0 2009
    Salut Cristi,
    si scuze !!
    am facut un test si principalele coduri sunt ca temperatura la cva a ajuns foarte sus .
     
  6. lupulnegru 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2013
    Locație:
    caracal
    Masina:
    a8,2997,2005
    salutare ,
    pe gerul care a fost am tras frana de mana si dupa 3 zile s-a decuplat foarte greu .Am constat ca motorasuluil de pe etrierul dreapta spate i s-a rupt una dintre urechile de prindere si nu mai pot folosi frana de mana .unde pot gasi unul second ?
     
  7. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La dezmembrari sau pe ebay ? Vezi ca poate se potriveste sistemul de franare in speta motorasul cu tot cu etrier existent pe A6 C6 si in cazul asta iti largesti baza de cautare. Exista colegi in aria de publicitate care vand exclusiv A6 C6 si ii poti intreba pe ei. Bafta.
     
  8. apokalypsm

    apokalypsm Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare!

    Am lasat masina in parcare timp de o saptamana, eu fiind plecat si cand m-am intors si am plecat cu ea cand pun frana se simte ca si cum as avea discuriele ovalizate. Dupa 100 km/h la franre se simte o bataie in volan si la viteze mici exact ca si cum ar fi ovalizate, dar nici o bataie in pedala. Precizez ca inainte nu aveam nici cea mai mica problema de acest fel, am verificat si presiunea din pneuri si e ok. Discurile erau destul de aramii cand am plecat cu masina, fiind normal dupa ploile si umezeala asta.
    Ce credeti ca se putea intampla cu masina stand pe loc ???
     
  9. isvaly

    isvaly Platinum Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Depinde probabil discurile tale s-au ovalizat dupa cum descrii .
     
  10. apokalypsm

    apokalypsm Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Asa ma gandesc si eu. Dar e super dubios. Sa se ovalizeze dupa o saptamana de stat in parcare....
    Mc mult.
     
  11. djxme200

    djxme200 6th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8, 3.0TDI, 2006, B&O rullz
    Daca ai spalat masina cu discurile incinse si dupa aceea ai lasat-o in parcare o saptamana e posibil. Mi s-a intamplat deja, spalatoria era aproape de casa si n-am sesizat decat dupa ce am plecat cu masina iar.
     
  12. apokalypsm

    apokalypsm Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Nu am facut asa ceva, de asta mi se pare dubios. Din ce vad eu se simte o imbunatatire. Bataia s-a diminuat, dar inca e acolo. Sper sa dispara...
     
  13. mik15

    mik15 Silver Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    2011 A6 3.0Tdi Allroad
    cred ca mai degraba sunt cauciucurile care au facut flat spot...daca aveai discurile s-ar fi simtit si in pedala de frana o vibratie.
     
  14. apokalypsm

    apokalypsm Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Posibil. O sa ma lamuresc intr-o luna cand pun jantele cu caucicurile de vara. Multumesc frumos.
     
  15. apokalypsm

    apokalypsm Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare ! Am avut o problema cand am "tras" frana de mana. Pom de craciun, 2 mil-uri on si ceva in ecran. Am scanat cu VAG-ul:

    Address 53: Parking Brake Labels: 4E0-910-801.clb
    Control Module Part Number: 4E0 910 801 A HW: 4E0 907 801
    Component and/or Version: EPB AV1C1010 H01 1010
    Software Coding: 0000221
    Work Shop Code: WSC 10169 599 82131
    VCID: 1D313FFFC44415F69F5-8048
    2 Faults Found:

    02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)
    012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11101100
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 26
    Mileage: 200928 km
    Time Indication: 0
    Date: 2015.02.28
    Time: 21:35:16

    Freeze Frame:
    Voltage: 12.84 V
    Count: 86

    02430 - Left Parking Brake Motor (V282) Resistance to Movement
    003 - Mechanical Failure - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11100011
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 26
    Mileage: 200928 km
    Time Indication: 0
    Date: 2015.02.28
    Time: 21:35:16

    Freeze Frame:
    Voltage: 12.73 V
    Count: 88

    Pot incerca o adaptare ca si cum as schimba placutele+test sau ceva de genu sa rezolv din VAG, pentru ca mie imi pare ca motorasele merg. Multumesc anticipat.
     
  16. apokalypsm

    apokalypsm Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Precizez ca s-a intamplat dupa ce am fost la spalatorie la perii la OMV ieri si cu doua zile in urma am facut 600km pe ploaie. Intre timp precizez ca eroarea a doua a disparut. E posibil sa fie de la cablul de alimentare dupa cum am citit pe thred-ul acesta, sau s-a stricat motorasul ? Pe vag apare cu 0.00A acest motoras. Daca desfac roata si usuc cu un compresor si sterg erorile credeti ca s-ar rezolva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Mar 2015
  17. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI Quattro 180 kW (245 PS)
    Încearcă să ștergi erorile și fa un output test pe parking brake. Vezi dacă funcționează.
     
  18. apokalypsm

    apokalypsm Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Erorile nu s-au sters. A ramas prima. Function test nu merge.
    am procedat asa:

    Function Test
    Prerequisites:
    Connect a battery charger as per repair manual.
    Cycle the Parking Brake ON, then OFF first.
    [Select]
    [53 - Parking Brake]
    [Basic Settings - 04]
    Group 010
    [Go!]
    Activate the Basic Setting.
    [ON/OFF/Next]
    The brake pads are now opening and closing 3 times.
    Wait 30 seconds after the the brakes stop making noise.
    [Done, Go Back]
    [Close Controller, Go Back - 06]

    Un motoras din 2 e pe 0.00 A
     
  19. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI Quattro 180 kW (245 PS)
    Motorasele funcționează amândouă?
     
  20. apokalypsm

    apokalypsm Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Nu, cand actionez frana de mana merge doar cel din dreapta, cel din stanga nu se aude. Am "noroc" ca a ramas pe deschis. Pe VAG erorile sunt postate mai sus. S-a intamplat exact dupa ce am venit de la OMV de la perii. Eu presupun si sper sa fie doar cablajul, sa fi intrat apa sau ceva de genul.....
     

Distribuie pagina asta