1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la Allroad A6 C5 - discuri - placute - erori in bord - probleme diverse si rezol

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de iCsq, 5 Iun 2012.

  1. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    Salutari colegii. Am o problema la tanculetul meu , merg des pe un drum de camp si imi zdrangane etrierele , destul de rau... Aveti vreo idee cum sa scap de acel zdranganit am schimbat placutele ( trebuia.. ) am pus acele sigurante noi si tot zdrangane , daca se poate sa ma ajutati cu o poza ca sa-mi dau seama daca sigurantele sunt puse bine? M'ar ajuta enorm. Km fara probleme in continuare. :)
     
  2. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Salut, sti cumva tipul de etrier? FN3, FNR-G60 sau HP-2?
     
  3. iCsq

    iCsq 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 allroad 2.5 TDI (BAU) 04' / Audi A3 (8l) 1.6 97'
    Salut , am sa ma uit si iti las mesaj pentru ca nu stiu...
     
  4. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Sau mai simplu, cate placute ai pe etrier?
     
  5. laurstrimbu 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    allroad 2002
    am avut si eu aceeasi problema .este un kit de reparatie care costa 120 ron .
     
  6. NEMESYS66 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2011
    Locație:
    REMETI
    Masina:
    A6 1Z 1996
    Salut,
    Am si eu o problema cu eroarea asta si imi ramane in bord aprins becul de la ESP si ABS:
    01435-Brake Pressure Sensor 1 (G 201)
    27-00- Implausible Signal
    Am schimbat 4 senzori de presiune la frana si un swich la pedala inclusiv cablajale, lichid de frana sintetic + kit reparatie etrieri, am reglat avansul si este in grafic, debitmetru in parametri, senzor de presiune la aer si cablajul schimbat.
    Problema apare doar vara dupa prima pornire si dupa ce trece de 2.200-2.300 ture. Daca opresc si repornesc motorul se stinge si reapare inapoi la turatii pe tester. Senzorul e acum pe masina are o valoare usor fluctuanta -0,33, 0, + 0.33 bar. Sunt dispus sa platesc celui care vine cu o solutie iar numarul meu de telefon este 0752814303. Va multumesc :respekt:
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Iun 2015
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Incearca cu o pompa ABS din dezmembrari, posibil partea electrica sa aibe ceva defectiuni, lipituri reci, etc. si sa iti faca probleme doar la cald.
     
    Kevin Edy apreciază asta.
  8. NEMESYS66 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2011
    Locație:
    REMETI
    Masina:
    A6 1Z 1996
    Am turnat apa rece pe el aseara si la fel face. Am bagat calculatorul de sub bord, din partea dreapta, in congelator si la fel, nici o schimbare. Revin.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Iun 2015
  9. NEMESYS66 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2011
    Locație:
    REMETI
    Masina:
    A6 1Z 1996
    01435

    Merci cristi ...scriu mai rar si eram consumat de problema ciupei.
    Am rezolvat dupa mari investitii si doua veri pline de nervi ...mama ei de ciupa
    Problema la mine a fost masa din instalatie nu stiu care exact...am tras 2 fire noi unu la pin nr 1 senzor si unu la calculator...sper sa va fie de folos:respekt:
     
  10. andrei delescu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 Allroad 2.7T (2001)
    Am o problema cu frana, se intareste foarte tare cand incep sa patinez. Daca sunt cu rotile spate intr-o balta, masina incepe sa invarta rotile fara aderenta, la un momendat se duce tractiunea pe fata, unde am aderenta, masina pleaca de pe loc, dar pedala de frana se intareste atat de tare incat nu poti sa o apesi nici daca esti Superman. Se aprinde in bord ESP-ul si ABS-ul si cam aia e. Am spart o baie de ulei cand am descoperit hiba asta.

    Daca dezactivez modul ESP masina franeaza ok in aceeasi situatie.

    In mod normal, cu aderenta pe strada masina nu are nici o problema la franare, doar atunci cand pierde aderenta.

    Am vazut cu o ochii mei cum masina sta suspendata cu o roata pe spate si cutia invarte doar roata aceea, ori din cate stiu eu sistemul EDL ar trebuii sa franeze roata fara aderenta si sa trimita puterea la celelalte, e posibil sa fie o problema la quattro?
     
  11. Andry

    Andry 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2015
    Locație:
    SB/BV
    Masina:
    Allroad 2.5TDI V6 BAU 2004
    Dpdv al transmisiei nu este o problemă fatpul că o roată suspendată va cauza imobilizarea maşinii.
    Dar, ar trebui să intre în acţiune EDL în acea situaţie, dar am observat că nici în cazul meu nu a făcut-o. Am rămas cu roata spate dreapta în aer, dădea să învărtă toate roţile când debreiam după care învărtea numai roata suspendată. Nu am încercat să trag puţin frâna de mână să verific dacă va transfera din cuplu către restul roţilor, dar nici nu am vreo problemă la sistemul de frânare.


    Dacă ar fi să menţionez o problemă la frânare, aceasta s-ar referi la suspensie: pernele faţă se dezumfla parţial la frânare, după ce maşina se opreşte se observă cum faţa se ridică la loc. Este normal ? ( Pernele sunt noi, sistemul nu pierde deloc aer).
     

Distribuie pagina asta