1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de racire motor - Temperatura motor - termostat defect la A3 8L - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de cip2712, 26 Feb 2008.

  1. mandolin

    mandolin 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    A3,1.9 ASV , 2000
    ovidiutm Zici sa incerc cu un Febi ? :)
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu zic ca pentru 35 ron merita deranjul ca sa stii daca pe viitor te mai uiti la febi sau nu.
    Nu sunt nici multi bani sa ii pierzi, si nici nu stiu ce manopera pentru schimbat. Si s-ar putea sa fi multumit.
     
  3. mandolin

    mandolin 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    A3,1.9 ASV , 2000
    Am pus febi. Total altfel se comporta masina :) Deocamdata i ok.vedem in timp !
     
  4. MariusAlin22 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 1.6 benzina 2000
    E oarecum o problema delicata cu termostatele astea si inlocuire ceasuri de bord, senzori temperatura etc.
    Eu pana la Audi A3 nu am mai intalnit nicio masina la care ceasul din bord sa influenteze intr o masura sau alta corecta functionare a termostatului.
    La masina mea (Audi A3 1.6 benzina an 2000 cod motor APF) termostatul nu se deschide niciodata. Am monitorizat incalzirea motorului cu testerul pana la 118 grade si nimic
    Am mers cu ea din stuttgart-amsterdam-timisoara 3000 km in 2 zile si nu s a aprins niciodata martorul de temperatua ridicata.
    Conform tester( mentionez ca testerul nu indica nicio problema)
    Temperatura intrare radiator 118 grade
    Temperatura iesire radiator 11 grade.
    Alta ciudatenie:)) la 120 grade nu fierbe apa in borcan. Pot spune ca am masurat aceasta valoare cu 2 senzori de temperatura. Unul nou si cel original.
    Termostatul este nou(Behr), senzorul nou, termocupla am testat o functioneaza, ceasuri de bord VDO, pompa de apa testata, nu scoate fum.
    Ceva sfaturi.
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Apa nu fierbe la 120 grade, ci la 130 grade. Motiv pentru care e si scris cu rosu. Totusi, acul de la ceasuri trebuia sa indice 120 grade.
    Raspunsul ti l-ai dat singur. Ceasurile. Faptul ca sunt vdo nu inseamna ca nu se defecteaza si astea. Mai rar, insa se defecteaza.
    Nu dau eroare, dar sunt defecte. Asculta de altii patiti.
     
  6. Severin

    Severin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 c6 allroad si avant 3.0 tdi quattro coduri motor ASB An 2007 transimisie tiptronic
    Salut,
    Am si eu o nelamurire: se poate sa imi plece electroventilatoarele din cauza ceasurilor ? Nu am stiu unde sa postez daca am gresit, cer scuze. Astept raspuns. Multumesc.
     
  7. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Da. Si mie cand imi dadea in bord eroare de la temperatura prea mare imi pornea termocupla.
    Dupa ce disparea eroarea, se oprea si termocupla.
    Toti mecanicii si electricienii la care am fost au spus ca nu dau ceasurile comenzi,dar nu este adevarat.
     
  8. MariusAlin22 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 1.6 benzina 2000
    Multumesc ovidiutm pentru lamuriri.
    Totusi in mintea mea raman cateva necunoscute. La pornire masina verifica nivelul de ulei, apa si frana si apare mesajul ok. Vazand acest lucru ma gandesc ca totusi avertizarea senzorului la temp. mare ar trebui sa functioneze chiar daca ceasurile sunt defecte. Eroarea de temp. ridicata vine direct de la senzor(eroare care eu nu am primit-o nici macar la 120 grade.)
    Asta e. Asa ramane masina ca deja ma doare capul cu ea.
     
  9. berbec 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2016
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a3 diesel tdi ,1,9 2001
    Salut .Am un audi a3 ,1,9 tdi diesel an 2001 si lichidul de racire nu se ridica mai mult de 70 grade rar la 80 grade,chiar daca circul prin oras sau imn afara orasului.imi puteti spune cauza?
     
  10. berbec 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2016
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a3 diesel tdi ,1,9 2001
    banuiesc ca ar fi termostatul.
     
  11. berbec 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2016
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a3 diesel tdi ,1,9 2001
    Se scimba greu daca as incerca eu acest lucru?
     
  12. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    30 minute de lucru, nu e greu deloc. Da drumu la antigel prin robinetul de jos de la radiator din stanga, folosete o galeata de 5l curata, iti va ajunge. Apoi iti faci loc, dai furtunele la o parte si carcasa de la termostat ar trebui sa fie in stanga motorului. Desfaci 2 suruburi si deschizi carcasa si inantru se afla termostaul tau care costa in jur de 40 lei. Il scoti si pui cel nou. Pui tot la loc bagi antigelul la loc, cu o palnie facuta dintr-o sticla de pet de 2l taiata de la treisferturi in diagonala. Pornesti masina si stai cateva minute bune, apoi vezi daca scade antigelul si daca mai trebuie completat. Succes.
     
  13. berbec 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2016
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a3 diesel tdi ,1,9 2001
    Merci frumos. Daca merg cu el asa probabil ca as avea probleme ? Astept citeva sugestii
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Mar 2016
  14. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Eu zic sa nu mergi cu el asa, una dintre probleme ar fi consumul mai mare deoarece motorul nu ajunge la temperatura optime de functionare.
    Nu e greu de schimbat, faci cum ti-a explicat colegul alle_ares
    Bafta!
     
  15. berbec 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2016
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a3 diesel tdi ,1,9 2001
    merci mult
     
  16. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    Si eu am o problema asemanatoare tie, nu trece de 91-92 grade (am 1.6 benzina). Am consumul putin marit, in rest nimic si asa umblu.
    Tu la diesel, daca te mai plangi de consum atunci,eu trebuie sa imi dau foc ca imi ia 10 in oras si mai mult acuma cu problema ce o am. Oricum, la tine se poate rezolva problema usor. 4o lei termostat, ieftin si 0 manopera.
     
  17. berbec 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2016
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a3 diesel tdi ,1,9 2001
    Imi poate da cineva o poza unde e pozitionat termostatul la audi a3 motor asz diesel 1.9 tdi?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit anterior chiar pe pagina asta unde ai si explicatia cum sa-l schimbi ? Care este motivul pentru care te repeti ?
     
  19. berbec 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2016
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a3 diesel tdi ,1,9 2001
    Vroiam doar o poza a amplasamentului .
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sper sa te lamureasca.
     

Distribuie pagina asta