1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul multilink - tren de rulare (brate - capete de bara) la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de sorin.crisan, 13 Noi 2008.

  1. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salut
    La mine cnd a trebuit sa schimb bratele am avut un surub de la dratele superioare blocat si bagat invers si am rezolvato cu spray degripant ciocan si miscat de surub cu cheia,
    batut putin miscat putin dat cu spray si iar batut iar miscat
    si dat cu spray pana a iesit surubul . Iar cnd le-am montat am dat cu vaselina din belsug pe surub sa nu mai rugineasca asa tare. Daca nu iese asa poti sa dai jos tot ansamblul cu
    tot cu amortizor si arc si prins in menghina fuzeta si repeti
    operatiunea cu sprai ciocan si cheie asa ai pozitie mai buna si nu mai iti amortizeaza bucsile cnd dai cu ciocanul in surub.
     
  2. alinropan 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Suciu de Sus, Maramures
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1996
    Baieti, o nelamurire la frane, care mi-a zis cineva ca e posibil sa provina de la pivoti. Am unul uzat rau. De fapt, si bucsa scartaie. Deci, cand pun frana, se aude un zgomot ciudat, ca de cauciuc deformat sau ceva, dar exclud asta. Ceva in genul "vum vum vum". Parca simt si in pedala putin, dar nu-stiu ce sa zic, nu sunt sigur... Discurile le-am verificat, nu cred sa aiba probleme.

    Se poate ca din cauza unui brat cu probleme sa imi faca asa roata, fiindca nu o mai tine bine pivotul, cand franez ? Asa ma gandesc.

    Ca sa fiu mai "precis", zgomotul este exact cum se aud liniile alea albe de limitare a vitezei, daca treci cu viteza peste ele. Ceva in genul "vum vum vum", exact cum scriam mai sus. Sa fie totusi discurile ? Asta nu imi dau seama, ca nu simt in pedala, ori deloc ori aproape deloc, nu reusesc sa imi dau seama. Nu stiu ce sa mai cred.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Apr 2015
  3. gtincu 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B5.5 Avant 1.9 TDI AJM 2000
    De posibil cred ca e, sa vibreze la franare roata din cauza de pivot uzat.
    Eu am mers cu doua brate superioare, pe aceeasi parte, la care pivotii bateau, dar niciodata nu e facut cum zici tu la franare, bateau la denivelari. Cand au fost date jos bratele pivotii erau uzati tare, dar partea cu bucsa a bratului era ok. Mie imi facea un vum vum asa la franare cand am avut blocat un etrier pe spate, se mai incalzea si roata in mers, dar nu se auzea asa tare precum se aude cand treci peste limitatoare.
    Posibil sa fie ovalizate discurile, mai ales daca sunt uzate bine, sau un etrier care nu lucreaza bine, verifica dupa ce mergi un pic daca e calda vreo janta.
     
  4. alinropan 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Suciu de Sus, Maramures
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1996
    Am avut probleme cu etriere blocate, de multe ori, dar nu prea am sesizat asa ceva. Sa faca asa la franare. Pe fata am verificat recent, am schimbat placutele, aveau ceva pb si etrierele si le-am rezolvat. Poate cele de pe spate, pana ma uit la ele nu stiu. Nu-stiu sa zic cam cat de tare se aude, dar zgomotul este exact cum zici si tu ca ai avut.

    Discurile nu cred sa fie, sunt aproape noi toate 4, m-am uitat atent la ele nu de mult, la ochi nu pare nimic problematic la ele. Tot la bucsi sau pivoti ma gandesc, ca in ultma vreme au inceput sa faca urat de tot, sa se agraveze, si parca...nu sunt sigur, dar asa cred....si zgomotul la franare s-a accentuat totodata cu zgomotul de la bratul respectiv.

    Stii cum e, nu vibreaza nici volanul nici pedala, dar se aude acel zgomot intermitent, infundat. Pana nu demult, daca franam pe o panta de la 100/h, cam asa, se auzea acel "vum". Mai nou, se pare ca si daca franez de la vreo 50, tot asa se aude, doar ca mai incet. Deci ceva se agraveaza pe acolo.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Apr 2015
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Aline, de ce nu schimbi intai brate si ce mai ai cu probleme, destul de mari dupa propria-ti exprimare, si sa vezi apoi daca la franare mai ai acele sunete ? Macar asa elimini niste posibile cauze si nu mai stai cu frica ca poate iese pivotul sau cine stie ce alte nenorociri;)
     
  6. alinropan 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Suciu de Sus, Maramures
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1996
    Am schimbat deja o gramada de lucruri, dar la tipul asta de masina repari 1 lucru azi, mane apar altele 2. Cam de asta, intelegi ? Tot timpul esti in urma cu reparatiile :)

    Parca cu cat pui piese noi pe ea, cu atat se strica ceva din alta parte, ceva care nu stiai dinainte ca are probleme si ceva care nu are legatura, ca sa zici ca se influenteaza.. Deh, daca mi-a trebuit Audi.... :)

    Acuma serios, nu am avut inca timp si buget sa schimb, dupa sarbatori o rezolv. Doar ca eram curios sa vad daca un pivot uzat sau o bucsa poate sa dea astfel de simptome, din experienta altor ghinionisti care si-au luat Audi. :)
     
  7. Alade 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 1995 1.8T ( AEB ) 150 CP
    montat set brate

    Am montat un set brate ITN. 169 mii are masina. Voi posta cand va prica vreunul din brate. Bratele au iesit foarte usor, am folosit w40 cu 1 saptamana inainte pe fiecare surub si toata operatiunea a durat 4 ore de munca.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Apr 2015
  8. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Presele sunt o gramada de bani si nu merita "deranjul" pentru cat ai de lucrat.
     
  9. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salutare
    Am gasit la autokarma un set complet de brate fata la 660 de lei de la ITN ce parere aveti de producatorul asta se merita luate sau sunt proaste .
    Tre sa repar masina unui coleg si nu prea are banuti si vrea ceva mai ieftin si sa fie noi toate.
     
  10. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Mai bine schimbi doar bratele cu probleme si pui o marca mai buna de la swag in sus. Sau brate sh fara joc in locul celor cu joc si cat tine aia e.
    Problema e ca daca iei de la dezmembratori au niste scoruri de mai pui 20-30 de ron si iei piesa noua...deh trebuie sa cam dea factura/bon si de aici si preturile

    Pe forum exista niste baieti care dezmembreaza la preturi decente dar trebuie sa cauti
     
    Ultima editare: 15 Apr 2015
  11. alinropan 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    Suciu de Sus, Maramures
    Masina:
    Audi A4, 1.6, 1996
    Bun, deci senzorul unde am schimbat capul de planetara era prea apasat pe "coroana" capului incat a facut urma destul de vizibila, ca si urma de roata apare. Cred ca de cand am schimbat capul. L-am pus acum corect, sa nu atinga. Pare ca am scapat de "caraitul" acela cand opresti. Acum am ramas cu zgomotul acela infundat cand franezi. Am verificat franele, totul e in regula. Oare tot din cauza asta sa fi fost ? nu stiu ce sa zic... Au mai ramas doar bucsi sau pivoti uzati, pana le schimb, dar am avut si mai multe uzate si nu-mi facea asa... Sau din cauza unghiurilor, ceva....?
     
  12. kgy1984 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    brasov
    Masina:
    a4 b5 1.6 75 kw 2000 motor ALZ
    Posed un Audi A4 B5 1.6 motor ALZ la care trebuie sa schimb bratele oscilante de sus (superioare) stanga si dreapta.
    Ce marca imi recomandati Lemforder, Febi, Meyle HD?
    Care sunt cele mai fiabile?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Foloseste TRW sau Lemforder. Ambele sunt la fel de fiabile.
     
  14. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Mergi pe Lemforder. E plina piata de TRW contrafacute.
    TRW sunt foarte bune, dar originale nu facaturi.
     
  15. mkb 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2014
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4B5 avant, 1.8, 125 cp, 2000, AVV
    Probleme directie dupa echipare cu jante R17

    Salut. Am nevoie de ajutorul vostru intr-o problema.
    La masina mea A4B5 avant, 1.8, 125CP, din 2000 am shimbat telescoapele, bratele, bucsile spate, discuri si placute frana, deci toata fata si spatele. De aprox 3 saptamani am echipat masina cu 4 jenti R17 si anvelope 225/45/17. Problema este ca nu are consecventa in directie, in sensul ca nu este stabila in curbe si la franare. Ca exemplu: ies in depasire, cursa volanului trebuie sa fie aprox aceeasi atat cand iesi cat si intri inapoi in coloana. La mine la intrare ( dupa depasire) volanul desi il trageam spre dreapta opunea rezistenta destul de mare si treabuia sa-l trag mai tare. Sau cand merg in oras ori se imtampla acelasi fenomen ori merge foarte usor ( mai usor decat normal ). Am verificat toate bucsile si sunt ok, am facut de 3 ori unghiurile si ele sunt ok, cauciucurile sunt echilibrate. Concluzia mea este ca aceste cauciucuri sunt prea late. Voi ce spuneti? Ati mai intalnit asa ceva?Jentile sunt Aluett si sunt drepte. Ce parere aveti ?Apropo sunt sunt constient ca drumurile noastre nu sunt drepte si au multe denivelari, dar la mine este prea exagerat. frown emoticon
     
  16. danutz9100 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B5,1.9 TDI,2000
    Salut, vreau sa schimb bratul inferior fata si ma lovesc de o mare problema, a, desfacut totul, toate bune si frumoase dar nu pot scoate surubul afara, fiind prea lung. Ce metode exista? fara a demonta jumatate de masina. Multumesc


    De acesta vorbesc (imagine luata dupa net)
    [​IMG]
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pune poza asa cum este la masina ta. Ai scris un mesaj din care nu se intelege nimic. Care surub si care brat pentru ca ai 2 brate inferioare.
     
    Ultima editare: 30 Iun 2015
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca se refera la bratul inferior dreapta spre spate.
     
    Ultima editare: 30 Iun 2015
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se demonteaza puntea / cadrul motor.
     
  20. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    De scos il poti scoate, ori il tai ori ii dai cateva ciocane si il indoi si apoi iese. Altfel, nu ai cum, ca loveste in podea.
    Greul vine la montat inapoi, cand o sa iti dai seama ca fara sa slabesti cadrul motor si sa il lasi putin in jos nu o sa poti introduce surubul ala. Asta inseamna neaparat elevator/canal si reglaj de unghiuri directie dupa.
     

Distribuie pagina asta