1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul multilink - tren de rulare (brate - capete de bara) la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de sorin.crisan, 13 Noi 2008.

  1. Razvan_nutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2016
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a4 1.9tdi,2000
    Multumesc mult si o zi buna in continuare! :)
     
  2. utzu

    utzu 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A4 B5 18i 20V ADR 1996
    Am o problema cu unghiul de cadere de la roata stanga fata , imi uzeaza interiorul la cauciuc .Atasez o poza .Ce as putea sa i fac , totul este nou pe ea articulatii, telescoape .... asa era si inainte sa le schimb piesele mentionate
     

    Fișiere atașate:

  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Bucsa bara stabilizatoare(atentie are vine chiar pe bara stabilizatoare in ambele capete)+tapoanele care vin pe caroserie('"calaretii")
     
  4. gtincu 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9 TDI AJM 2000
    Kit brate directie complet Ruville (1100 lei in 2011) bratele mari au inceput sa aiba joc deci as putea spune ca atat a tinut kitul :).

    Ma uitam acum spre TRW sau Lemforder si din curiozitate am cautat iarasi Ruville (in 2011 aveau site-ul lor) acum vad ca fac parte din Schaeffler care detin FAG, INA si LuK.

    As avea nevoie de niste pareri

    1. Referitor la investitie, data trecuta am schimbat tot kitul desi doar niste brate bateau, acum ma intrebam daca nu arunc bani aiurea sa schimb tot kitul daca numai bratele de jos au probleme.

    2. Cum verifici eficient ce brate au joc/uzura cu verificare pe masina?
    Intreb pt ca la ITP nu au zis nimic, la geometrie mi-au zis ca am joc.
    Am verificat si eu la mana dar nu se misca nimic la fortele alea :). Data trecuta bratele de sus aveau joc foarte mare si era foarte simplu de reprodus doar cu impins/tras de mana, pe cric.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Le demontezi sa verifici jocul in pivot. Altfel, iti poti doar face o idee cu o ranga.
    La 9.000 km /an, ma mir ca te-au tinut doar atat. :))
     
  6. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Mai sunt si bieletele antiruliu,plus bucsele la imbinarea barei antiruliu.Bratele superioare se misca usor la mana,bratele inferioare cu o ranga daca ai groapa sau elevator.

    Una dintre probleme cu ce anume demontezi bratele?
    Daca ai extractor special asfel incat sa demontezi toate bratele fara sa strici protectia din cauciuc si apoi sa le verifici este ok.
    Daca ai "smulgator" este un fel de V (nu stiu cum ii spune in romaneste) plus ii dai ciocane cumpara toate bratele nu mai verifica nimic.
     
  7. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    12000 si ceva am si eu cu bratele inferioare curbate tot Runvile si pe dreapta imi bate iarasi un brat de ma zgarie in cap. O sa merg la mecanic sa vad daca e bratul care l-am schimbat... :(:(
     

Distribuie pagina asta