1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Quattro si sistemul de transfer (Diferential) la A4 B7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mishu_, 28 Apr 2014.

  1. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    Acesta este codul pentru uleiul de la diferentialul spate: G052145S2 ? in specificatii scrie ca intra 1,5 L, cine a facut schimbul imi poate spune exact cat a intrat ? Multumesc.
     
  2. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    pana la urma am comandat 1,5 L, sper sa fie ok....
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La diferential o sa-ti ajunga 100%, intra doar 0,9-1.0l.
     
  4. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    ok, ms!
     
  5. manolandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2011
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    Audi a4 avant 2.0 tdi quattro 2007
    Salut
    Am un A4 B7 Quattro si de cateva zile a inceput sa tremure directia in orice viteza intre 2.600-2.800 ture. Am vorbit cu un mecanic si mi-a zis ca ar fi crucea cardanica. Voi ce parere aveti, poate fi altceva ?
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Prima data verifica si echilibrarea rotilor sau daca nu ai vreo galma la un cauciuc . In timp, se pot dezlipi plumbii care sunt montati pentru echilibrare si apar fenomene de oscilatii/tremurat al volanului/directiei la diferite viteze. Daca astea sunt ok, continua investigatiile la cardan/cruce.
     
  7. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    in weekend am schimbat uleiul la diferential, a intrat 1,2 L, si tot cam atat a si iesit, era cam negru, avea 10 ani... :D
     
  8. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    In primavara o sa schimb si eu uleiul la grup, masina are 180 K l-am verificat si este la nivel si culoarea arata destul de bine. Stie cineva ce culoare are uliul nou pentru grup? Al meu era rosiatic asa, arata foarte bine .
     
  9. adyhincu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant Quattro BPW 103 KW
    Salut,
    Am schimbat si eu zilele trecute uleiul din cutie la grupul de transfer din cutie si diferential spate la un Audi A4 B7 Quattro. In cutie au incaput 3,1 litri chiar daca in manual scria ca ar incapea 3.5. In diferential spate au incaput 1,5 litri la fel cum scria in manual. Am folosit uleiul original Audi. Mi-au ramas 900 ml de ulei cutie codul G055532A2 si 500 ml ulei diferential codul G052145S2. Uleiul pe care l-am schimbat nu arata foarte rau era mai inchis la culoare dar in lumina se vedea totusi putin transparent dar l-am schimbat pentru ca avea 9 ani si 180.000 km.
     
  10. StelyanoF

    StelyanoF 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0tdi dpf quattro 2006
    Salut la toti,
    Am o nelamurire cu masina. Am un Audi A4 B7 2.0 Tdi Quattro 140 cp an 2006. Am o problema la directie si nu ii gasesc rezolvare. Problema se manifesta in felul urmator: cu rotile virate maxim stanga, roata dreapta de la copilot la viteza mica in viraj invarte ca si cum ar calca peste un hop. daca prinde zapada sub roti masina trage spre dreapta. Nu stiu daca ma explic bine dar asa se intampla. Ca si cum ceva o impiedica sa calce normal. Totul e in regula dedesubt la roti am verificat de "N" ori. Am facut reglaj la directie si la fel.
     
  11. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Din cate stiu eu, toate modelele Quattro au diferentialele blocate pana la o anumita viteza (eu am B6 Quattro, la mine e blocat pana la 15 kmh). Asta ar putea cauza simptomele pe care le simti tu, pentru ca roata nu se invarte atat de repede pe cat ar trebui.
    Daca faci acelasi lucru cu rotile virate invers, problema se muta pe partea stanga ?
    Asa sunt din fabrica sistemele astea de tractiune, nu e nimic in neregula cu a ta.
     
  12. StelyanoF

    StelyanoF 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0tdi dpf quattro 2006
    Hopa .. Am ramas un pic surprins de ce se vorbeste aici .. Fratilor io am Audi a4 b7 2.0 tdi dpf quattro manual din 2006 ... Si cred ca nu a schimbat nimeni uleiu nici la cutie nici la diferential/e .. Sincer sa fii habar nu aveam ca se schimba .. De cutie am auzit dar restu nu .. Codu motor e BPW .. Cum ar trebuii sa procedez cu uleiurile astea , cum aflu c cod am la cutie/ diferential sa le pot cumpara si schimba .. ? Salut
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Hopa ... ia citeste tu forumul asta inainte sa mai intrebi despre ceva ce s-a mai scris. Exista topicuri dedicate pentru tot ce te intereseaza si despre cutie si despre sistemul diferential. Nu mai amesteca problemele si intrebarile. Nu mai intreba intr-un topic cu o anumita specificatie decat despre ce scrie in titlu si atat. Aici vorbim despre sistemul Quattro si atat. Despre ulei la cutie exista alt topic dedicat cutiei de viteze (manuala sau automata depinde ce ai pe masina).
    Citeste toate topicurile despre sistemul Quattro de pe forum ca sunt cateva topicuri in afara de asta si daca mai ai atunci nelamuriri, mai scri pe aici.
     
    StelyanoF și MarianMaxx apreciază asta.
  14. StelyanoF

    StelyanoF 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0tdi dpf quattro 2006
    Da boss mam precipitat ! Scuze sunt nou paici si incerc sa ma adaptez o sa verific topicurile merci !
     
  15. StelyanoF

    StelyanoF 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0tdi dpf quattro 2006
    Salut din nou baieti ! Am probat cum a spus colegu LiviuB .. Cu rotile virate in partea dreapta sa vad daca problema se muta la roata stanga de la sofer si acolo nu s simte nimic . Yo cred ca ceva se intampla la roata din dreapta !si in curand cred ca o sa merg la audi sa o testeze .. O sa dureze pana o sa aflu ce s intampla acolo ! Bafta
     
  16. Dumitru Cristian

    Dumitru Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2017
    Locație:
    Corbeanca
    Masina:
    A4 avant 2.0 brd 2008 s line quattro
    Salutare , este normal ca la treapta 1 de viteza la plecarea de pe loc la tractiunea integrala sa simtiti o oarecare "zbuciumare'' usoara la plecarea de pe loc?
    Este normal vi se intampla si voua sau avem ceva tampoane pe diferential etc?
    Multumesc!
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista tampon pe diferential. Cauza poate fi complexa si este foarte greu de dat un raspuns. Trebuie sa faci niste investigatii mai complexe. Bafta
     
  18. Dumitru Cristian

    Dumitru Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2017
    Locație:
    Corbeanca
    Masina:
    A4 avant 2.0 brd 2008 s line quattro
    Nu am mers decat cu un 3.0 tractiune integrala, un A5 si pare sa faca la fel. Poate mi se pare mie la ridicarea mai brusca a piciorului de pe ambreiaj. Daca se mai organizeaza vreo intalnire sau poate daca ajung prin oras te rog sa mergi personal sa iti dai cu parerea. E posibil sa fie ceva normal insa fiind prima masina cu tractiune integrala, cu care merg, sa mi se para diferit.
     
  19. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca pleci de pe loc in linie dreapta, nu este normal.Daca pleci cu rotile virate, este normal.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    Sebastian Bitdi, faraonul și Dumitru Cristian apreciază asta.
  20. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    eu am schimbat toate bratele si nu mai face, la mine se simtea ca si cum as merge pe o portiune cu nisip
     

Distribuie pagina asta