1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Quattro si sistemul de transfer (Diferential) la Audi A5 - montare Quattro ulterior

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de bogdan1492, 30 Dec 2015.

  1. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Am postat acum vreo 2 saptamani in aria TREN DE RULARE un subiect despre zgomot ciudat si bataie in mers. Gasiti acolo toate detaliile, problema nu a tinut doar de trenul de rulare (huruitul a disparut dupa schimbarea rulmentului la roata din dreapta) ci si de rulmentul din grupul fata.
    Asadar s-a facut shimbul de ulei fata-spate la grupuri (erau mult sub nivel) si pe fata a fost schimbat rulmentul (mecanicul a zis ca doar rulmentul era pe o parte "uzat sau ceva"), problema a disparut.
    Sper sa va ajute informatia si sa faceti revizia la grup pana in 60 000 km (chiar mai repede). Cost total: rulment roata, rulment grup, ulei grup fata-spate OE, manopera - 1500 lei.

    Bafta
     
  2. Adi24 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014 CGLC
    Am vrut sa schimb si eu uleiul la diferential si la reprezentanta mi-a zis ca la masina mea nu e recomandat schimbul doar daca vreau eu pe propia raspundere.
    La cei care au schimbat am vazut ca erau cu cutie automata (nu stiu daca are vreo legatura).
     

Distribuie pagina asta