1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Quattro si sistemul de transfer (Diferential) la Audi A5 (B8) - montare Quattro ulterior

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de bogdan1492, 30 Dec 2015.

  1. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Am postat acum vreo 2 saptamani in aria TREN DE RULARE un subiect despre zgomot ciudat si bataie in mers. Gasiti acolo toate detaliile, problema nu a tinut doar de trenul de rulare (huruitul a disparut dupa schimbarea rulmentului la roata din dreapta) ci si de rulmentul din grupul fata.
    Asadar s-a facut shimbul de ulei fata-spate la grupuri (erau mult sub nivel) si pe fata a fost schimbat rulmentul (mecanicul a zis ca doar rulmentul era pe o parte "uzat sau ceva"), problema a disparut.
    Sper sa va ajute informatia si sa faceti revizia la grup pana in 60 000 km (chiar mai repede). Cost total: rulment roata, rulment grup, ulei grup fata-spate OE, manopera - 1500 lei.

    Bafta
     
  2. Adi24

    Adi24 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014 CGLC
    Am vrut sa schimb si eu uleiul la diferential si la reprezentanta mi-a zis ca la masina mea nu e recomandat schimbul doar daca vreau eu pe propia raspundere.
    La cei care au schimbat am vazut ca erau cu cutie automata (nu stiu daca are vreo legatura).
     
    leo lautaru apreciază asta.
  3. Vali.S 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A5 b8 2.0 TDI QUATTRO
    Salut,
    Detin un audi A5 2.0 tdi quattro, automata s-tronic. Masina are 230.000 de km si de ceva vreme am probleme cu ea cand bag in R. Tin piciorul pe frana bag in R si dupa 2 secunde incepe sa tremure efectiv, urmata de 1, 2 smucituri si nu trage nu pleaca de pe loc. Am schimbat uleiul in cutie la timp si intodeauna la audi, volanta este noua si este originala nu after market, am fost la audi unde am cerut o diagnoza completa la toata masina si totul e in parametrii. Cutia e ok nu are absolut nici o eroare, motorul la fel. Precizez ca nu mi se intampla mereu, cam odata pe luna.
     
  4. iulian21

    iulian21 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Balotești
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    Va salut, detin un audi A5 3.0tdi quattro s-tronic din 2010 (WAUZZZ8T5BA071169). Recent i-am schimbat uleiul la cutia de viteze si la diferentialul spate. Din informatiile pe care le am uleiul din cutia de transfer este diferit fata de cel din cutia de viteze (nu sunt 100%sigur), asadar trebuie schimbat si acesta. Desi am citit pe unele site-uri/forumuri din afara ca acest ulei din cutia de transfer nu se schimba doar daca se fac interventii asupra cutiei....dar orice ulei SE SCHIMBA!
    Imi puteti spune va rog care este cantitatea necesara pentru schimb si care este codul uleiului pentru cutia de transfer?...si intervalul de schimb ar fi odata cu uleiul din cutia de viteze sau dupa o perioada(km) mai lunga?
    Multumesc!


    Am citit si raspunsurile de pe pagina anterioara dar acolo e vorba de un a5 facelift coupe si nu stiu exact daca se potriveste si la cutia mea, ma gandesc sa nu difere in functie de codul de cutie.
     
    Ultima editare: 1 Sep 2020
  5. iulian21

    iulian21 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Balotești
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    ......asadar din ultimele documentari am gasit urmatoarele:
    1. cod ulei cutie transfer : G 052 513 A2
    2. cantitate necesara pentru schimb: 5 litri
    3. pret: >130 lei pe Litru :banghead:

    Imi puteti confirma daca este corect?
     

Distribuie pagina asta