1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Quattro si sistemul de transfer (Diferential) - schimbare ulei in grup la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Alexyno, 3 Oct 2008.

  1. draqu03 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S4 Avant Quattro - 1.9 TDI (81kw) - 1997
    Multumesc pentru raspunsuri si de. Valeo, in afara de faptul ca vibreaza la plecare daca tii motorul la turatii mici (1000) se comporta ok. Dar inca nu m-am dat la el ca sa zic asa, deoarece e problema cu sunetul de la cardan. Nu stiu cat rau ii face, dar suna foarte tare daca nu ii menajezi ambreiajul. Aveti idee cat ar fi o lucrare de recondiționare a cauciucului rulmentului? O sa intreb si eu si revin cu informatii.
     
  2. draqu03 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S4 Avant Quattro - 1.9 TDI (81kw) - 1997
    Am gasit o mica solutie (aici pe forum) aftermarket - rulment intermediar cardan cu tot cu suport:

    "Driveshaft Support Center Bearing, B5 Audi A4/S4 - New driveshaft support for all B5 chassis Audi/VW cars. This part is not available from the dealer; we manufacture them in house specifically for this application.

    No core required.

    Ideal for fixing issues commonly caused by a failing driveshaft support, including vibration at certain speeds and loud noises coming from the driveshaft tunnel."

    http://store.034motorsport.com/driveshaft-support-b5-audi-chassis.html
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Am postat și eu ala. Totuși ai putea întreba și pe aici... Poate ieși mai ieftin. Pt ala de la 034 cred ca erau distribuitori pe ebay în Europa
     
  4. Pardalle

    Pardalle 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4, 1,9 TDI, Quattro, 110PSI (AFN) Avant
    Am avut si eu aceasi problema. Din fericire la mine cardanul este din acela care se poate desface, si de pe care se poate scoate rulmentul. Se poate verifica daca este detasabil, daca are un surub in capul cardanului, dinspre cricea cardanica. Rulmentul l-am gasit identic de la un Opel Omega/similar cu Volvo.
     
  5. pustiukid 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    craiova
    Masina:
    A3, 1.6, 1998
    bum

    Va salut, am cautat pe forum si nu am gasit aceasta problema, asa ca o sa inteb aici poate a mai patit cineva la fel.
    Detin un A4 1.9 tdi quattro combi 1998 AFN, iar ieri am incercat sa plec tare dupa loc si bum, a inceput sa nu mai traga deloc, ceva s-a rupt, modelul meu este 4x4 permanent nedecuplabil, am bagat in viteza si dupa ce dau drumul la ambreiaj incepe sa caraie usor fara sa plece dupa loc, iar cardanul nu se invarte, doar se msca putin cand dau drumul la ambreiaj, deci cred ca e ceva din cutie la iesirea spre cardan, as zice sa s-au rupt canelurile cardanului unde intra in cutie dar nu stiu, poate cineva a mai avut aceasta problema, planetarele nu sunt rupte niciuna. Voi ce ziceti?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    pustiukid te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred ca problema ta este totusi ambreiajul, nu sunt sigur.
    E cam greu sa rupi tu cutia la masina aia. Rezista la cel putin un cuplu dublu decat are din fabrica :) trust me

    Merci la un service mai bine. E greu sa ne dam cu parerea aici.
     
  8. ujio 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2014
    Locație:
    Olt
    Masina:
    A3 quattro tdi an 2002.96kw,ASZ
    Daca ajuta cuiva,multi ani in urma,anii 90 cind eram mai sarac decit acum,am rezolvat cu turnarea la un atelier din capitala a intermediarului de cardan,la un BMW E21,era o boala a acestor masini...Apoi a aparut alternativa pieselor turcesti,iarasi o rezolvare.
     
  9. Pardalle

    Pardalle 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4, 1,9 TDI, Quattro, 110PSI (AFN) Avant
    Rulment cardan

    Salutare,

    Am avut si eu probleme cu membrana de cauciuc a rulmentului cardanic. Din ce am vazut pe forum sunt mai multe tipuri de cardane utilizate de-a lungul anilor. Masina mea din 97, are un cardan care poate fi desfacut(are un surub ce intra longitudinal in capul dinspre crucea cardanica. Daca poate fi desfacut acel surub, se poate schimba rulmentul. Din pacate nu am gasit rulment pe original Audi, insa se potriveste perfect cu un rulment de la Opel omega/Volvo. Il am montat de mai bine de 5000km si nu are nici o problema.
     
  10. Daniel RR

    Daniel RR 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 - 2.0 TDI CAHA - 2012
    Buna,
    Sper sa nu postez gresit. Am un A4 B5 Quattro si vreau sa imi schimb uleiul in cutie + cutie de transfer ("diferential fata" sau cum sa ii zic .. ) + diferential spate. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna ce tip de ulei sa folosesc ca nu vreau sa folosesc ceva gresit. Mentionez ca, cutia este in 6 trepte si codul motor este ATJ.
     
  11. Guest 35258 Guest

    Full synth 75w90 daca nu ma insel , cine stie mai bine sa spuna ;) :p
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru schimb la cutie si diferential spate folosesti obligatoriu ulei original. Cel pentru diferentialul spate este ambalat sub forma unui tub.
     
    Ultima editare: 8 Iul 2015
  13. smeagle 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Locație:
    Ciorogarla
    Masina:
    A4 ,B5 1,8i , 1999
    Am A4 B5 tractiune fata si ma gandesc sa o fac 4x4, intrebarea este: caroseria necesita modificari sau este aceeasi la FWD si 4x4 ?
     
  14. smeagle 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Locație:
    Ciorogarla
    Masina:
    A4 ,B5 1,8i , 1999
    Da clar, se pare ca nu ar merge.
     
  15. Sirbu Mihai Lucian

    Sirbu Mihai Lucian 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2016
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 TDI ATJ quattro 2001
    Salutari , am avut pierderi de ulei pe la simiringuri la grup spate , le-am schimbat , si am pus si ulei Castrol parca (probabil e un gunoi ) , ideea e ca vreau sa pun ulei original , stie cineva de unde gasesc si aproximativ cat costa ? 1.9 tdi atj quattro
     
  16. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salutare,

    Gasesc umed diferentialul spate si am observat ca scurgerea vine din zona "tripodei", "capului de planetara dinspre cutie".
    Vreau sa schimb semeringurile 9/12 (in functie de poza).
    Screenshot_20180206-143816.png Screenshot_20180223-190439.png

    Este suficient daca desfac suruburile 7, las planetara jos si apoi scot piesa 8/10 din pozele precedente?
    Screenshot_20180223-190600.png

    Multumesc!
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Probabil pierzi pe la simeringurile de la flansele de planetare. Deci dai jos planetara, scoti surubul din mijlocul flansei si apoi o scoți.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    paul14 apreciază asta.
  18. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am facut astazi schimbarea semeringurilor. Recomand sa aveti si garniturile dintre flansa si planetara (pentru orice eventualitate) si vaselina grafitata pentru completare.
     
  19. RIN95

    RIN95 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2020
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi a4 b5 1.8 quattro 1995
    Salut,
    Am pățit și eu același lucru și am depistat ca s-a rupt o planetară.
     
    lowlife apreciază asta.
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multumim pentru raspuns dar cred ca in 5 (cinci) ani si dupa 5 (cinci) ani de cand a scris mesajul a rezolvat problema.
     

Distribuie pagina asta