1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Quattro si sistemul de transfer (Diferential) - service Quattro la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de PGV, 3 Oct 2008.

  1. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    nu mai stiu daca are buson de verificare dar daca e umed sigur acolo e problema. in acest caz trebuie schimbat rulmentul simeringul si uleiul. de ce schimbi cardanul? stii sigur ca acolo e problema?
     
  2. maryodavid 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2013
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3L 2005
    pai la verificare sa constatat ca am joc din cardan, jocul este exact la iesirea din cutie dupa piesa respectiva, adica Torsen(care arata ca un cap de planetara). Dupa dicutii cu un prieten din tara am crezut eu ca ar putea fi Torsenu acela...nu sunt sigur ca este el, si plus ca la verificare nu am vazut nici un ulei pe la Torsenu acela.
    Daca cumva stii care sunt simptomele cand Torsenu este dus poate ma luminezi.
    Mersi
     
    Schatten05 apreciază asta.
  3. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    Problema e din cardan la fel am si eu, torsenu are un tors (surub), e pe laterala, eu l-am verificat si e la nivel, in el se pune uleiul cu cutia scoasa asa spun cei de la ZF.
    De obicei cardanul vibreaza la anumite viteze, deci constant face intre anumite viteze nu conteaza treapta de viteza, dar numai cand accelerezi.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Feb 2013
  4. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    I sa rupt cuiva tampoanele de la diferential,si care sant simptomele.
     
  5. nexthmj

    nexthmj 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 ( 4f ) 3.0TDI ( BMK )
    Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie ? ce tip de ulei intra in grupul intermediar ( audi a6 3.0 tdi quattro tip motor bmk ? Stiu ca intra 0.55l dar nu stiu nicio specificatie sa il pot cauta aftermarket, pe original mi-a dat 460 ron/l ceea ce mi se pare destul de mult avand in vedere ca imi trebuie 0.5l..
     
    Ultima editare: 17 Iun 2013
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    nexthmj citeste si acest topic de la inceput (unde am mutat mesajul tau initial) si poate te va ajuta. Bafta
     
    SilviuMB apreciază asta.
  7. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    @ nexthmj si pentru ceilalti care aveti nelamuriri. Firmele serioase de uleiuri, pe site-ul oficial la sectiunea ulei de cutie/grup recomanda consultarea producatorului....tocmai de aceea ca la cutiile de viteze si grupuri, nu e ca la motorare. Sunt niste chestii diferite. Acel ulei are pretul ala pentru ca e un ulei cu proprietati speciale. Nu se gaseste aftermarket....iar daca te duci la un magazin de piese si iti spune ala de acolo " pune-l pe asta ca merge" inseamna ca iti bati joc de tine. In scurt timp o sa pice.
     
  8. nexthmj

    nexthmj 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 ( 4f ) 3.0TDI ( BMK )
    Daca n-am alta alternativa o sa il iau original..
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Iun 2013
  9. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    nexthmj eu am schimbat uleiul la torsen pentru ca am am fost nevoit sa schimb rulmentul si un simering. daca vrei dupa amiaza ajung acasa si-ti zic codul uleiului dar sa fii sigur ca nu-l gasesti decat pe original. eu la reprezentanta am platit exact 0.5l adica atat cat am folosit.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Iun 2013
  10. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    @Jack_Bristow subscriu si eu, cam in orice magazin daca te duci ti se 'recomanda' ceva ca un Ionel l-a folosit in logan si e bun :))
    Uleiurile de cutie si de haldex is uleiuri cu spec ft exacte pe care producatorii nu le respecta doar originalul si culmea e ca originalul e mai ieftin in multe cazuri mai ales daca iei de la reprezentanta si ai masina mai veche de 8 ani primesti in jur de 10% reducere.
    Daca te duci la reprezentanta sau ii scrii un mail iti spun ei codul dupa vin-ul masinii
     
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    In cazul diferentialelor Torsen este normal sa apelezi la reprezentanta pentru schimbul uleiului din grup este o piesa specifica.
    In cazul uleiului pentru cutie ma abtin,firmele care produc cutii de viteza folosesc uleiuri comune nu specifice.Un ulei care este pus pe Audi o sa il gasiti si pe BMW etc
    importante sunt specificatiile.
     
    Ultima editare: 19 Iun 2013
  12. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Exact, se merge in alegerea uleiului pe tipul de aliaj din care sunt facute piesele din cutie. Difera foarte mult o cutie de viteze pentru un motor de 75 de CP fata de una de 300 de CP desi, teoretic, folosesc aceeasi vascozitate dar compozitia uleiului difera.
    La cutiile de viteze nu e ca la motor, aici sunt mai multi factori. Am deschis un topic intreg, ne ........... pe noi pentru un kil juma de ulei pe care il chimbi o data in viata unei masini. Vream sa avem masini performante dar vrem sa le intretinem mai ieftin ca o Dacia 1300 .
    Chiar m-as bucura daca unul ar pune ulei de la coltul strazii in cutie si i-ar pica pinioanele. Sincer m-as bucura. Asa am invata si noi ca o masina pe care o respecti , te respecta. Daca vreti carpeli, asta o sa primiti. Eu personal as inchide acest thread din considerentul ca se gasesc toate informatiile necesare.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Iun 2013
    Nikymihai13 și Bujujel apreciază asta.
  13. cardinalu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2014
    Locație:
    anglia
    Masina:
    audi a 6 2005
    Aceeasi problema o am si eu, se manifesta tot ca o bubuitura si se aude in spate in momentul cand plec de pe loc iar dupa ce se schimba treapta a doua nu se mai aude nimic. Care sa fie problema: la cardan sau in cutie ? Eu as vrea sa plec cu masina in tara. Mentionez ca drumul vreau sa-l fac din Anglia spre Romania. Exista vreun risc sa merg asa ? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Dec 2014
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    am schimbat uleiul din diferentialul posterior, si cel anterior. uleiul din cel anterior este cu cel din torsen impreuna. vibratiile si trpidatiile in viraje de pe loc au disparut practic la 0. ceva se mai simte dar nu ca inainte.
     
  15. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    Generatie sistem quattro

    Salutare. Cum bine se vede in semnatura detin un A6 3.0tdi 224cp (280)☺quattro. Am citit si căutat de mi au sarit ochii. Am fost cu masina la munte,iar in drum spre cabana drumul nu a fost tocmai bun. A trebuit sa trec prin noroi bineînțeles nu mi am facut probleme numa pt jantele pe 19 dar pt iarna sunt deja jantele pe 16 pregatite. Am iesit din noroi f usor dar observam ca spatele masinii tragea inspre dreapta ceea ce ma facut sa cred ca puterea masini sa transferat mai mult pe spate. Nelamurirea mea este ,ce fel de sistem quattro foloseste acest model de audi ? Repartizarea puterii cum se face? Este mai eficent torsen ca haldex? Sunt un împătimit al zapezii si nu vreau sa ma aventurez cu ea si sa raman pe coclauri .
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  17. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    Am citit acel topic. Dar cum spunea colegul care a scris puterea masinii etse distribuita 50/50. In alte forumuri imi dadeau alte informații legate de generatia quattro care este pe masina din semnatura. O zi buna!
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Noi 2015
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    tu ai 50x50
     
  19. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    Si daca am 50/50 de ce spatele masinii a tras inspre dreapta ? Eu vroiam sa stiu cum este impartita puterea in alte situatii cazuri reale. Mai pe inteles: daca fata masinii nu are aderenta sistemul Quattro functioneaza ?
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Noi 2015
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti-a fugit pe spate probabil ca masina este mai usoara pe spate decat pe fata, unde e amplasat motorul.
     

Distribuie pagina asta