1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Start-Stop la A4 B8 - cum functioneaza - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de dr_dumi, 7 Oct 2012.

  1. utzu

    utzu 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 B5 18i 20V ADR 1996
    Am inteles, imi cer scuze.Dar totusi se poate face ceva la masina sau pusa cutie cum o fost?Multumesc!
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni ce ati facut voi acolo. Te-am intrebat de ce ai schimbat cutia. O cutie se repara, nu se schimba pentru ca aia cumparata SH poate e mai proasta ca ce ai avut tu pe masina si/sau se poate intampla ce ai patit adica dovada ca ai cumparat o cutie care nu se potriveste pe masina ta.
     
  3. utzu

    utzu 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 B5 18i 20V ADR 1996
    Cutia s-a spart si reparatia era prea mult ..., mecanicu a zis ca stie el o cutie si ma rezolva el.Ce vina am eu...?EU am dus masina la mecanic si acuma pun o intrebare sa vad ce este de facut daca se poate rezolva cu asta bine daca nu iau alta sau o repar.De aceia cer un sfat ceva ...
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuia sa o repari pe a ta nu sa cumperi SH. Eu zic sa schimbi mecanicul. Cumpara una cu acelasi cod ca cea de pe masina ta. Mai departe nu avem cum sa te indrumam. Bafta.
     
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Te-a "lucrat" mecanicul de nu te-ai văzut. Caută cutie cu același cod și monteaz-o în felul ăsta scapi de problema.
     
  6. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Pentru cine si-a dezactivat din greseala butonul de Start/Stop de pe consola, adica acesta este "mort" si nu mai dezactiveaza sau activeaza sistemul, nici nu mai informeaza prin LED starea. Acel 48 nu trebuie sa fie acolo, 08 e codarea OK.

    Address 09: Cent. Elect. (J519)

    260050914034AF201701000300001D0D009C274806010141000000
     
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Cine ti-a spus asta?La sistemul Start/Stop,gasesti doua variante in adaptari:28 sau 04.In functie de ce vrei sa faci se adauga sau se scade din numerele respective.De exemplu la mine era 04,am adaugat 16,am dus valoarea la 20 si am inversat funcția,adica este dezactivata default si daca vreau sa am Start/Stop functional apas butonul.
     
  8. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Salut gabi_74. Nu mi-a spus nimeni, am descoperit singur. Am comparat 2 interogari stare codari J519 diferite, una de cand am luat masina si nu intervenisem asupra niciunei codari/adaptari (Start-Stop functional) si alta dupa ce am constatat ca nu pot dezactiva din buton sistemul. Am codat/adaptat eu ceva airea intre si m-am ales cu problema descrisa in amanunt aici in topic (citeste postul #110). Ce zici tu e altceva, am codat temporar cu 88 unde zici tu si am dezactivat complet Start/Stop. Pune tu 48 unde zic eu si ai sa vezi ca ti-ai dat "kill" la LED-ul din buton si la functia acestuia de anula sau activa sistemul, motorul ti se va opri la orice semafor si tu nu ai ce sa-i faci din buton...Regula generala pentru cine are clone VCDS mai mult sau mai putin bune, cand se codeaza/adapteaza ceva anume e posibil sa-ti modifice si altceva. Recomand inainte de orice codare/adaptare sa se faca o scanare si salvare pe calculator a configuratiei initiale, pentru ca in caz de erori/ probleme sa stii unde sa revii.
     
  9. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Eu tot o interfata clona am folosit si nu am "killer-it" nimic.Probabil ai vrut tu sa faci ceva experiențe.In fine bine ca ai rezolvat problema.
     
  10. Marius Dorin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A4
    Întrebare. Îmi apare în bord:
    Start stop system fault
    Function unavailable. Cand pun contactul trebuie să țin apăsată cheia 2 3 secunde pana pornește motorul? E normal? De ex. la un semafor nu mi se oprește motorul sau la orice staționare. Ce pot sa verific?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se face diagnoza. Ti-am mai spus asta. Sunt multe cauze pentru problema ta.
     
  12. catalin 030982 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2018
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi 2013
    Va salut!
    Acum vreo 6 luni am cumparat un audi a4 2.0 tdi 2013.De cand am cumparat-o am observat ca sistemul start stop nu functioneaza(motorul nu se oprea efectiv iar in bord martorul era alb si nu verde atunci cand masina stationa).Neavand efectiv mare nevoie de acest sistem nu m-a interesat prea mult problema.Pana astazi cand brusc fiind prin bucuresti acesta a inceput sa functioneze......doar o ora.....dupa care in nu a mai functionat din nou.....aveti idee care ar putea fi problema?
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ca sa functioneze acel sistem, trebuiesc indeplinite mai multe conditii: combustibil peste "rezerva", motor cald, consumatori putini, sa nu fie in regenerare, baterie perfecta ca si amperaj, incarcare alternator perfecta, etc. ... de asta nu e activ tot timpul.
     
  14. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Salut. Am o intrebare legata de functionarea sistemului start-stop concomitent cu sistemul Auto Hold.
    Pe masina mea (Audi A4 B8.5 din 2014, cutie automata multitronic) am instalat de curand butonul de Auto Hold si am observat urmatoarea chestie: avand atat sistemul start-stop activat, cat si functia Auto Hold activata, la semafor cand apas pedala de frana mai tare, motorul se opreste, in bord apare martorul A verde. Pana aici totul ok, doar ca daca iau piciorul de pe frana, functia Auto Hold tine masina pe loc, dar motorul porneste.
    Mai normal mi s-ar parea ca motorul sa ramana oprit cand iei piciorul de pe frana si sa porneasca atunci cand se apasa accelerația. E normal comportamentul mașinii mele? Mulțumesc!
     
    Ultima editare: 15 Iul 2019
  15. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Eu la A4B9 am comportamentul descris de tine la final. Daca nu apas acceleratia nu porneste motorul. Pot sa apas frana de cateori vreau, nu se schimba nimic.
     
  16. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    La B9 si la Golf 7 știu că așa este, dar la B8 am dubii. Nu are nimeni un B8/B8.5 cu start/stop si AH care sa ne lămurească?
     
  17. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Motorul porneste cand iei piciorul de pe frana. Auto hold e una, start/stop e altceva. Daca ai auto-hold activat masina va pleca e pe loc dupa ce accelerezi dar motorul porneste cand eliberezi frana.
     
  18. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Am înțeles. La alte mașini (ex mai sus) comportamentul e altul (cel descris mai sus). Mulțumesc pt lămurire!
     
  19. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Salut,
    Luni am schimbat volanta și ambreiajul mașinii din profil. Toate bune și frumoase până când am observat că sistemul start stop când îl activez (deoarece este setat să se activeze când apăs pe buton) îmi dă un mesaj pe fis și anume "anomalie sistem". Astăzi am făcut o scanare cu gândul că probabil am de șters vreo eroare cauzată de schimbatul kit volanta-ambreiaj. În poză se poate vedea eroarea, știe cineva dacă acest senzor este accesibil și dacă eroarea este cauzată de faptul că mecanicul cumva a uitat vreo mufă "pe afară" ? Mulțumesc pentru ajutor.

    [​IMG]
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Daca ar fi uitat sa conecteze un conector, in mod normal ar fi trebuit sa dea ,,Open ciurcuit". Trebuie totusi verificat sa nu fi ciupit firul de semnal si sa atinga la masa, sau intr-adevar sa nu fie conectata mufa.
     

Distribuie pagina asta