1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stand Dyno pentru tractiune fata si / sau Quattro

Discuție în 'Motor' creată de Gorobete, 24 Dec 2008.

  1. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Ma poate ajuta cineva cu vreo informatie despre vreun dyno pentru quattro care sa fie deschis in perioada 01-05 ianuarie? Merg in Austria, si nu am gasit inca unul care sa fie pe acolo sau pe drum,dar daca ma poate ajuta cineva, ii multumesc mult si raman dator si cu ce va dori el pentru a-si potoli setea....:))
    Sarbatori fericite!!!
     
  2. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    In ungaria gasesti sigur. dar unde...nu stiu :)
     
  3. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
  4. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Merci mult Bogdan. Dar oricum, nu au pentru quattro. Ar trebui sa aiba 2 rampe.
    Iar cat despre cel din vitan...am auzit niste chestii f ciudate despre el. De ex, cinva s-a dus tot cu un Audi A4 B7 2.0 TFSI (masina avea un stage II). I-au facut testul si le-a dat +290 de cai....:faint: Ma rog....
    S-a dus cu ea la cineva, i-a pus alt soft, masina mergea garantat 100% mai bine, au simtit-o mai multe persoane. Se duce, ii face din nou dyno, si le da 255 de cai!!! CUM PANA MEA E POSIBIL??? Eu nu zic, prima data sigur le-a dat prea mult, dar nici asa o diferenta nu e posibila cand masina tragea de fapt mai bine. Deci....nu avem dyno pentru quattro!:(:banghead:
     
  5. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Nu vreau sa spun ca dyno-ul din Vitan este cel mai bun sau perfect (nici unul nu prea e), dar "masina trage mai bine" este pana la urma o observatie subiectiva. Senzatia de "trage mai bine" este data de cuplu in general nu de puterea maxima. Se poate sa "traga mai bine" si totusi sa aiba o putere ceva mai mica. La valorile alea, nu cred ca cineva simte diferenta intre 290 si 255 CP (ma rog, sunt si persoane care sesizeaza diferenta dar eu spuneam in general)...in schimb, daca la softul de 255 CP, cuplul a fost dozat altfel pe plaja de turatii, optimizat, etc., senzatia este ca trage mai bine dar asta nu inseamna ca si are putere mai mare. Exista si posibilitatea evident ca testul sa nu fi fost OK si sa existe diferente in masuratori, dar si ce spun eu poate fi valabil si de fapt diferenta de senzatie sa fie data de cuplu

    P.S. Asta ca tot a fost redeschisa discutia
     
  6. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Da Rapier, ai dreptate in principiu. M-am gandit si eu la ce ai spus tu, din punct de vedere tehnic. Insa diferenta este mult prea mare! Cel putin prima data, era imposibil sa aiba 290cp din soft si evacuare! La editia mea DTM, cu soft SKN, evacuare, admisie si abia am 280cp curati! Ma rog.... iar 40 de cai ii simti , nu gluma! Oricum, ideea e ca nu e prea bun nici dyno ala....cel putin pentru quattro...:bye:
     
  7. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Desi este putin anacronic raspunsul meu eu cred ca trebuie sa va informez.
    Standul este deja in Bucuresti este depozitat urmand a fi dus la locatia unde v-a functiona peste cateva saptamani.
    Va vom tine la curent si suntem curiosi de disponibilitatea dumeneavoastra pt a face astfel de teste.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Ian 2012
  8. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Ooooo...merci mult! In numele tuturor care au 4x4 cred! :)
    Cand ajung prima data in Bucuresti, trec direct pe la voi! Felicitari ca ati adus asa ceva!
     
  9. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Multumim si speram sa reusim sa-l punem la lucru cat mai devreme.
    Pasii pe care trebuie sa-i urmam sunt, montajul, calibrarea si ulterior impreuna cu reprezentantul producatorului punerea in functiune.
     
  10. Cumnatu

    Cumnatu 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Chrysler 300M; 3.5L; 2003 + A3 2.oTDI DSG S-line 2004
    La masinile stock a facut cineva dyno sa vada in mod normal daca respectivii caii putere din talon se regasesc si la roata ?
    Ma intereseaza in special la cei ce au cutie automata.
    Astazi am facut un test la un A3 si din 140 cai declarati mai avea 128.
    Acum din cate stiu acei 140 sunt declarati la cutie manuala si e normal ca automata sa mai manance niste ponei dar ... voi ce ziceti ? ( masina de 4 ani; tractiune fata )
     
  11. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Ar fi bine ca moderatorii sa schimbe numele topic-ului in "Dyno pentru quattro" pentru ca discutia a avansat...
    In al 2-lea rand, o cutie automata nu are voie sa iti "manance" din cai.... cel putin nu la o marca de top cu cutii de viteze pe masura....
     
  12. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Cred ca totusi esti putin in eroare.
    Un Audi doar cu tractiune fata are o pierdere mai mare de 10%, cam spre 15%.
    Puterea declarata de fabricant in mare proportie se refera la motor si nu la roata.
    Intotdeauna puterea la roata este mult sub cea declarata de producator la motor.
    Daca din 140cp la motor ai 128 la roata si nu discutam de o masuratoare eronata la motor ai mai mult de 140cp.:hubbahubba:

    o cutie automata genereaza pierderi mai mari decat una clasica mecanica
     
  13. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Sebastian, pana la urma ati mai dat drumul la dyno? Iar in legatura cu cutia automata, cum e treaba, ce stii?:unsure:

    P.S. Am scris mesajul in timp ce tu ai apucat sa raspunzi la chestia cu automata... poate ne lamuresti totusi mai concret daca ai ocazia, in cifre/procente...
     
  14. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Nu am dat drumul acum trebuie sa ne apucam sa sapam in sediu o groapa f mare in care aruncam cele 6t de fier ale standului.
    Sunt foarte multe de montat e u proiect intreg montajul, iar in Romania nimeni nu a mai facut asta si cred ca nici pe aproape.
    Sunt cote speciale, beton special armat intr-o structura bine calculata cu aerisiri , drenare, scurgere, alimentare electrica si pneumatica.
    Stiu in mare cum e cu cutiutele automate dar eu nu mai contez decat ca operator. Standul face toate calculele nu exista formule dinainte stiute, masoara si da rezultatele.
    Asa putem sa povestim cam cat, ce , cum insa sunt vorbe iar cifrele depind de la un exemplar la altul cu putin dar nu sunt identice.
     
  15. Cumnatu

    Cumnatu 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Chrysler 300M; 3.5L; 2003 + A3 2.oTDI DSG S-line 2004
    Pai in primul rand depinde cum declara producatorul.
    Spre exemplu in America se declara puterea SAE ( adica de la motor ).
    Eu am declarati 252cai iar la roata pe dyno ies 190 ceea ce e foarte bine fata de cele din state unde greu ajung colegii posesori de 300M sa scoata 180.
    Adevarat ca aia au dyno nu ca la noi dar deci e bine.
    Pierderea de putere a cutiei mele este imensa, de fapt e cea mai lenesa componenta a masinii, chiar daca foarte placuta si cu viteze lungi ( I-a se termina la 80, a II-a la 130, a III-a 180 su a IV-a unde vrei tu )

    In Europa parca se exprima puterea in celalalt fel ( nu mai stiu cum se zice ) adica cu toate accesoriile montate , direct la roata.
    Acum evident ca daca un motor 2.0L diesel pe cutie manuala scoate 140 cai IN NICI un caz nu va scoate tot 140 cai pe cutie automata, oricat de buna ar fi ea. D-aia si 0-100 difera la toate modelele de la manuala la automata.

    Vroiam doar sa stiu concret cat v-a dat voua, ma asteptam la un 135 cai sau ceva pe langa.
    Adevarat ca masina are niste ani si poate e uzura normala.Nu mai zicem ca rezultatul depinde de la masina la masina , de la exemplar la exemplar functie pana si de cat de mult praf e in filtrul de aer la acel moment.
     
  16. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Cumnatu, si atunci de masinile echipate cu cutii cu dublu ambriaj care sunt in 90% din cazuri mai rapide cu 0,2 sec decat manualele, ce mai ai de zis? Daca au pierdere de putere, cum se face ca sunt mult mai rapide decat o schimbare PROFESIONALA pe manuala????
     
  17. Cumnatu

    Cumnatu 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Chrysler 300M; 3.5L; 2003 + A3 2.oTDI DSG S-line 2004
    Pai acolo jmecheria e invers, in sensul ca acel dublu ambreiaj e atat de bun ca depaseste eroarea umana de schimbare.
    Noi aici vorbeam ( eu cel putin ) de cutia DSG de pe A3-ul care intentionez sa il iau .
     
    Ultima editare: 26 Apr 2009
  18. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    SEBASTIAN_RACINGCODE Ce fel de dyno ?MAHA presupun ori rototest?
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Ian 2012
  19. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Nu are nici o legatura cu ce vorbim noi.
    Poate fi mai rapida sau mai lenta.
    Daca vrei putem discuta pe un exemplu concret bine documentat.
    La dublu ambreiaj discutia e putin falsa, mare grija ca si producatorii e putini smecheri :jester:
    Masina inainteaza din "puterea" pusa jos prin intermediul rotilor.
    La start e mai simplu sa faci o automatizare care intradevar daca nu se defecteaza lucreaza lafel in mod repetat si probabil f bine in timp ce omul o da in bara cateodata.
    Doi, puterea adusa la roti vine prin transmisie de la motor si daca modifica putin rapoartele de transmisie poate oferi un cuplu mai bun.
    Daca e prea mult cuplu la start cand rotile pot da fum controleaza si permite functionare la o limita de eficienta nu putere de ars cauciucuri ...
    Discutia asta e lunga si frumoasa!

    Georgekey Am un respect deosebit pentru marcile enumerate de tine sunt f bune si europene, dar am preferat ceva putin mai exotic cu mai multe optiuni si foarte stabil.
    Rototest are avantajul mobilitatii relative dar trebuie sa descalti masina astfel nu poti obtine un real la roti in plus partea hidraulica e putin neprofi si lichidele orice rezervor tampon ar avea se incalzesc si-si schimba putin caracterisitile, oricum il postez peste celebrul Maha care nu e o rusine.
    Nu e un mare secret ce stand vom folosi dar daca nu va suparati as mai sta putin pana sa anunt marca.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Ian 2012
    80LUD apreciază asta.
  20. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Ai drepate este un pic incomod de fiecare data sa scoti rotile....etc dar este ''Dyno in your home''pentru cineva care nu are destul loc este ok.
     

Distribuie pagina asta