1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stergatoare si brate - in fata si la hayon - stropitori parbriz si faruri la A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de raulmd, 8 Sep 2008.

  1. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Nu stiu exact despre ce vorbesti. Poti sa-mi desenezi sau sa imi arati pe o poza, unde este ?

    Eu n-am vazut nimic care sa arate ca o mina de pix. Eu as avea alta problema, cred. N-am testat exact ca n-am prea avut timp, dar azi cand am desfacut portbagajul, am vazut lichid de parbriz prin jurul motorului si pe portbagaj.
    Chestia e ca am testat ieri foarte mult + desfundat diuze si a curs mult pe langa ca am tot deschis si inchis portbagajul, si n-am mai sters. De atunci n-am mai folosit deloc stergatorul. Azi cand m-am uitat, cum am zis mai sus, era lichid prin zona, de parca nu s-ar fi uscat deloc de ieri. Chiar asa sa nu se usuce, sau am o scurgere fara sa actionez pompa. E posibil asa ceva ?
     
  2. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Cand ai dat de maneta sa stropesti luneta, nu a curs niciun pic de apa pe langa motoras ? Eu asa am patit cu al meu cand am zis ca l-am reparat ... din pacate, a trebuit sa cumpar altul, am gasit unul de Golf 5 care s-a potrivit cu mici adaptari.
    Treaba aia cu tevuta aceea ca mina de pix am constatat ca nu este la motorasele de Audi, doar la cele de VW.
    La noi lichidul trece direct prin cilindrul acela, nu stiu cum sa-i zic, iar la motorasele de VW in acel cilintru mai este o teava subtire ca o mina de pix si pe acolo trece apa.
    Iarasi din pacate, ambele tipuri de motorase au boala lor, la Audi se mananaca tot cilindtrul acela si rugineste angrenajul, iar la VW se mananca de rugina teava aia subtire de alama si iarasi dau de belea ...
    Tampit sistem au proiectat nemtalaii lu' peste ...
     
  3. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Daca ma crezi, inca nu m-am uitat. Ti-am zis, ceva apa am vazut pe langa.
    Eh, momentan sunt multumit ca sta la locului lui si pot sa sterg. Nu o sa mai dau cu apa pana iau altul nou, insa acum am alte prioritati :D.
     
  4. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Nu trebuie luat unul neaparat nou, din cate am inteles depaseste 500 lei. Exista kit de reparatie pe la 160-170 de lei, care contine tot ce se strica in acel motoras, inclusiv vaselina, garnitura, etc. Se repara foarte usor si nu ai treaba, stai linistit apoi.
    Din pacate sau din fericire, ca nu stiu cum s-o dau, eu am gasit un motoras de Golf 5 pe olx pe care l-am scos la 80 de lei, cand inca nu stiam ca exista acel kit, dar intr-un final l-am facut functional cu mici adaptari.
    8L0 998 711 , acesta este codul kit'ului de reparatie, il poti comanda la orice magazin serios de piese auto sau la orice reprezentanta.
    Bafta!
     
  5. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Fratele meu lucreaza la o firma de piese auto, si imi poate da piesele la pret de import.
    A zis ca are la 220ron, Valeo. Vad ca al meu tot Valeo este, deci sincer, 220ron nu e pret mare pentru el.
     
  6. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Atunci, norocosule, spor la comandat. 220 lei e pomana pentru un motoras nou. :D
    Vezi sa aiba acelasi cod cu al tau de pe masina, pentru ca tot Valeo este si cel de Golf 5, dar are o cifra schimbata si difera duza de spalare din cap, sa fii atent la treaba asta.
     
  7. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Am patit si eu astazi acelasi lucru la A3. S-a blocat stergatorul spate pe mijlocul geamului. Pentru a avea acces la motoras trebuie scos si stergatorul? Presupun ca da, dar am vazut ca de cele mai multe ori iese foarte greu si ma cam incearca emotiile sa nu fac vreo istorie si sa fisurez sticla. Exista pe undeva un ghid pas cu pas?
    Multumesc!
     
  8. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Da, pentru a avea acces la motoras, trebuie scos stergatorul, iar acesta nu iese decat cu o presa speciala.
    Sticla nu cred ca o fisurezi, dar o sa strici bratul stergatorului. Bine, acest lucru este posibil si cu presa. Pe mine chiar m-a avertizat tipul ca e posibil sa se sparga bratul cand desface cu presa, pentru ca e din plastic, insa nu a fost cazul.
    Trebuie sa scoti bratul stergatorului, pe urma sa desfaci placajul negru din spatele haionului, pe urma scoti conectorii, desfaci suruburile de la motoras, si tragi de el.
    Pe urma desfaci si motorasul in sine, si incepi sa cureti pe acolo rugina. Dupa ce ai curatat tot si se poate misca angrenajul la mana, bagi niste vaselina pe acolo, si cam asta e.
    Nu il tine asa stricat, ca e posibil sa vrea sa functioneze fiind blocat, si sa se arda. Eu l-am tinut o zi asa, si cand am ajuns sa il dau jos, frigea. Poate ar fi mai bine sa scoti siguranta lui, sau chiar conectorii de la motoras daca ti-e greu sa umblii la sigurante.



    Principiul este la fel, chiar daca e alta masina.
     
  9. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Mulțumesc. De asta mă temeam și eu, de îndepărtat brațul ștergătorului pentru a scoate motorasul. Am văzut prese și de cumparat dar din lipsa de timp cred ca o sa apelez la un atelier măcar sa mi l dea jos și sa îl curat eu.
    Mulțumesc pentru ajutor.
     
  10. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Eu am fost la un atelier si mi l-a dat jos gratuit.
    Mai mult de o bere sau 5-10lei, nu dai.
     
  11. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Tocmai am fost.Nu vrea sa iasă sub nici o forma. S-a folosit presa din aceea speciala și tot nu a iesit. Partea frumoasa e ca după ce l-am pus la loc, a început sa meargă perfect.....
    Nici nu știu dacă sa mai încerc sa îl demontez din nou!
     
  12. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    E doar chestiune de timp pana o sa se blocheze iar. Are rugina inauntru motorasului, dat jos si desfacut ar rezolva definitiv problema.
    Eu zic sa mai incerci cu desfacutul, dupa ce dai jos piulita aia din exterior, si apoi scoti bratul stergatorului, cu miscari stanga-dreapta ar trebui sa iasa da-l in ma-sa pe gheata... Nu prea ai cum sa spargi luneta, fii fara grija. Ar ajuta probabil si un spray degripant.
     
  13. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Am pus la atelier spray degripant și nu a vrut sa iasă. Nici nu am avut prea mult timp sa stau, așa ca o sa revin pe vineri și o sa mai încerc pentru ca , după cum ai spus, e doar o chestiune de timp pana se repeta figura.
     
  14. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Garantat o sa se blocheze inapoi, ca rugina aia nu se duce nicaieri :D.
    E cam imposibil sa nu iasa la presa. Eu am tras cu mana de el de mi-au venit dracii. Cand mi l-au pus la presa, a iesit instant.
    E drept, inainte mi-a dat cu un spray degripant, sau ceva de genu. L-a lasat sa actioneze vreo 2 minute, si pe urma a pus presa.
     
    radu20 apreciază asta.
  15. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    Salut! Vasul pentru lichidul de parbriz e spart, si ca urmare, imi curge tot lichidul din el. Ce trebuie demontat ca sa dau jos vasul?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Roata stanga fata si carenajul de sub aripa. Mai departe o sa vezi ce ai de facut. Bafta.
     
  17. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Salut. Are cineva, sau imi poate extrage si mie cineva din elsa, circuitul furtunaselor de lichid de parbriz/haion al masinii?
    Am sectionat putin cablul cu apa care duce spre haion, si vreau sa vad daca se poate schimba, si de unde anume pleaca bucata care duce spre haion.
    Eventual o sa incerc o reparatie.

    Nu intrebati cum am reusit, e penibil :D.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu iti mai bate capul, furnul ala s-ar putea sa aibe un traseu foarte lung si o sa trebuiasca sa demontezi jumatate de masina pentru a il inlocui.
    Sfatul meu este sa cumperi un conector (ca in imaginea atasata) si sa mufezi furtnul folosind 2 coliere.
    P.S Da cu banda izoliera (de panza) pe furtun inainte sa pui colier pe el, altfel risti sa il sectionezi.

    Daca vrei schema zi exact unde l-ai sectionat, pe ce portiune.
     
  19. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Cand am facut operatiunea de montare a senzorilor, cautam firul de marcharier, prin manunchiul de fire de pe partea dreapta.
    Bineinteles, nu m-am gandit ca toate firele vin defapt pe partea stanga, asa ca m-am apucat sa iau fir cu fir sa vad ce sunt, pana am ajuns la tubuletul respectiv.
    Nici o secunda nu m-am gandit ca ar putea fi apa inauntru, asa ca am ciupit putin marginea cu un sfic ca sa vad ce culori au presupusele fire care credeam ca sunt inauntru, si m-am trezit cu un jet in ochi.

    Am incercat atunci sa izolez cu tot ce am avut la mana. Scotch cu panza, banda izolatoate, adeziv puternic, dar n-a mers nimic.
    Crezi ca ar functiona cu 2 coliere si un tubulet de legatura cum zici tu? Presiunea e totusi mare.

    De atunci nu am mai dat jet pe haion, de frica sa nu imi arunce apa in portbagaj :).
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, va tine.
    Eu am procedat asa la instalatia de spalat faruri, unde presiunea este la fel sau poate mai mare (stropitoarele ies din bara cu ajutorul presiunii de pe instalatie). Nu am avut nici un fel de problema.
    O sa caut si schema, sa vad daca gasesc ceva concludent.

    Uite si cum iti repara reprezentanta un furtun sectionat, vezi PDF-ul atasat.

    Am gasit si piesele disponibile pentru reparatie.
     
    Ultima editare: 31 Aug 2016
    Fallen apreciază asta.

Distribuie pagina asta