1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stopuri LED la A4 B8 - modificare - montare ulterioara - cum procedam

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de luk2011, 16 Mar 2009.

  1. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Exista posibilitatea sa fi bagat calculatorul in protectie.. Cand semnalizezi acum, la bord iti semnalizeaza bine sau mai rapid?

    Incearca sa mai urmaresti o data codarile ce le avea initial masina sa fie exact ca inainte!

    Treaba cucodarile nu se face la nimereala...
     
  2. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Merge semnalizarea fără eroare doar ca se aprinde împreună cu frâna de pe interior. Un coleg cu stopuri similare poate sa ma ajute cu codurile dela 195 la 210? Mulțumesc
     
  3. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    ce functii ai pe canalul 195 si 210?
     
  4. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Momentan astea sunt valorile :
    195 5251
    196 5283
    197 5124
    198 5156
    199 12
    200 44
    201 12
    202 44
    203 73
    204 105
    205 13
    206 45
    207 5
    208 37
    209 0
    210 0

    Ce am observat deocamdată este : semnalizarea care clipește împreună cu frâna de pe interior, frâna care se aprinde doar pe exterior și împreună cu poziția care devine mai luminoasă si eroare când aprind ceața
     
    Ultima editare: 21 Iun 2016
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Presupunand ca legaturile sunt bune, adica corespondenta pinilor, din codarile tale ar cam trebui sa fie haos pe acolo...

    Asadar pozitia merge ciudat - sunt amestecate si alte functii cu cea de pozitie
    Pe ceata ai codari de semnalizare!
    Pe frana ai codari de ceata!
    Pe semnalizari codari de frana!

    Desi tu raportezi alte baguri in realitate...

    Totusi mie imi suna ca ai incurcat cablajele stanga cu dreapta.... inclusiv legaturile celor doua fire...

    Pentru a fi sigur verifica cu atentie pe stopul de pe aripa stanga (cea din dreptul soferului) ar trebui sa ai corespondenta pinilor dupa cum urmeaza:
    P1-P3
    P2-P2
    P3-P4
    P4-P1
    P5-P5
    Daca nu ai aceasta corespndenta verifica daca nu cumva cablajul ce l-ai montat in dreapta e cel care corespunde!
     
  6. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Salut @rotitza , Am fost cam ocupat ieri si nu am reusit sa-ti raspund. Legaturile trebuie sa fie in ordinea corecta deoarece am folosit un adaptor "led to led fl" cumparat de pe ebay. Aveam un dubiu in legatura cu ordinea stanga/dreapta dar cu google translate am tradus din germana in engleza urmatoarea fraza BEIFAHRERSEITE pe unul din adaptoare care cica inseamna PASAGER deci l-am pus in dreapta. Dupa montaj mergea totul corect singurele defecte sa le spun asa erau pozitia care lumina umpic mai puternic cand apasam frana si eroare ceata pe stanga si dreapta cand aprindeam ceata. Ca prostul in loc sa umblu la canalele unde gasisem probleme le-am schimbat pe toate de la 195 pana la 210. Astea sunt codarile care mi-au creat si mai multe probleme eroare semnalizari, erori ceata frana aprinsa aiurea...

    Channel Old Value New Value New Purpose

    195 14849 14849 Red stripe left
    196 14881 14881 Red stripe left
    197 13320 5125 Brake right
    198 13352 5157 Brake right
    203 14849 12 Turn left inner
    204 14881 44 Turn right inner
    205 13 13 Reverse left
    206 45 45 Reverse right
    207 73 73 Fog left
    208 105 105 Fog right
    209 51202 12 Turn left outer
    210 51234 44 Turn right outer

    Vazand ca am mai multe erori decat inainte am mai gugalit pe net si am dat de urmatoarea lista:

    [​IMG]

    De la 199 la 202 nu mai am valorile originale deoarece din graba si prostie nu le-am salvat. Cum mi-ai spus la postul #178 trebuia sa am eroare doar pe ceata si pozitia putin mai slaba iar eu exact asa aveam. Cum as putea sa remediez? Multumesc
     
    Ultima editare: 23 Iun 2016
  7. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @Adi86, rogi un coleg cu Avant, cu stopuri led de fabrica, sa-ti dea valorile de pe acele canale. Daca nu te ajuta nimeni intre timp, diseara am sa vad ce valori am eu pe canalele 199-202 si ti le dau.
     
  8. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Asadar, mare atentie la codarile alea!
    Sunt anumite canale in care daca schimbi valorile gresit poti baga calculatorul in protectie!

    In ceea ce priveste partea cu copiatul codarilor, nu va merge pentru ca la FL BCM2-ul are mai multe canale (alt soft) si ordinea acestora difera, tocmai pentru a nu face oricine retrofituri de gen!

    Deci, incearca sa te uiti la pozitionarea firelor in acele mufe adaptoare sa fii complet sigur ca este ordinea care trebuie (in speta cea scrisa de mine mai sus) si mai precis sa fie combinatia exacta pentru retrofitul de la led nonfacelift la facelift.

    De canalele 199 si 202 nu trebuie sa te atingi!
     
    Ultima editare: 23 Iun 2016
  9. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    S-a rezolvat, acum totul merge corespunzător. Practic aveam majoritatea valorilor greșite.
     
  10. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Probabil pe viitor altcineva va avea nevoie de aceste codari asa ca am sa le las aici, nu sunt ale mele doar le-am gasit pe un forum italian. Eu am trecut de la led to led fl si a trebuit sa schimb doar 5 valori dar merg cu siguranta si pentru retrofit de halo to led fl

    181 --> 65535 --> 0
    182 --> 255 -->
    183 --> 16335 -->
    184 --> 255 -->
    185 --> 65535 -->
    186 --> 255 -->
    187 --> 16383 -->
    188 --> 1 -->
    189 --> 4032 -->
    190 --> 1021 -->
    191 --> 16383 -->
    192 --> 3 -->
    193 --> 6 -->
    194 --> 7 -->
    195 --> 5251 --> 14850
    196 --> 5283 --> 14882
    197 --> 5124 --> 14850
    198 --> 5156 --> 14882
    199 --> 133 -->
    200 --> 165 -->
    201 --> 12 -->
    202 --> 44 -->
    203 --> 73 -->
    204 --> 105 -->
    205 --> 13 -->
    206 --> 45 -->
    207 --> 5 -->
    208 --> 37 -->
    209 --> 0 -->
    210 --> 0 -->
    211 --> 51214 -->
    212 --> 51215 -->
    213 --> 14642 -->
    214 --> 3 -->
    215 --> NA -->
    216 --> NA -->
    217 --> NA -->
    218 --> NA -->
    219 --> NA -->
    220 --> NA -->
    221 --> 51400 -->
    222 --> 51400 -->
    223 --> 51400 -->
    224 --> 51400 -->
    225 --> 51400 -->
    226 --> 51400 -->
    227 --> 51400 -->
    228 --> 51400 -->
    229 --> 51400 -->
    230 --> 2740 -->
    231 --> 2741 -->
    232 --> 2738 -->
    233 --> 2739 -->
    234 --> 3544 -->
    235 --> 3545 -->
    236 --> 1501 -->
    237 --> 1505 -->
    238 --> 1502 -->
    239 --> 1506 -->
    240 --> 1518 -->
    241 --> 1519 -->
    242 --> 987 -->
    243 --> 988 -->
    244 --> 2911 -->
    245 --> 2912 -->
    246 --> 1504 -->
    247 --> 1503 -->

    [​IMG]
     
    Bogdan123 și paulkf apreciază asta.
  11. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Totul e bine cand se termina cu bine!

    Ma bucur ca ai reusit sa definitivezi cu succes retrofitul!
     
  12. andrey_alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a4 2010 CAGB
    Salutare. Am gasit stopuri led sh oem, acum omul imi spune ca imi da si calculatorul la ele. Intrebarea mea este: mai trebuiesc ceva adaptoare ca la cele aftermarket sau? Calculatorul trebuie inlocuit sau se codeaza al meu? Au fost demontate de pe o masina din 2010. Multumesc
     
  13. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @andrey_alex. Nu ai nevoie de inlocuirea BCM 2 ci se poate recoda al tau. Probabil vanzatorul ,,bine intentionat" vrea sa scape si de modulul de confort. Inlocuirea BCM 2 responsabil si cu stopurile, presupune scoaterea din CP (Component Protection) la reprezentanta Audi si recodarea cheilor. Trebuie sa modifici (sper sa nu ma insel) mufele lampilor., sau sa cumperi niste adaptoare, apoi sa faci adaptarea BCM 2.
     
    Ultima editare: 15 Iul 2016
  14. andrey_alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a4 2010 CAGB
    Multumesc pentru raspuns paul. E in regula daca se poate recoda al meu. Mufe gasesc la reprezentanta sau? Problema e ca sunt foarte rare persoanele care vand aceste stopuri (oem ma refer) si nu am gasit decat la unul singur . Eu ma indreptasem si spre dectane dar nu am auzit multe lucruri bune despre ele. Nu stiu ce sa zic. Unii spun ca ramane luft intre caroserie si ele, altii ca nu bat deloc ziua.
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    In primul rand trebuie sa vezi ce mufe (coduri) ai pe masina. Codurile mufelor de pe pe stopurile cu led ti le pot da eu. Daca e nevoie de inlocuire poti comanda la reprezentanta VAG, dar acestea vin fara pini.
     
  16. ovidiu.crc

    ovidiu.crc 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi 170cp CAHA
    Se pare ca stopul de pe portbagaj nu tine cu mine. Aveam un led ars si mi-am propus sa il schimb cand se mai ard 1-2 leduri. Si uite asa, de cateva zile au mai disparut 2 leduri. Ciudat e ca uneori merg.
    Dupa codul de pe el am primit 2 oferte: Hella si Depo. A schimbat careva cu Depo? Se vede diferenta intre ele?
     
  17. ovidiu.crc

    ovidiu.crc 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi 170cp CAHA
    Pana la urma am luat unu Hella. Momentan nu am vazut nici o diferenta intre cele vechi si cel de pe masina.
     
  18. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Salut,
    Se poate coda sa miste ledurile de pozitie asa ca in acest videoclip?De pe la secunda 20.
     
  19. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Nu sunt OEM stopurile iar ce vrei tu este un fel de iluzie optica. Nu știu să explic în termeni tehnici...

    Frecventa de aprindere a ledurilor nu corespunde cu frame rate-ul aparatului de filmat... Cam asa ceva
     
    Krip7ON și alecs.ro apreciază asta.
  20. MOHAWK 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2015
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    AUDI A4 2010 2.0
    Exista stopuri la fel ca cele de mai sus care au module in stop in ele pentru consum si nu dau erori. Deci e posibil.
     

Distribuie pagina asta