1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stropitori parbriz - brate stergatoare in fata si la hayon - vas lichid stropitori - A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Stefan, 24 Mar 2008.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Deci, in postul 214 ai spus ca ai masurat firele si vine tensiune cand este actionata maneta.
    Apoi in postul 218 ai spus ca si motorasul merge cand e alimentat pe direct.
    Concluzie, e totul perfect.
    O sa spui ca tie tot nu iti merge. E ceva ce nu imi spui sau, ceva ce ai spus insa ai dat cu presupusul, nu ai probat. Ori eu nu pot sa iti spun decat ca nu e logic ca totul sa functioneze pe segmente si impreuna nu. Esti sigur ca pinii care i-ai alimentat pe motoras pe dorect, se intalnesc cu aceeasi pini pe care i-ai masurat cu maneta actionata si vine tensiune pe ei?
     
  2. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Oare de ce nu-mi merge stergatorul continuu, temporizat ci imi merege doar la actionare pentru spalare indiferent daca apas spalare parbriz sau luneta ? Maneta stergatorului e de Avant nu de sedan.
    Ataşez aici 2 poze făcute la ce am eu în maşină: ultima fiind cu mufa de la motoras care are de la stanga la dreapta: gri-galben +12v; albastru primeste plus daca spăl parbriz fata (aici e ciudat), verde primeste plus daca actionez spălarea hayon, maro care se comporta ca un minus.

    Întrebare: ce nu-i bine, eu suspectez ca sunt inversate firele dar, care ?

    uploadfromtaptalk1432233973983.jpeg uploadfromtaptalk1432233989473.JPG
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Mai 2015
  3. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Revin cu noutăți: maneta e ok (funcționează la fel și cu alta), motorașul e funcțional (doar ca după cod e de pe alta mașină nu Audi... cred... asa a venit masina cu motorașul asta), firele s-ar putea sa fie anapoda pt. motorașul asta...
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Piesa e de pe Polo 6N2 (2001-2002).
    Eu as schimba motorasul cu unul de pe Audi.
     
  5. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Motorasele sunt aceleasi si pe Audi A3, A4 si pe Polo si parca si pe Golf.
    Stergatorul la luneta nu va merge niciodata continuu, pentru ca pe luneta nu se depune asa multa apa ca pe parbriz. La luneta va functiona temporizat si continuu doar cand stropesti luneta pentru spalare.
    In cazul in care e blocat si nu functioneaza deloc( asta inteleg din mesajul de la postul 222) posibil sa fie plin cu apa si ars vreun circuit. Trebuie desfacut si vazut. Daca a ajuns apa acolo, cel mai probabil trebuie inlocuit tot ansamblul sau reparat cu kitul de reparatie 8l0998711, care e aproximativ 50 euro
     
  6. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Nu Ștefan merge motorașul (e nou după părerea mea) , dar la Audi Avant (corectați-ma dacă greșesc) dacă dai maneta spre înainte merg amândouă la fel (temporizat, viteza 1, viteza 2), dacă lași maneta normal merge doar în fata. (asa țin eu minte de la fostul Avant tot 2001)
    Ovi eu as zice ca e cod de SEAT,
    6X0 955 411F dar nu sunt sigur.
     
    Ultima editare: 19 Iul 2015
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este codul pentru Lupo, Polo si Seat Arosa.
     
  8. Dandu Filip

    Dandu Filip 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.9 TDI AHH 90cp 2001
    Salutare am si eu ceva nelamurire, am un a4 b5 din 2001 si ieri am descoperit doua mufe pe langa furtunasele care merg la stropitorii de parbriz, sunt exact in dreptul stropitoriilor, fara a fi conectate undeva. practic nu ai unde sa le conectezi, poate revin cu o poza doua...
     
  9. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    "Poate":blink: :uhm: Pune poze daca vrei rezolvare :asskicking: Nu suntem magicieni sau clarvazatori sa stim despre ce mufe vorbesti tu acolo
     
  10. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    @Dandu Filip modelele 2001 De obicei sunt dotate cu stropitori incalziti dar se poate ca este doar optional... si de aceea la tine nu exista firele sau stropitorii au fost schimbati cu model incalziti. Daca gresesc corectati-ma...
     
  11. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    La B5 Facelift diuzele sant cu incalzire toate cred. E posibil ca sa fii fost diuzele originale infundate si schimbate ulterior cu diuze fara incalzire. Verifica daca vine tensiune in mufe cand temperatura e sub 5 grade afara
     
  12. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    @pinga_zlg cum sa vina curent in mufe daca nu sunt conectate? Nu vede nici un fir...
     
  13. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Eu am inteles din ce am citit ca are doua mufe pe instalatia masinii care nu are unde sa le conecteze. Dar vorba colegului coco_catalin ,,poate" revine cu niste poze si nu mai e nevoie sa ghicim si sa ne dam contre.
     
  14. Dandu Filip

    Dandu Filip 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.9 TDI AHH 90cp 2001
    Am revenit cu poze si m-am mai documantat umpic si e posibil sa fi fost cu duze incalzite. Azi am verificat acuma in frig, si nu am tensiune de nici o culoare, posibil sa nu fie conectate in celalalt capat ca a fost schimbata capota... unde ar fi optim sa verific unde se duc firele?
    + de 2-3 zile am observat ca pompa de la stropitori nu functioneaza, nu se aude zgomot ca ar merge cand o actionez din maneta...
    Posibil vreo siguranta?
    Multumesc anticipat pentru tot! DSCF3383.JPG DSCF3379.JPG DSCF3382.JPG
     
  15. Sidukaa

    Sidukaa 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 1.6 (AHL) 1996 Audi 2.0 TFSI (BWE) 2007
    Salut, nu am gasit nicaieri un subiect de genu, poate nu am cautat bine si am decis sa scriu aici.
    De curand am vrut sa imi inlocuiesc duzele care spala parbrizul, am comandat unele simple. Cand am dat jos capacul de sub capota (un capac de cauciuc care apartine de furtunasul care alimenteaza cu apa), am observat ca duzele mele au doua fire. Sunt curios daca acele fire sunt de la incalzire si cum pot demonta acele duze fara a rupe ceva si daca pot face modificarea sa inlocuiesc cu unele de tip perdea.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Precum vezi exista topic, unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii, unde se discuta despre ce te intereseaza. Ca sa montezi duze tip perdea (care dealtfel nu au existat niciodata montate pe nici un model de Audi) exista un alt topic in aria A4 B6 care se aplica si la tine.

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  17. mindsoul

    mindsoul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 model 1996 1,9 tdi
    am demontat stergatoarele si cred ca am miscat unul din brate cand erau oprite, si acum merg aiurea se lovesc una de alta, nu fac nici jumate din cursa...
    stie cineva cum se pun pe pozitia 0, de baza, cum se pun in pozitia potrivita? cum se reseteaza daca se poate spune asa.

    Multumesc.
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cand spui ca ai demontat stergatoarele trebuie sa precizezi ce intelegi tu prin stergatoare:
    - stergatoarele ca lame
    - stergatoarele ca brate
    - stergatoarele ca ansamblu
    Eu cred ca e varianta 3. In acest caz, le desfaci din nou, desfaci piulita ce prinde tija direct de pe motoras, pornesti stergatoarele ca sa faca o tura completa si apoi montezi totul la loc in pozitia asta. Asa se "reseteaza" pozitia.
     
  19. mindsoul

    mindsoul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 model 1996 1,9 tdi
    mersi ovidiutm,

    deci am demontat doar lame+brate/masca parbriz plastic ca sa pot curata ce era pe la computerul de bord, frunze, noroi etc... prostia mea a fost sa misc bratul de la sofer cam 10 grade, si de acolo s-a dat totul peste cap...
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ok. Atunci demonteaza din nou tot ce ai mai demontat (lame+brate) si actioneaza stergatorele fara acestea montate pentru a putea face o cursa completa. Dupa ce se opreste in pozitia zero, iei contactul si montezi la loc bratele+lamele.
     

Distribuie pagina asta