1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stropitori parbriz - brate stergatoare in fata si la hayon - vas lichid stropitori - A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de vartan, 7 Dec 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie demontata bara si pe urma o sa vezi ce ai de facut. Bafta.
     
  2. opinion 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6, 2.0 170cp (CAHA), 2010
    Multam mult, comand piesa si dupa a pun pe treaba.
     
  3. opinion 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6, 2.0 170cp (CAHA), 2010
    Am comandat piesa, azi ar trebui sa vina. Am cautat pe youtube cum se da bara jos sa vad cat e de greu dar nu am gasit niciunde cum se procedeaza la modelul cu xenoane. Trebuie sa procedez intr-un anumit fel la modelul de bara cu spalator de faruri in sensul ca nu as vrea sa avariez stropitoarele.
    Multam mult de ajutor
     
  4. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Nu are nimic ce fel de faruri ai, important cand tragi de bara sa fii atent la partea stanga a masinii, ca pe acolo vine racordul tubului de spalatoare de faruri, sa nu tragi tare ca il rupi, mai ales acum cu temperaturile reci. Eu asa am patit.
     
  5. opinion 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6, 2.0 170cp (CAHA), 2010
    Aurel te referi cumva la acel "T" care face distributia spre cele 2 spalatoare? Ideea e ca exact acea piesa trebuie sa o schimb si nu inteleg cum as putea sa ajung sa lucru ea deoarece am inteles ca trebuie sa dau bara jos pentru a avea acces la ea. eventual daca poti sa imi dai mai multe informatii ...
    Multumesc
     
  6. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Poate te ajuta clipul asta


    1. Este posibil ca la T-ul respectiv sa ai probleme cu sigurantele care tin furtunul prins pe el. Sa ai 3 coliere cu surub la indemana.
    2. Mare atentie la suruburile scutului, in special la cele prinse de protectia aripilor.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    opinion daca ai drum in Bucuresti iti demontez eu bara si iti montez acel stut GRATIS / MOCA / DEGEABA ca m-ai disperat de cate intrebari pui. :)
    Am aceleasi dotari si conditii ca in reprezentanta. Vorbesc serios. Gratis. Intelege ca se demonteaza foarte simplu bara fata cu putina indemanare chiar si fara elevator sau rampa/canal/groapa de vizitare, adica in maxim 20-30 minute este demontata.
     
  8. opinion 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6, 2.0 170cp (CAHA), 2010
    Ok Cristi, s-a notat. Cand trec prin Bucuresti te caut sa ne racorim la o bere :). Bine de stiut partea cu conditiile ... Daca vremea tine cu mine in wend incerc sa vad ce si cum ...
     
  9. opinion 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6, 2.0 170cp (CAHA), 2010
    Salut baieti
    Am profitat de vremea faina de ieri si am dat jos bara. A durat exact cat a zis Cristi mai sus, gen 30 minute si asta pentru ca am dat si rotile si contraaripile sau cum se numesc alea jos. Dar cum am eu noroc cu care m-am lovit de 2 probleme:
    - am stat cam juma de ora sa imi dau seama ce marime au cele doua piulite la care este acces doar dupa ce desfaci contraaripa. Cum nu prea mai vad bine mnu reuseam sa imi dau seama de ce scule am nevoie si cele cu care incercam nu mergeau. Intr-un final am realizat ca piulite lipsesc cu desavarsire - probabil "meseriasul" care a lucrat ultimul la masina a considerat ca nu mai sunt necesare :whip:
    - a doua problema e ca nu e rupta piesa pe care am comandat-o, acel T-u ci un fel de cot pe care nu reusesc sa il identific in schema publica de colegi mai devreme in topic.
    Poze
    01.jpg 03.jpg 07.jpg 08.jpg Capture.PNG
    La mine ordinea pieselor e putin diferita fata de print screen-ul facut din ETKA (cred), in ideea in care furtunul ala lung cu numarul 7 se continua cu piesa 13 (asa cum se vede in a 2a poza), din aia pleca cotul acela negru legat de bucata scurta de furtun (pozele 3 si 4) si se duce in T-ul cu numarul 14 din schema.
    Ordinea asta a pieselor o fi tot opera "meseriasului" mentionat mai sus?
    La mine ordinea pieselor e ceva de genul: 7 - 13 - cot - furtun ~5cm - 14
    Ma ajuta cineva cu codurile pentru cot si pentru bucati de furtun (probabil reperul 8)?
    Multam mult
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    1J0 955 665 E
     
    opinion apreciază asta.
  11. opinion 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6, 2.0 170cp (CAHA), 2010
    Mersi mult.
     
  12. tuneru

    tuneru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2010
    Am impresia ca acelasi lucru se intampla si la mine, estimativ cu cat scade din capacitate fara gatul respectiv? Intreb in ideea daca se poate folosi si in aceasta conditie.
     
  13. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Se poate folosi fara nicio problema, pierzand din capacitate cam 3-400ml. Ideal ar fi insa, sa-l inlocuiesti, daca acolo este problema. Este enervant sa-ti tot "curga pe papuci" la fiecare umplere.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pierde mai mult de 3-400ml. La ce preturi au bidoanele de lichid, mai ales acum iarna, eu l-as inlocui instant. :))
     
  15. Iuliano 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 2008
    Buna grup,am un A6 2007,am completat cu lichid de parbriz astazi,dar a curs pe langa aripa tot.Cand actionez stergatoarele nu se aude nimic ca inainte ,nici un zumzait.ce este si cat ar costa?sa fie motorasu si vasul duse?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-a scris pe forum in acest topic si in altele ce trebuie sa faci. Demontezi fata masinii (bara) si verifici ce problema ai. Degeaba ai scris pe forum pentru ca s-a tot explicat si trebuie doar sa citesti.

    Obligatia ta ca si membru nou inscris este sa citesti fara sa intrebi nimic cateva luni de zile acest forum ca sa inveti.
    Dupa ce ai facut tot ce era de facut (reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
    Costin 68 apreciază asta.
  17. Thomass27

    Thomass27 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6
    Salve tuturor ,

    Am rugamintea daca stie cineva cumva daca codul asta de duze spalator parbriz : 5M0 955 985 C 989 merge si pe AUDI A6 C6 2006 , as vrea sa le schimb si la cine am gasit mia dat acest cod si mi a zis ca pe A4 b7/B8 merge dar nu stie daca merg si pe A6 ?
    Ma poate ajuta cineva cu o informatie ?

    Multumesc frumos
     
  18. Cristian B. 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2013
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A6;2.0 TDI,103Kw,140Cp;2008
    Salutare tuturor.
    Am si eu o nedumerire: am fost plecat vreo 10 zile cu serviciul. Masina a stat parcata. Când m-am întors am vrut sa spăl parbrizul dar surpriză, pornesc stergatoarele dar apa nu tasneste si nici pe spate la haion nu ajunge. Problema e alta, la faruri dă cu apa, la parbriz de ce nu ajunge ? S-a mai lovit cineva de o asemenea problema ?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In topic este scris ce trebuie sa faci si exact 2 mesaje anterior am scris ce trebuie sa faci. Demontezi bara fata si vezi unde este problema la imbinarile furtunurilor.
     
  20. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Cristian B., desfa partea din spate (spre stalpul A) a carenajului rotii fata stanga si vei gasi vasul si pompele sistemului de spalare geamuri/faruri apoi vei putea verifica fire, mufe, tensiuni, motoras...etc...
     

Distribuie pagina asta