1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stropitori parbriz si faruri - stergatoare si brate - vas lichid parbriz la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de RALLYMAN, 16 Noi 2009.

  1. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Imi apare in bord, mai exact, imi arata stropitoarea aceea portocalie care indica faptul ca nu am apa la stropitoarea parbrizului desi budonul este plin.
    Am inteles ca in bidon sunt doi electrozi pe care se depune calcar in timp si de aceea se intampla asa. Ceea ce ma supara ca permanent indica in bord stropitoarea portocalie. Cum pot face sa dispara semnul ala ?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Iul 2013
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu o sa dispara pana nu inlocuiesti senzorul de nivel al lichidului din vasul pentru spalatorul de geam si far daca ai bixenon.

    O seara buna
     
    Danetiu Gabriel apreciază asta.
  3. gaby_a4

    gaby_a4 Banned

    Înscris:
    15 Oct 2009
    Locație:
    iasi/suceava
    Masina:
    A4 8E TURBO
    acei electrozi se pot curata de calcar, daca de acolo vine problema
     
  4. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Daca fac o solutie de apa + Calgon oare o da rezultate ? Sau otet alimentar ?
    Cum spui ca se curata ? Oricum de dat jos sonda este destul de greu ... trebuie data aripa jos si apoi bidonul de lichid ...
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa nu faci greseala sa pui solutie in vas cum ai spus tu pentru ca toate acele depuneri daca exista se vor duce direct in dusele (se scrie duse pentu ca vine din germana) tale de la stropitorile de geam sau faruri si te apuci de altceva adica acele mici orificii se vor astupa.

    Asa ca tot va trebui sa dai vasul jos sau sa incerci sa scoti acei electrozi care zici ca ii ai si sa ii cureti cu o perie mai tare sau o solutie mai acida (otet, sare cu apa, etc.).

    Din aceasta cauza toti producatorii recomanda sa se umple vasul pentru stergatoare doar cu apa distilata sau dedurizata adica fara calcar sau cu solutie speciala de parbriz dar tot cu apa distilata amestecata.

    O seara buna
     
    Ultima editare: 23 Iul 2013
  6. tilu

    tilu Bronze Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A3 8V 2.0 TDI DSG
    Daca folosesti solutie speciala ce rost mai are adaosul de apa distilata (care de fapt e una si aceeasi cu apa dedurizata, difera doar procedeul tehnologic de obtinere a acestora).
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Iul 2013
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Spuneam asta in caz ca vrei sa o amesteci cu solutia de spalat parbrizul daca este prea concentrata, asa cum este cazul acum iarna.

    De exemplu eu am cumparat din Germania solutie concentrata 1L la 100 L adica daca pui 10 ml solutie trebui sa o amesteci cu un litru de apa distilata conform instructiunilor.

    O zi buna
     
    Ultima editare: 23 Iul 2013
  8. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Astazi am facut comanda de senzorul care se afla in bidon ... 40 ron ... livrare in 5-7 zile ... mai vedem dupa aceea ...
    Oricum va multumesc pentru raspunsuri !
     
  9. csm 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0TDI 140hp
    Pe masina mea nu am avut spalatoare de faruri, iar bara de sline cand am luat-o....am luat-o cu tot cu spalatoare..instalatia completa.
    Intrebarea mea ar fi daca stiti ce ar presupune sa le conectez la masina...trebuie schimbat bazinul...mai tb montat altceva?
    va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Iul 2015
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da trebuie schimbat si bazinul de apa este un bazin mai mare.

    O seara buna
     
  11. d3Mon

    d3Mon 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4/2006, 2.0 TDI, 140 CP, S4-Look
    Doar atat? nu trebuie facuta vreo modificare si in calculatorul de bord?
    Presupun ca bazinul trebuie luat cu tot cu motoras..?
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Noi 2013
  12. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    bazinul de apa este doar una din piesele ce trebuie schimbate.Iti trebuie un bazin de apa dublu(format dintr-unul de dimensiunea actualului si unul mai mic,incastrat in cel mare).Nu mai stiu exact,insa se poate sa fie nevoie doar de cel mic(cel mare la mine are niste santuri in care intra cel mic,se poate ca si cel fara spalatoare sa aiba santurile si sa poti comanda doar pe cel mic,insa nu am programul acum sa confirm).Pompa de apa ramane aceeasi,insa se mai adauga una pentru spalatoarele de far(ce ai acum ramane).Pe langa asta,trebuie instalatie electrica pentru pompa suplimentara si codata din vag com(daca si calculatorul de electrica stie de asa ceva,daca nu trebuie schimbat si ala).
     
  13. d3Mon

    d3Mon 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4/2006, 2.0 TDI, 140 CP, S4-Look
    Multumesc de raspuns Catalin:hi:...dar vorba unui mare carturar "rroman": "E frumos, dar nu prea." :)
    Momentan o sa ramana asa, numai fac nici o modificare.
     
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Avand in vedere costul unui cilindru spalator ... eu zic sa o lasi asa
    Pretul e de aprox 410 ron / bucata :(
     
  15. d3Mon

    d3Mon 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4/2006, 2.0 TDI, 140 CP, S4-Look
    am cilindrii...toata instalatia e pe pozitie..numai ca furtunul prin care ar trebui sa treaca lichidul de parbriz nu e conectat nicaieri...si din cate am inteles tot la bazin tb sa ajunga...la alt bazin decat cel standard..:ermm:
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Dec 2010
  16. stefffff

    stefffff 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a4, blb 2005
    salut,
    am un audi a4 2005 tdi si incerc sa schimb stergatoarele cu unele noi numai ca nu imi dau seama care este procedura ... nu vreau sa risc sa avariez ceva...

    stergatoarele sunt bosh cred ca echiparea originala, au o mica sagetuta cu dublu sens in cap... am incercat sa o imping in pozitia maxima care permite, apoi sa trag usor dar nu s-a intamplat nimic! acum am luat niste valeo extreme sa pot sa trec iarna cu ele... ma puteti ajuta cu niste indicatii!? stiu ca sunt stupid, dar chiar nu am idee cum se scot vechile stergatoare
     
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Clema are o ureche care trebuie apasata si ridicat in sus simultan(dupa cum arata si sageata).Dupa care stergatorul iese din brat.La valeo se trage de clema in exteriorul bratului(pe directia bratului).Apasa cu incredere,ca nu patesc nimic.Eventual daca vrei imi poti face un pret pentru cele 2 cleme de la stergatoarele Bosch(eu am pierdut una).
     
  18. Rares Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 2,5 TDI
    Si pe mine ma intereseaza o clema, si eu am pierdut tot una :(
     
  19. a4avant2.0

    a4avant2.0 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2010
    Locație:
    bt
    Masina:
    a6 2.0 2016
    Salutare tuturor,
    Am si eu o problema daca se poate sa ma ajutati referitor la stergatoare. Nu imi mai merge stergatorul de pe spate. L-am desfacut nu e gripat nimic, siguranta e buna, primeste tensiune pana la intrarea in acel angrenaj unde este prins motorasul si pinioanele alea. Problema este la acea placuta cu piese pe ea.
    Acum intrebare care este rolul celor doua fire de pe mijloc ? cele de pe lateral sunt alimentarea dar celelalte ? As avea vreo posibilitate sa pun cumva stergatorul ''pe direct'' ca sa fie actionat doar cand dau din maneta, fara temporizator si trepte de viteza ori cum s-or mai numi alea ?
    Motorasul este ca nou, nici macar lichid de parbriz nu s-a scurs acolo cum am auzit alte cazuri. Angrenajul la fel este ceas pacat sa il schimb pentru ''un nimic'' :(
    Orice sfat este binevenit.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Mar 2012
  20. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Probabi s-a gripat mecanismul, a oxidat acolo. Daca asa este nu-l mai porni, se poate arde motorul sau rupe ceva. Trebuie desfacut, curatat si uns. Apoi va merge ca noi. Mai studiaza problema, asta e doar parerea mea
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Mar 2012

Distribuie pagina asta