1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sunet/Zgomot ciudat motor - vibratie/trepidatie - la A4 B5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de LuChIaN0, 2 Feb 2008.

  1. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    am un sunet ciudat la motor ca un suierat dar asta numai in sarcina la relanti nu se aude nimik sau daca il turez pe loc numai in sarcina si asta daca calc acceleratia dintr-o data in vitezele superioare motorul fiind turat la 2000 rpm multumesc:rolleyes:
     
  2. raresicu76

    raresicu76 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2007
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a3 Sportback 1.2TFSI S-tronic Pro S-line
    Salut. Simti cumva si pierderi de putere? Adica nu mai trage ca inainte?
     
  3. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    nu se simt pierderi de putere masina merge ceas numai ca suiera ca sicum ar scapa aer pe undeva si inca ceva daca schimb treapta de viteza la o turatie mai mare de 2300 nu mai suiera chiar daca apas pedala de acceleratie dintr-o data pleaca ms
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Feb 2008
  4. raresicu76

    raresicu76 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2007
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a3 Sportback 1.2TFSI S-tronic Pro S-line
    Eu cred ca daca ai verificat si nu ai o neetanseitate pe traseul filtru de aer ->debitmetru->turbina ->intercooler -> galerie admisie ar mai fi de verificar egr-ul. Aceasta supapa de recirculare a gazelor daca nu lucreza cum trebuie se pot crea suprapresiuni pe traseul de admisie. Asta se verifica usor pe diagnoza auto(se vad valori). Sper sa fie astea si
    nu turbina care incepe sa gifiie. Sper sa fie ceva simplu. Succes
     
  5. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    nu cred ca turbina sa dea semne de moarte :D ca am facut un test cu vagcom si a dat valori normale sar putea sa fie ceea ce zici tu oricum mersi de sfat

    tot eu mai o o mica problema indicatorul de motorina imi indica jumate rezervorul iar becul mi se aprinde. becul indica bine ca nu este motorina dar acul e la jumatate pls sfaturi
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Feb 2008
  6. raresicu76

    raresicu76 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2007
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a3 Sportback 1.2TFSI S-tronic Pro S-line
    Daca pui vag com-ul, du-te pe 17 instruments si da sa-ti dea ceasurile peste cap. Daca ala de la motorina merge bine inseamna ca e sonda. Sincer mai bine ar fi asta decit bordul.
     
  7. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    poi numai ala de la motorina nu merge cum trebuie nu cred ca are ceva bordu.
    deci daca mil pune pe wag com isi da seama daca e ceasu sau sonda. ms
     
  8. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    exista un suierat al turbinei care e normal sa se auda. acesta se aude asa cum ai descris si tu, adica la accelerare. esti sigur ca nu e vorba despre acesta? sunt unii la care NU suiera turbina, si asta NU e semn bun.
     
  9. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    la min e suiera turbina numai cand e cald afara...acu vreo sapt erau 15 grade si suiera...e normal?
    si in momentu in care aprind farurile se aude un scartait fin insesizabil momentan dar nu as vrea sa se agraveze...sunt rulmentii la alternator,nu?
    stiti cumva sunt scumpi?
     
  10. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    nu e sueratu de la turbo ca ala se aude stiu si eu cum suna e mai degraba ca si cum ar sufla ceva scapa aer undeva ca un furtun de compresor spart sau asa ceva si e dubios ca numai in sarcina suna daca stau pe loc pot sa il turez si la 4000 ca nu se aude nimik numai in sarcina
     
  11. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    apropo de alternator nu cred ca sunt rulmentii mai degraba periile cred si nu cred ca sunt sscumpe mai scumpa e manopera :)
     
  12. raresicu76

    raresicu76 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2007
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a3 Sportback 1.2TFSI S-tronic Pro S-line
    Exact. Turatia turbinei depinde mai mult de sarcina decit de turatie. La aceeasi turatie , dar la sarcini diferite, ai turatii respectiv diferite ale turbinei .
     
  13. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    baieti revin dupa atat timp la problema asta
    s-a rezolvat un mecanic nepriceput a facut o greseala la un capt de la radiatorul intercooler pe teava de plastic intr-un loc are o fanta iesita in relief de plastic si ciocanul ala de mecanic trebuia sa puna furtunul pana la acel plastic dar el l-a pus pana peste el si oricat ar fii strans furtunul pe langa el avea scapari de aer si mi s-a patat si cu ulei acolo sunt foarte ciudati mecanici astia oricum ma bucur ca am descoperit poate va ajuta si pe voi intamplarea mea ms si bafta la toti
     
  14. Danny81 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.8T 1995
    Zgomote ciudate diverse la A4 B5 - cauze - probleme si rezolvari

    Salutre la toata lumea.De putin timp sunt posesor de AUDI.Sunt foarte multumit de masina dar de putin timp mi-a aparut un zgomot ciudat.Nu as putea spune de unde vine,stiu doar ca la relanti se aude slab iar apoi se aude tot mai tare asta in functie de cum accelerez.E ca si aum ai asculta motorul in boxe.Am uitat sa precizez e un 1.8 T din 95.....daca ma poate ajunta si pe mine cineva cu niste sugestii va multumesc
     
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Descrie putin zgomotul.Bate ceva,este un zogomot ca de rulment stricat?Poate proveni de la turbina,cutie,rulmenti,sunt multe cauze.Cand esti in frana de motor se aude?Cand franezi se aude?
     
  16. Danny81 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.8T 1995
    Imi pare rau s-o spun dar nu e nici una din situatiile pe care le-ai enumerat.Zgomotul a aparut din senin si la calt se aude doar mai putin.Nu simt nici o schimbare la motor totul e ok.E ca un zzzz continu care creste odata cu acceleratia si descreste in acelasi timp.Mai apare si cind stind pe loc misti de volan stg dr defapt el e tot timpul acolo.Nu mai stiu ce sa cred
     
  17. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Doar o parere.
    ...verifica nivelul lichidului de servodirectie.
     
  18. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Esti sigur ca nu se aude in boxe ? Ai facut ceva modoficari l acasetofon sau ai pus vreo statie pe masina?
     
  19. Danny81 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.8T 1995
    Regret dar nu am facut nici o modificare la sistemul audio.Am sa verific si nivelul la lichidul din servo dar nu cred.S-ar putea sa fie de la pompa de apa?Masina e recent adusa din germania si are multe chestii schimbate pe ea cum ar fii ...motorul inainte era un 1.6, suspensia e toata si ea modificata furtune ...sunt multe chestii sport pe ea.Tot ce stiu e un motor AEB si zgomotul fantoma e undeva in partea dreapta cum deschizi capota.Va multumesc pt sugestiile voastre.
     
  20. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Pai are dreptate iulian,daca zici ca zgomotul este produs de miscarea volanului,este o problema acolo.Daca nivelul lichidului este necorespunzator,atunci apar zgomote de genul asta.
     

Distribuie pagina asta