1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR motor diesel la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de coondorul, 16 Feb 2013.

  1. ILIE VASILE 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2016
    Locație:
    MM
    Masina:
    audi a4 1,9 tdi
    Salut,
    Am un A4 B6 1,9 tdi motor AWX . Cu ceva timp in urma a inceput sa-mi dea cu ulei pe la valva EGR. Am fost la cineva care mi-a zis ca este turbo dus.
    Am schimbat turbo cu unul nou. Inainte sa pun turbo am spalat toata instalatia de aer inclusiv radiatorul intercooler care era pline de ulei.
    Am pus turbo nou iar la 2 luni maxim dupa a inceput sa-mi dea iar cu ulei pe la valva EGR.
    Ce poate sa fie pentru ca imi da de nu pot sa mai fac un drum mai lung, imi curge pe motor si-mi baga fumul in masina
    In afara de asta imi este frica ca ia foc. As vrea cateva pareri deoarece am auzit mai multe variante:
    unul zice sa schimb valva EGR ,
    unu ca sunt segmenti ,
    unu ca e dus motoru ,
    unu sa schimb furtunasele de la vacuum
    Deci nu stiu ce sa-i fac pentru ca masina trage de rupe si doar plecarea de pe loc este mai grea adica da sa se opreasca dar asta nu mereu. Va multumesc anticipat.
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ulei pe la Egr poti avea si din cauza epuratorului de gaze.Atunci cand egr-ul incepe sa piarda ulei, singura solutie de remediere este inlocuirea lui.Curatarea ajuta, insa nu elimina defectul.
     
  3. utzaetoro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI SLINE
    Salut , am schimbat acum o saptamana valvola EGR cu una noua , am curatat totul cum trebuie ,masina parca turbase :)) , tragea motorul foarte bine, apoi dupa o saptamana de mers cu masina am vazut ca prin alea 2 gauri imi da afara mizerie , ulei ce drec e ala ,care ma poate ajuta cu o solutie am atasat o poza. 20160321_100621.jpg
     
  4. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Ai citit postul de mai sus?
     
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pai omul tocmai a zis ca a schimbat EGR-ul.Posibil să fie și acesta defect.De regulă când arunca ulei pe la găurelele alea,ori membrană este fisurată,ori bucșa de la tija nu mai etanșează bine.
     
    utzaetoro apreciază asta.
  6. Nlcu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2016
    Locație:
    Ct
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi 101cp, 2004
    Buna ziua!
    Vin si eu cu o problema, masina merge ok da imi apare eroare pe egr(19586) cateodata dispare cateodata apare am dat egr-ul jos l-am curatat a disparut eroarea da a aparut la loc si tot asa cand dispare cand apare, ce ar putea fi? Ma gandesc sa il anulez din vcds se poate? Care sunt pasii?
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu se poate anula cu VCDS.
     
  8. Nlcu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2016
    Locație:
    Ct
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi 101cp, 2004
    ce as putea sa ii fac ? Ma deranjaza "pomuletul de craciun in bord...."
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa-l schimbi.
     
  10. SAL Silver Member

    Înscris:
    8 Iun 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6
    EGR-ul meu e blocat pe deschis de vreo un an jumate si anulat din soft de vreo un an... Singurul inconvenient este ca boraste ulei, in schimb merge perfect...
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    SAL te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  12. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Buna baieti ,
    Am si eu o nedumerire, cine ma poate ajuta cu o parere un sfat,
    deci daca pun vcds pe output sau pe basic setings la coloana 3 incepe sa tremure masina cind porneste egr de parca zic ca e tractor, sta asa citeva secunde pina moare motorul si scoate un pic de fum , din ce cauza se intimpla acel fenomen?
    Am scos furtunul de vacum iam bagat un surub de 6, acum alta poveste, masina parca rupe asfaltul si daca dau iar pe vcds in BS nu mai tremura , precizez ca egr la mine cam scuipa ulei ca imi place sa schimb la 3000 -3300 rotatii vitezele.
    La relanti egr sta deschis 38 39 % iar in BS cind porneste si tremura aer prin maf intra cam 160 gr dupa cite retin minte, Dimineata prima pornire a motorului se face dupa vrio 3 -4 rotiri sau porneste de parca o intinde un pic apoi imediat daca opresc motorul porneste la sfert toata ziua...
    Dupa ce pornesc motorul prima pornire pun imediat vcds si egr sta 4,8 % daca retin , apoi ii dau o talpa si imediat se duce pina la 38 %
    Multumesc anticipat...
     
  13. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    4,8 mg/cursa ,înseamnă ca EGR-ul este închis.La relanti cu motorul rece acesta sta deschis,mai bine zis face cicluri on/off,pentru a permite recircularea gazelor,fiind necesară încălzirii mai rapide a motorului.
     
  14. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Bine , am inteles treaba asta , tot ce nu am inteles de ce cind dau pe canalul 3 in BS incepe motorul sa inrerupa si sa tremure pina se opreste motorul singur si are un sunet parca zic ca e tractor. Care ar fi problema de face in halul acesta ? Motorul ar trebui sa mearga rotund cind dau pe acel canal, ca la turbo pe 11, doar ca ar trebui sa se auda cum cupleaza egr si cind nu dar el se ineaca parca si se opreste...si cu pornirea dimineata ma gindesc sa aiba vrio legatura cu egr-ul.
    Stima.
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica si electrovalva N18. Vacuum ai cat trebuie? EGR-ul e verificat, curatat ? Inchide bine "cuiul " pe intrarea spre galerie? Admisia e curatata?
     
    catalin26 apreciază asta.
  16. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Exact,verifica vacuum-ul si funcționalitatea electrovalvei N18.Posibil să nu aibă vacuum suficient si de aici bâlbâiala aia de care spui.
     
  17. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    Fizic am vacuum pe N18 dar cat am sau cat ar trebui sa fie nu stiu, nu am cu ce sa il masor. Galeria și EGR-ul au fost curațate acum un an în urma, 25 -30000 km făcut deja. Nu am inteles despre care cui vorbești ?
    Sa se mai termine ploile astea și ma apuc sa dau EGR-ul jos sa vad ce surpriza am cu el.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Are in partea de jos inspre galerie, o "supapa" metalica cu un fel de cui care inchide/deschide gazele. Acolo se depune calamina si nu mai functioneaza cum trebuie. O sa vezi atunci cand il dai jos.
     
  19. Mr.Yadge

    Mr.Yadge Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2014
    Locație:
    Dâmbovița
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF 130 2005
    A am înțeles despre ce supapa vorbești, supapa care închide deschide spre țeavă care duce la galeria de evacuare. Dar presupunem ca are calamitate pe acea supapa și nu mai închide etanș iar la pornire dimineață sa nu pornească la sfert, aerul care trebuie sa plece în galeria de admisie pleacă în cea de evacuare pe acolo și sa pornească asa mai îndelung de parca nu iar ajunge aer?
    Azi am pus iar vcds pe ea și în Bs pe canalul trei iar cind egr e on începe sa tremure și prin mai trece doar în jur de 100 mg și mam dus repede am scos furtunul de la egr imediat își revenea și presiunea pe furtunul de la turbo imediat apărea cum îl băgăm cum începea sa tremure iar și sa piardă presiune turbo...
    Vacuum eu zic ca am ca în momentul cind lam pus sa lucreze în Bs am scos furtunul de la egr și lam pus pe obraz și se simte bine cum își face treaba, cind închide -deschide
    Deja o să-l dau jos sa vad ce fac cu el mai merge curățat sau cumpăr altul sau ii pun o tabla oarba la galeria de admisie...
    Mulțumesc frumos pentru sfaturi băieți...
    Stima.
     
  20. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B6, AWX, 2002
    Salut,
    As vrea si eu sa anulez fizic EGR-ul, dar nu stiu care este acel furtunas de vacuum pe care trebuie sa-l obturez :)
    De ce vreau sa fac asta? Dimineata scoate fum si trepieaza o perioada dupa ce o pornesc.

    Vreau sa vad ce se schimba daca anulez EGR-ul. De anulat il voi anula si din soft, dar nu acum. La mine este sparta membrana din cauciuc si pierde si ulei.
     
    Seby1 apreciază asta.

Distribuie pagina asta