1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR motor diesel la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de coondorul, 16 Feb 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca surubul este ok, dai alt filet cu tarod pentru asa ceva.
     
  2. gykanes 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 2003
    Ai idee ce fel de surub e acolo -cod ceva sa il gasesc de cumparat ? As incerca sa il cumpar sa nu ma apuc sa ii fac alt filet
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai degeaba cumperi surubul daca filetul est ros. Uita-te si tu la surub si daca e ok, ajungi la tarod.
     
  4. Alexandru Ilea

    Alexandru Ilea 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4 1.9 TDI quattro 2004
    Salutari,
    Am tot cautat problema mea dar nu am gasit-o chiar in forma manifestata la mine
    Deci am curatat EGR si galeria de admisie la masina mea A4 B6 cod motor AVF din 2004 cu 230.000 km. Toate bune si frumoase, depuneri nu prea mari, schimbat si unele furtune de vaccum care aveau uzura pun totul la loc si dupa o vreme mi se aprinde check 19586 EGR system. P 31 30 -35-10 regulation range excedeed-intermitent.
    EGR nu are membrana sparta, nu se pierde vaccum, masina trage bine. Daca sterg eroarea apare iarasi dupa 30 de minute. Ce poate sa aiba ? Multumesc anticipat de ajutor.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai citeste. EGR nu se curata ci se inlocuieste cu unul nou si original. Mergi la verificari la un bun diagnostician auto. Verifica N75 si N18 pentru ca au legatura cu vacuum-ul si EGR-ul. Verifica pompa tandem pe partea de vacuum si stutul de la pompa tandem. Atat timp cat ti-am spus eu asta tu nu ai verificat si trebuia sa fi facut deja asta. S-a mai scris pe forum de zeci de ori despre problema ta.
     
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    EGR defect. Nu mai inchide si baga prea multe gaze. Cumpara altu'. Poti incerca unu de la dezmembrari ca sa verifici.
    Am mai intalnit situatii in care N18 a facut figuri. Ca sa verifici asta vezi ce valori ai pe canalul 3.
     
  7. Alexandru Ilea

    Alexandru Ilea 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4 1.9 TDI quattro 2004
    Am sa fac o scanare pe canalul 3.am uitat sa precizez ca inainte de a curata nu am avut nici o eroare in legatura cu EGR.Problema a aparut după curatat si montat,galeria am curatat-o prin ardere cu benzina si aer comprimat a iesit ca noua iar egr cu benzina,detergent de piese si periuta de dinti(fara sa scufund membrana in solutie).Vorba aceea omul cand nu are de lucru isi cauta,si uite ca am si gasit.
    Cristi am vazut ca s-a scris dar la ceilalti nu le mai tragea sau le scotea fum,ori au incurcat furtunele,la masina mea nu am problemele acestea,scuze.
     
    Ultima editare: 9 Oct 2018
  8. Serbanescu doru 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2019
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi a4 1,9tdi-awx / 2001
    Buna seara,
    Va rog frumos sa-mi spuneti unde leg furtunasul de vacuum ce iese din EGR ? L-am gasit scos si nu stiu unde sa-l montez / cuplez la loc. Multumesc.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.

    upload_2019-8-29_20-2-11.png
     
    Florin1998audia4 apreciază asta.
  10. Marianm45 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2022
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, 101 CP / AVB / 2004
    Salutare.
    La masina din sprofil un Audi A4 B6 an 2004 cod motor AVB, cateodata la 2.800 - 3.000 RPM intra in Limp Mode. Daca opresc motorul si il repornesc isi revine, functioneaza normal. Face chestia asta doar cateodata, poate de 2 ori pe zi, apoi functioneaza cateva saptamani si tot asa.
    Pe tester apare "P0401 Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected". Merge relativ bine, insa am observat ca nu trage atat de bine cum o facea inainte. Martorul check engine este permanent aprins, daca sterg eroarea dispare pentru un timp, insa ca il sterg, ca este prezent, tot asa trage, nu simt nicio diferenta. Pierderi de vacuum nu are, am schimbat toate furtunasele, am verificat debitmetrul, functioneaza (am incercat sa merg cu mufa debitmetrului scoasa/demontata - si asa (cu ea scoasa) nu trage aproape deloc).
    Schema atasata este si pentru motorul AVB ? Sunt 3 valve pe schema, insa la mine sunt doar 2, am cautat peste tot (nu m-am uitat atent care din ele lipseste, 18, 75 sau 239). Pe toate stuturile de la cele 2 valve prezente sunt furtunase, dar am observat ca lipseste furtunul de vacuum de pe carcasa filtrului de aer, este doar stutul, fara furtun.
    Teava care vine la EGR este anulata cu placa de metal, furtunurile de la ciuperca metalica EGR si de la clapeta sunt blindate, insa si inainte sa-l anulez exact aceleasi simptome le avea. Fara scapari de vacuum, fara furtunuri crapate, ce ar putea fi ? Pe tester apare doar P0401, ma gandesc ca de la EGR nu ar trebui sa intre in Limp Mode.

    post-14266-0-10714600-1417213371.jpg
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schema NU este pentru motorul TAU este pentru cod motor ALH. Schema pentru motorul tau o iei din ELSA. Refa tot traseul cu EGR nou marca OE sau marca Pierburg si il faci functional. Schimba N18 si N75 cu unele noi si OE sau in cel mai rau caz cu marca Pierburg si verifica si furtunurile cele mari. In plus cine a facut diagnoza a facut degeaba pentru ca cine face diagnoza stie si cum sa remedieze.
    Pentru ce probleme ai exista sute de raspunsuri scrise aici pe forum in zeci de topicuri (incluziv unele inchise) si ai acolo toate explicatiile necesare.
    Motorul tau a aparut in grupul VAG acum peste 20 ani si ai rezolvarile scrise aici pe forum si pe internetul asta infinit.
    Mai scrii aici doar cum ai remediat dupa ce faci tot ce ti-am spus eu (nu face altfel chiar daca te va costa ce ti-am spus eu peste 1000 lei). Daca NU scrii cum ai remediat peste ceva timp mesajul tau va fi sters pentru ca este scris degeaba. Bafta.
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Vezi ca schema corecta e fix deasupra postării tale. Dacă mașina e după 2003 și ii astupi egr fără sa modifici în soft îți apare eroarea aia cu EGR insuficient flow.
    Limp mode iei din cauza geometriei turbinei. Sigur nu mai ai o eroare legata de presiune alimentare?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Are sigur. Razvan, are deja raspunsurile scrise in topicurile de pe forum in zeci de locuri. Nu inteleg cum dupa zeci de ani de mentiuni si rezolvari scrise pe forum inca mai descoperim apa calda.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Simplu, nu citim nici macar un topic de 4 pagini dar “bubuim” cu intrebarile.
     

Distribuie pagina asta