1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si ASV - Admisie Aer - Shutt Off - motor diesel 1.9 si 2.0 TDI la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bugscata, 2 Aug 2013.

  1. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Nu cred, mie imi apareau ca sunt ok la scanare, imi dadea eroare doar de egr. Si mie mi sa zis sa schimb clapeta, am refuzat ca mi se pare o tampenie sa schimbi jumate din masina.

    Temperatura exterioara pe bord iti este cu modificata din grad in grad sau iti arata si cu jumatati, de ex: 22.5c (vechiul senzor de temp, nu arata cu jumatati, asta nou da).
     
  2. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    mie imi arata cu jumatati...
     
  3. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Incearca sonda lambda atunci, orsicum cica termenul de viata a ei este in jur de 200k. Cred ca e 200ron, si poti sa o montezi singur. Daca o duci la service iarasi, sub 200 nu scapi orsicum....
     
  4. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    am comandat astazi sonda, o sa ajunga saptamana viitoare, pt modelul meu de masina doar ngk se gaseste e cu 6 fire si costa 470 ron...
     
  5. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Gandeste-te ca eu am schimbat tot ce se putea schimba si tot am cateodata intreruperile alea, sunt total aleatoare si se intampla sa zicem o data pe saptamana, mie imi intrerupe asa de 3-4 ori pe la 1500-1800 rpm, apoi isi revine si nu mai face deloc chiar si 1000 km.
    Obisnuieste-te cu ea, ca oricum nu ai ce-i face. Atat pot ele.

    Si inca ceva. Curata din cand in cand galeria de admisie. O sa vezi ca masina va trage mai bine si nu o sa iti mai intrerupa asa de des. Din pacate e prost construit acest motor si trebuie sa cureti galeria des, pentru ca se imbacseste foarte des.
     
    Ultima editare: 24 Mar 2017
    Glemeanu apreciază asta.
  6. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    mda, pt o masina atat de scumpa ca si achizitie de noua ma refer si pt asa o marca, mi se pare un model putin cam nereusit cu cam prea multe probleme... mie mi-au cazut si injectoarele imediat cum am adus-o in tara din germania, erau siemens, dar au fost schimbate pe garantie la reprezentanta cu unele noi bosch, ca o paranteza, mi se pare inadmisibil sa te lase in drum din cauza injectoarelor de proasta calitate...
     
    Bodrog Ștefan apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa vezi ce injuri cand te-o lasa in drum din cauza unui senzor sau releu. :)
    Asta e, fie ca sunt 2000 sau 2017, sunt fiare, fire si module. Nimic nu e inadmisibil in ziua de azi, pe o piata de consum.
     
  8. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    da....oricum nu stiu ce sa-i mai fac, nu-mi vine sa-i schimb nici sonda lambda... mi-e sa nu o schimb degeaba si p'asta ca multe altele... ce nu inteleg si nu are nici o logica e de ce atunci cand temperatura exterioara e sub 10 grade merge normal si nu se ingatuie? iar cand temepratura depaseste 10 grade se ingatuie si nici nu mai merge normal? daca ar fi vreo piesa dusa/stricata nu ar trebui sa se manifeste tot timpul? ce legatura are temperatura exterioara cu functionarea masinii?
    sunt mai multe regimuri de functionare a motorului in functie de temperatura exterioara, sunt alti parametrii? ce nu intra in functiune sub 10 grade si peste intra?
    eu nu cred ca trebuie sa zicem ca atat pot ele.... nu e chiar asa, cand am cumparat-o nu avea intreruperile.... ceva sigur e defect...
     
  9. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Normal ca sunt alti parametri in functie de temperatura exterioara, atat la pornire cat si in mers.
    Iti spun eu ca e un sac fara fund. Cand sari de 3000 euro investiti, o sa imi dai dreptate.
    Motorul in sine e unul rezistent, subansamblele sunt de c***t, inclusiv tot ce tine de EGR, ASV. EGR-ASV sunt consumabile la motorul asta!
     
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Salut.
    Stie cineva o procedura/solutie de curatare a cooler-ului EGR?
    Multumesc anticipat.
     
  11. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Ultima editare: 28 Mar 2017
  12. Iulianlulian

    Iulianlulian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Courmayeur - Valle d'Aosta
    Masina:
    Audi A4 b7 BRE 2006
    Astazi am curatat EGR la A4 B7 2.0 TDI.

    image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Eu ma refeream la cooler-ul(racitorul de gaze) EGR-ului, nu la EGR

    upload_2017-3-28_21-32-2.png
     
  14. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    nu am incercat sa merg cu mufa de la egr scoasa, dar din moment ce am pus unul nou si tot la fel facea, mai conteaza?
    o sa incerc sa merg si cu mufa scoasa, si sa ziceam ca nu mai face, care ar fi solutia in acest caz? sa anulez egr-ul? sau care era problema?

    multumesc!
     
  15. MariusBogdan28 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 BPW 2006 luna 12
    Salut baieti!am si eu o intrebare:ce se poate intampla daca rulez timp mai indelungat cu o supapa de admisie ce nu lucreaza corect la un audi a4 din 2007 motor de 2.0 tdi?se aude cand pornesc motorul un pacanit(daca desfac capacul la filtrul de aer se aude mai pronuntat),pe tester totul e ok nu am erori dar mecanicul a zis ca e supapa.mentionez ca sunt in germania si pretul estimativ e in jur de 1000 de euro.multumesc anticipat
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Tremura motorul la relanti?
    Eu zic ca mai degraba este axul cu came si tachetii!!
     
  17. Easycome 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Mehedinți
    Masina:
    A4, 1,9 AVF, 2004
    Salutare,

    De cateva zile primesc eroare asta
    19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) No Signal

    Am verificat tensiunile pe pinul 1 si 2 din mufa si am doar 7v......sunt cazuri cand am 12v si in acel moment nu mai am eroarea.
    Am verificat clapera nu are uzate rotile de angrenaj la fel si motorasul este functional. Am verificat sigurantele din compartimentul ecu`ului si nu mi se pare ca am ceva contact imperfect.
    Daca ma poate ajuta cineva cu traseul pana la pinii din ecu.

    16u31 Audi a4 b7 2.0 dti 2005.

    Multumesc.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pe pinul 1 ai masa, pe pinul 2 ai plus contact, pinul 3 merge la ECU in T 60/60 (fir alb de 1.0mm) iar pinul 4 in T60/25(fir alb/galben de 0,35mm).
    Siguranta responsabila este S282 din cutia ECU de 15 A (fir de 1,5 mm rosu/albastru si rosu/gri)
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Easycome poti verifica pana maine. S-a defectat electronica din EGR din cauza uleiului asa ca schimba-l.
    Inca ceva: ca sa nu-ti fie sterse mesajele pe viitor te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  20. Easycome 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Mehedinți
    Masina:
    A4, 1,9 AVF, 2004
    Am mentionat despre ce model este vorba.

    Am verificat firele pana la ecu sunt ok.....am schimbat siguranta de 15 nu era arsa si acum am in permanenta 12v.
    La test v157 lucreaza clapeta si opreste motorul.

    O sa dau maine jos egr`ul sa vad ce este pe acoolo.
     

Distribuie pagina asta