1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si ASV - Admisie Aer - Shutt Off - motor diesel 1.9 si 2.0 TDI la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bugscata, 2 Aug 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  2. danike 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A5 F5 2.0 TDI 2019 DETA 140KW
    Salutare, tuturor!

    Astazi am inlocuit Egr-ul la 1.9 Tdi, Bke, intrucat arata foarte rau si era plin de ulei. Am luat unul marca Pierburg, la fel cu ce aveam pe masina.
    Clapeta Shut-off cand se schimba? Are vreun simtom masina sau apar erori?
     
  3. Cataa4

    Cataa4 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 2006
    Salut, am un a4 b7, 2.0, cod motor BRE, e normal ca pe canalul 03 sa-mi arate EGR duty cicle 14,9% indiferent de turatia motorului? Precizez ca am schimbat egr-ul acum 2-3 saptamani, (SH)!
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dupa ce schimbi EGR cu unul nou si original, dupa ce cureti obligatoriu galeria de admisie si partea de chiulasa unde intra galeria si inlocuiesti obligatoriu toate garniturile cu unele noi si originale, mai scrii aici pe forum. Pana atunci faci ce ti-am spus eu. Iar diagnoza nu o faci tu pentu ca sa pui intrebari aiurea si inutile ci o face un profesionist care doar asta face si stie sa iti spuna de ce ai erori el facand doar asta, adica diagnoza auto.
     
  5. Cataa4

    Cataa4 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 2006
    Cristi, am curatat toate cele spuse de tine, am inlocuit si garniturile aferente, doar ca am pus egr SH, diagnoza am facut-o la service!
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce nu mentionezi initial tot ce ai facut la masina ? Poate chiar ai cumparat o mizerie SH gata defecta. De asta anumite piese nu se cumpara SH si intotdeauna EGR se monteaza nou si identic cu cel original adica Siemens-VDO. Eu sunt la al treilea EGR nou in 168.000 km. Iar diagnoza nu o face mecanicul ci o face electricianul auto. Adica: un meserias bun nu este si una si alta. Tinichigiul repara si indreapta caroserii. Vopsitorul doar vopseste. Mecanicul auto nu este si electrician auto ci doar mecanic auto iar electricianul auto este doar electrician auto care citeste si face diagnoza, reparatii electrice si tot ce tine doar de electrica si atat, fara mecanica. Invatati asta pentru ca lucrurile amestecate fac o varza din tot ce vreti sa faceti. Bafta.
     
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    E blocat EGR-ul. Cel mai probabil partea electronica
     
  8. Tarzan

    Tarzan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2017
    Locație:
    Campia Turzii
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 2006 1,9TDI BKE
    Am un A4 B7 cu motor 1,9 BKE. A început să intre în limp mode de asta iarnă. Toti ziceau că e turbina.
    Mi-a sugerat un prieten sa curat EGR-ul. După ce l-am curățat,adică acum 3 luni, motorul merge foarte bine.

    IMG_20190423_100630.jpg
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  9. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Parca e o mina de carbuni
     
  10. Cristianbecky 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2019
    Locație:
    Milano
    Masina:
    Audi A4 b7 BRB
    Senzorul de presiune dinaintea EGR-ului da multe probleme ascunse. Merita curatat din cand in cand.
     
  11. corsarul 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A4 2.0 TDI BRE 2006
    Salut,
    Ma poate ajuta cineva cu schema pinilor de la mufa EGR ?
    S-a demontat toata admisia cu galerie curatata ca noua (cu un degresant concentrat de 30 ron 3 litri din dedeman). As vrea sa testez EGR inainte de montare deoarece banui ca am o problema datorita tevi sparte intre doua inele (racordul flexibil) dintre racitor si EGR (rezolvare prin alamire de jur inprejur a celor 2 cercuri din racord)
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Racitorul ala de la EGR se schimba cu unul nou si original. Adica se inlocuieste tot acel corp. Costa in jur de 2.500 lei. Nu se repara si nu se sudeaza. Nu tine sudura aia acolo.
     
  13. corsarul 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A4 2.0 TDI BRE 2006
    Am gasit doar teava cu racordul flexibil dintre racitor si EGR cu 650-700 noua OE dar nu vad niciun motiv sa nu tina varianta (gratis) alamita, argintata sau sudata. Poate stii tu ceva ce eu nu stiu. :)
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru ca din cauza vibratiilor va plesni iar.
    Sunt multi de pe forum ce au incercat sudura acolo si nu a tinut. Inclusiv eu cunosc o persoana ce a sudat de 3 ori acea teava si tot plesnea.
     
  15. corsarul 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A4 2.0 TDI BRE 2006
    Tot ce se poate. M-am gandit ca sudand doar cele 2 inele afectate din 6-7 ale racordului nu e afectata flexibilitate tinand cont si de faptul ca si racitorul si EGR sunt prinse de galeria de admisie cu cate 3 suruburi fiecare. Dar si partea buna ca o pot cumpara si schimba foarte usor in cazul in care nu tine.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune pe cineva sa porneasca motorul in timp ce te uiti la acea teava si ai sa iti dai seama despre ce vorbesc.
     
    corsarul apreciază asta.
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand fac o afirmatie o fac in cunostinta de cauza. Am deja 2 racitoare EGR schimbate la masina mea si stiu foarte bine ce spun. Imi cedeaza mereu sudura la partea incercuita. Adica intre teava EGR si flansa care se prinde pe motor. Sunt sudate foarte prost si materialul este foarte subtire acolo si inclusiv acea teava. Nu eram nebun sa platesc peste 1.000 Euro daca se putea suda in alama, inox, otel, metale rare si crede-ma ca la ce aparate de sudura am la dispozitie (unii le-au vazut doar in poze :)) chiar nu am niciun impediment in a suda absolut orice material existent pe planeta asta.

    Racitor EGR -.jpg
     
    AlexPTB apreciază asta.
  18. corsarul 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi A4 2.0 TDI BRE 2006
    Te cred de aia am si spus ca poate stii ceva ce eu nu stiu. Al meu e crapat unde am insemnat cu rosu si ma gandesc ca poate tine sudura. Daca nu, il schimb.

    038131521cb-2.jpg
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Spirala aia e facuta pentru a prelua vibratiile, deci un motiv in plus de a te increde in faptul ca nu o sa tina.
    In 90% din cazuri se crapa in zona incercuita de Cristi, pentru ca spirala respectiva nu preia vibratiile indeajuns de mult la cum au gandit-o inginerii de la Audi sau cine o fi fost cu ideea asta.
     
  20. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    @corsarul asculta recomandarile lui @Cristi si @audi66 nu vei gasii sudura care sa tina. Am avut doua astfel de tevi sudate si ambele au crapat.

    Cumpara teava noua OE si nu mai ai probleme. Verifica ca racitorul EGR sa fie prins corespunzator in toate suruburile. Al meu nu era prins si la scurt timp s-a rupt teava si a trebuit sa cumpar alta noua.
     

Distribuie pagina asta