1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si ASV - Admisie Aer - Shutt Off - motor diesel 1.9 si 2.0 TDI la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bugscata, 2 Aug 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai cautat pe net si nu ai gasit pretul ? Difera in functie de codul piesei. Originala la reprezentanta cam 1.800 lei Euro si Siemens - VDO identica cu cea originala ca piesa AM in jur de 750-1.000 lei, depinde de la ce magazin de piese o cumperi.
     
  2. dmr 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2016
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2005
    M-am uitat ieri si pe net. O sa ne uitam si in magazinele de piese din Constanta. Multumesc frumos pentru raspuns.
     
  3. luciano

    luciano 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2015
    Locație:
    CALIMANESTI
    Masina:
    Audi a4 , 2000 , 2005

    Salutare,am gasit la ASV garnitura iesita afara de jumatate si inauntru plin de ulei.Am curatat-o insa ma intreb din ce cauza se strange ulei in carcasa electronicii?? Daca o schimb , nu risc sa se inunde de ulei si cea noua? ...a 2-a problema ar fi la mufa egr -ului care de asemenea am gasit-o plina de ulei? Oare daca schimb garnitura care etanseaza,o sa rezolv problema?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    luciano ASV si EGR se schimba. Nu se curata si nu ai ce garnituri, la acestea, sa schimbi. Garniturile alea daca sunt iesite nu le mai poti pune la loc. Crede-ma ca stiu bine ce iti spun. Am mai repetat asta de zeci de ori pana acum. Bafta.
     
  5. luciano

    luciano 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2015
    Locație:
    CALIMANESTI
    Masina:
    Audi a4 , 2000 , 2005
    Merci pentru raspuns Cristi, am inteles, insa daca schimb ASV si EGR, nu risc sa le gasesc din nou pline de ulei si sa se strice ? Adica care este cauza de intra ulei in ele si ce este de facut ?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai ce sa faci. Se vor umple de ulei mai devreme sau mai tarziu. Asa este construit acest motor (referitor la recuperarea gazelor arse) si nu ai alte alternative. Eu la 140.000 km cat am in prezent in bord am schimbat de doua ori pana acum ASV-ul si EGR-ul si am curatat de fiecare data galeria de admisie. Degeaba, peste un timp iar o iau de la capat. Asta este si face parte din farmecul vietii unui detinator de Audi cu acest motor. :) Bafta.
     
  7. luciano

    luciano 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2015
    Locație:
    CALIMANESTI
    Masina:
    Audi a4 , 2000 , 2005
    Cristi vai de capul inginerilor care l-au proiectat. Bafta.
     
  8. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Toata mizeria din admisie pleaca de la uleiul care iese impreuna cu gazele de carter din motor si intra in admisie unde se intalneste cu fumul care intra pe la egr si rezulta mizeria ingrozitoare.Asta se intampla la toate motoarele diesel cu egr fie Mercedes, Opel, Rensult,Audi. Daca s-ar rezolva problema uleiului care intra in admisie atunci ar disparea si problemele, ma gandesc la un separator ulei/gaze carter ceva de genul.
    Problema inginerilor e ca incearca sa tina pasul cu piata si sa vina intotdeauna cu ceva nou gen filtru de particule, egr, asv, care erau pe 1.9 controlate cu vacum si acum cu motorase electrice, cu cat complici mai mult treaba cu atat este mai putin fiabil. La ASV apar probleme din cauza unui o-ring care se uzeaza si pierde presiune inspre mecanismul electric de eceea acea garnitura este impinsa afara si odata cu presiunea vine si uleiul care este in admisie de la epurator, ulei care daca ajunge pe acele rotite de plastic se intampla minuni.Si mai trebuie sa nu uitam ca aceste 2.0 tdi sunt prima generatie de 2.0 care asa sunt testate, adica scoase pe piata si monitorizate defectele care apar pe parcurs exemplu pompa aceea minunata de ulei la care i-au gasit rezolvare abea din 2015 si asta la randul ei are probleme datorita complexitatii ei inutile "pentru a reduce vibratiile" si pentru a reduce bugetul din buzunarul conducatorului de 2.0. Eu sunt de parere ca masinile de dupa 2004 ma refer dupa a4 b6 sunt deja construite cu conceptia ca masina se tine numai pe perioada garantiei, nu se mai construiesc masini care sa duca 500000 pentru ca nu ar avea profit si mai e si problema banilor, ei trebuie sa scoata masini din ce in ce mai ieftine sa faca fata concurentei si asta se resimte in calitate.
     
    Bodrog Ștefan și luciano apreciază asta.
  9. ionut_A4_2006

    ionut_A4_2006 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2015
    Locație:
    Caransebes
    Masina:
    A4, 2.0 BLB, 2006
    Buna,
    acum vre-o saptamana mi-a intrat masina in limp-mode, am facut un test cu VCDS-ul si mi-a dat ca eroare EGR si clapeta de acceleratie,
    astazi le-am schimbat pe amandoua (second hand) si tot asa face. am facut si un log in mers conform indicatiilor de pe forum, il voi atasa aici.
    Va rog daca ma puteti ajuta cu citirea logului, multumesc anticipat!!!!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    ASV si EGR se monteaza noi nu SH. Revin-o dupa ce montezi unele noi si cureti galeria de admisie in mod obligatoriu.
     
  11. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw

    Asta ar trebui sa facem toti
     
    ionut81, luciano și motolife apreciază asta.
  12. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Astazi am facut un test.Am scos mufa de la ASV si am mers cam toata ziua asa cu masina, fara mufa ASV nu are cum sa se miste din pozitia deschis si pana acum cam in 200 km parcursi azi a disparut acea sacadare de pe la 2000 rot/min cel putin in cei 200 km parcursi de mine azi. Daca mai e cineva pe aici cu aceasta problema poate sa incerce varianta asta sa vada daca simte vreo diferenta. Eu zic ca asta ar fi problema acelei intreruperi ca ASV pe la 2000 rot/min se declanseaza singura nu stiu cum exact ca atunci cand opresti motorul adica pentru cateva sec asa se simte si in mers parca blocheaza ceva boost-ul. Stie careva principiul de funtionare ma refer daca are cum sa primeasca in mers semnal de la ECU sa inchida clapeta? Multumesc
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu inteleg ceva. De ce nu inlocuiti piesele defecte si cautati tot felul de "combinatii": sa anulam, sa taiem, sa etc. ? Cand v-ati luat masina asta v-ati gandit ca trebuie intretinuta cu piese noi indiferent de costuri ? Ce tot atatea intrebari, framantari si asa mai departe. Reparati oameni buni masinile cu piese noi si de calitate si nu mai tot intrebati pe forum tot felul de intrebari prostesti.
    Sunt colegi pe forum, in afara de mine, care daca va spun ca au bagat in masina (model A4 B7 2.0 TDI) de 2 ori pretul ei actual, va cruciti si o sa spuneti ca suntem nebuni. Nu aveti bani ca sa intretineti aceste masini / modele de Audi atunci le vindeti si va cumparati masina care va permiteti sa o intretineti.
    Ca idee am mai mentionat anterior chiar in aceasta pagina ca EGR si ASV se inlocuiesc de fiecare data cand fac probleme. Nu vreau replici, la acest mesaj, pentru ca o sa le sterg direct si fara alte explicatii.
     
  14. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Problemele trebuie rezolvate, nu carpite. Intr-adevar, motorul asta cere multi prea multi bani in raport cu ce ofera, clar nejustificat, dar in privinta asta Cristi are dreptate.
    Daca vi le-ati luat si va plac, dati-le piese OEM NOI si n-o sa aveti probleme. Daca nu, masina noua in garantie si ati scapat de batai de cap.
    Normal ca se strica daca proprietarii (si aici nu ma refer doar la proprietarul actual, pot fi si cei din Germania la fel de bine!) le intretin dupa ureche. Cu ochii mei am vazut cum cineva a bagat ulei semi-sintetic 10W40 in 2.0 TDI common rail.
     
    Bodrog Ștefan apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ECU ar inchide clapeta in mers, ti s-ar opri motorul.
     
  16. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Daca ECU ar inchide clapeta in mers o face pentru cateva secunde si dupaia se redeschide si chiar daca motorul s-ar opri porneste imedeat la loc deoarece esti intr-o treapta de viteza cu contactul pus si din inertie masina reporneste automat. Ideea e ca se simte ca o frana de motoe asa cam 1 secunda. Multi au aceasta problema din cate am citit si o rezolvare concreta nu am vazut.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si daca ECU inchide clapeta cand esti pe liber si nu intr-o treapta de viteza ? Sau in timp ce schimbi vitezele ? Ramai cu motorul oprit in mers ?
    Daca ar face treaba asta de cateva ori risti sa sara distributia.
     
    Bodrog Ștefan apreciază asta.
  18. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Face doar in accelerare in jur de 2000 rot/min, la fel si la altii la aceeasi turatie deci e ceva buba inca mai studiez la ea.
     
  19. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    @Cristi, eu am schimbat toate piesele mai sus mentionate, adica ASV VDO-Siemens nou, EGR VDO-Siemens nou, debitmetru nou pierburg, reconditionat turbina plus senzor n75 nou pierburg si tot am acea intrerupere....
     
    Bodrog Ștefan apreciază asta.
  20. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Întrebare: daca EGR e plin de ulei pe exterior, trebuie înlocuit?
     

Distribuie pagina asta