1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si ASV - Admisie Aer - Shutt Off - motor diesel 1.9 si 2.0 TDI la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bugscata, 2 Aug 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Depinde de unde vine uleiul ala. Daca nu este din EGR il desfaci, il verifici ca sa vezi daca este plin de ulei si asa mai departe. Sunt descrisi pasii in acest topic.
     
  2. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Legat de problema cu acea intrerupere pe la 2000 rmp este 100% ASV de vina . Am testat pe o distanta mai lunga cu mufa scoasa nu a mai facut deloc probleme, imediat ce am conectat mufa a si inceput.ASV este ok functioneaza normal, a fost curatata la masina toata instalatia incepand de la turbina pana la galeria de admisie si masina a primit si un oil catch can. Deci am descoperit unde este problema dar nu stiu care este cauza, de ce primeste ASV semnal sa inchida?
     
  3. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw


    Deci ASV lucreaza impreuna cu EGR in momentul cand EGR este deschis si presiunea din evacuare scade implicit si turatia turbinei.
    Problema mea este ca ASV inchide in sarcina pentru o secunda, sigur nu inchide asa de capul ei ci primeste semnal sa faca asta de la ECUu care ia informatii de la senzorul de temperatura, senzorul pozitiei pedalei de acceleratie si senzorul de turatie al motorului. Daca una din toate astea nu functioneaza corect poate aparea aceasta problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Noi 2016
  4. Serhad Ceviker 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 (B7)
    Buna. Am demontat astazi EGR-ul doar. Nu era mega adunat pe el, dar era ceva totusi. Am curatat, acum clapeta se misca sus jos, dar valorile din VCDS, sunt ca inainte de curatare. La
    specific value (a doua coloana) am 1000mg mereu, la
    actual value (a treia coloana) am la relanti 450mg +/- si la
    duty cicle (a patra coloana) imi sta in 99%. Imi poate da cineva un sfat? Mentionez ca masina trage de rupe, nu tremura nu se astupa, etc. Motor 1.9TDI 2005. Multumesc.
     
  5. Serhad Ceviker 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 (B7)
    Acestea sunt valorile la relanti. Sunt normale? Acum seara am plecat mai sportiv de pe loc si la 3500 rpm, s-a pus in bot. Dar in a 2-a apoi in a3-a a mers excelent peste 3000rpm. Am curat doar egr, fara clapeta si fara admisie. Ce ma sfatuiti si repet, daca valorile din vcds pt egr sunt ok la relanti?

    Va multumesc.
     
  6. andreimircea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Salutare,
    Am anulat de curand EGR la un Audi A4 B7 motor 2.0 TDI BLB. Am anulat mecanic cu o bucata de tabla zincata. Mi s-a aprins martorul check engine galben dar anuntat fara sunet. Pacalirea EGRului din soft cum procedeaza doar cu calculatorul sau demonteaza ECU adica il desface si il modifica fizic cu statia de lipit ? Va multumesc.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Check Engine-ul nu vine insotit de avertizare sonora. Exact, doar de pe calculator.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se resofteaza prin mufa OBD cea de diagnosticare, nu se desface nimic.
    In alta ordine de idei daca nu iti permiti sa intretii masina de ce recurgi la asemenea tiganii ? De ce nu ai curatat galeria de admisie si nu ai montat un EGR nou asa cum este prevazut de fabricant ? Pe bune daca inteleg, va cumparati masini pentru imagine sau masini care va permiteti sa le intretineti ?
    Ce daca este foarte scump un EGR. Ti-ai asumat cheltuielile cand ai cumparat aceasta marca. Si eu la masina mea am schimbat EGR-ul de 2 ori pana acum si nu am decat 145.000 km, dar mi-am asumat niste cheltuieli si sunt constient de asta.
    Nu te obliga nimeni sa mergi cu un Audi si/sau sa folosesti un autoturism marca Audi, sunt si alte marci mai ieftine si care sunt mai usor de intretinut.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate i s-a parut omului ca ii ajunge apa la 90 grade prea repede pe timpul iernii, asa mai mareste timpul. :)
     
  10. andreimircea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Cristi nu am stiut ca EGR-ul meu este defect nu dadea nimic pe tester in VAG COM. Imi cumparasem clapeta de acceleratie noua de la VDO si daca am luat-o noua am zis sa dau si EGR jos cu tot cu galeria de admise sa le curat. In momentul cand am ajuns la curatarea EGR-ului am observat ca, clapeta era rupta de pe axul ala care inchide si deschide recircularea gazelor si am blindat cu o bucata de teava temporar.
    De asta am intrebat am facut operatiunea asta aseara nu aveam de unde sa cumpar EGR la 10 noaptea ca pe moment cumparam dar si mecanicul mi-a spus ca e mai bine pentru motor anularea lui. Acum citind mai mult, parca m-ar incanta anularea lui, cititnd beficiile astea in detrimentul montarii altuia nou. Problema e ca daca iar cumpar alte piese noi la masina ma cert cu prietena mea ca bag mai multi bani in masina decat bag in ea :) Scuze daca am deranjat stiu ca sunt niste masini pretentioase. :)
    Un singur lucru mai intreb: operatiunea asta de remapare a EGR-ului dureaza mult sau e rezolvata din 2- 3 clickuri si gata ? Multumesc.
     
    Bodrog Ștefan apreciază asta.
  11. andreimircea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Salutare. Tin sa precizez ca astazi am pus si EGR nou pe langa clapeta si nu mai recunosc masina. Fata de EGR anulat am zgomot mic la motor, oprire corecta, pornire impecabila. Va multumesc pentru sfaturi. Un an de zile de cand am masina am ajuns la suma de 7.600 de lei cheltuiti pe piese, fara manopera dar sunt cu inima impacata :)
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai Audi. :) Impaca-te cu aceste cheltuieli. Stai sa vezi continuarea. :)
     
  13. AdrianGafton 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI 2006 tip motor BPW
    Nu a aflat nimeni ce e de facut cu socurile astea de la clapeta de acceleratie? Nu poate fi ceva interferente de la senzoru de la pedala de acceleratie si cel de la clapeta de acceleratie? Ma omoara socurile astea iar cu motoru rece sunt perioade cand sta destul de mult inchisa.
     
  14. Manastire Ionut

    Manastire Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2016
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A6 2.0 cm , Cod motor BLB, An 2006.
    Salut. De curand am constatat ca masina mea nu mai trage ca si inainte. Si ma intreb oare daca e din aceasta cauza. Acolo unde este tubul de racire pt gaze Egr. Am o conducta unde se vede ca e afumata , e neagra si scapa aer pe acolo. Se poate sa pierd din putere pe acolo. Daca imi dati un sfat , se poate inlocui doar conducta sau trebuie înlocuit cu tot cu tub. Multumesc. Scuze daca nu am postat unde trebuie.
     
  15. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Da pierzi putere din cauza asta.

    Trimis de pe al meu GT-I9305 folosind Tapatalk
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, ai problema cu pierderea puterii din cauza conductei sparte / rupte a racitorului EGR. Se inlocuieste tot racitorul EGR care vine numai ca piesa de schimb originala. Nu vine separat nimic din tot racitorul. Eu sudez flansa aia de conducta, de obicei, pentru cei care nu au bani sa inlocuieaasca piesa (mai sunt si din astia care cumpara Audi sa dea bine la vecini si nu au bani de intretinere - dar asta este alta discutie).
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am sudat la un BLB de 3 ori intr-un an teava aia, pana la urma a ajuns sa cumpere racitor nou.
     
    Iulianlulian apreciază asta.
  18. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    salut!

    revin cu vechea si vesnica problema la al meu audi a4 b7 2.0 tdi brd 170 cp Quattro, si nu numai, citind vad ca sunt foarte multi cu aceasta problema...
    dupa cum am mai scris cu ceva timp in urma, in legatura cu intreruperile intre 1700-2000 rpm, eu am reconditionat turbina, am schimbat clapeta ASV cu una noua originala VDO, am schimbat si senzorul de presiune turbo N75,
    am incercat si cu EGR nou original VDO, dar a trebuit sa-l vand si sa-l pun pe cel vechi inapoi pentru ca tot asa facea, am incercat si cu debitmetru nou, degeaba, dar ce am observat pe parcursul acestor luni de cand am aceasta problema:
    aceste intreruperi pe timp de iarna dispar total, ele apar dupa ce temperatura exterioara depaseste 10 grade, pana in 10 grade nu face.... am crezut ca e de la clima, dar nu este de la clima, cu clima oprita peste 10 grade tot face, tot am acele intreruperi, nu conteaza daca este oprita sau
    pornita, totul tine de temperature exterioara....dupa 10 grade am acele intreruperi si problema e ca nici masina nu functioneaza normal. nu trage cum trebuie si parca merge si putin ingatuit....
     
  19. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Ai schimbat sonda lamda si senzorul de temperatura?

    Eu asa am scapat..... pe langa schimbul egr-ului.
     
  20. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    nu le-am schimbat.... o sa incerc, dar inainte sa le schimb, sa nu mai dau banii si pe astea degeaba... nu as putea cumva sa le verific daca sunt in parametrii?
     

Distribuie pagina asta