Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie si Galeria admisie motor diesel la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de ajaccio, 9 Mai 2013.

  1. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Iti multumesc rotitza!
    Ce as putea face?Trebuie schimbat ceva?
     
  2. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Poti merge asa daca EGR-ul functioneaza in parametri, speli local zona atunci cand simti nevoia.

    Daca scapa pe la garnituri, le schimbi si vezi daca mai da prin alta parte.

    Daca mai da si vrei neapart curat in acel loc, atunci schimbi EGR-ul cu unul nou.

    Repet, daca EGR-ul functioneaza in parametri, cu ulei sau fara, motorul merge la fel.
     
  3. audiss

    audiss 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 136CP, Multitronic, 2009, CACB
    Poti sa ne dai codurile de la garniturile respective ? Azi la schimbul de ulei am observat ca am extrem de mult ulei din cauza supapei de admisie/EGR.

    Mersi.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Noi 2015
    energy82 apreciază asta.
  4. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    probleme clapeta admisie aer

    Am eroare la clapeta admisie aer ,respectiv motorasul este ars?!?
    Masina merge perfect dar s-a aprins elicopterul in bord,motorasul vine cu tot cu capac admisie si costa enorm 1900 ron.
    Intrebarea este ce rol joaca acea clapeta si la mine s-a blocat pe deschis probabil pt ca masina trage grav
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    audirs S-a mai discutat treaba asta. Citeste acest topic integral.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Dec 2015
    Claulacri apreciază asta.
  6. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    pe ce canal se intra cu vag com sa se faca adaptarea la clapeta.?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ia si citeste pagina 3, din acest topic, de sus pana jos si o sa ai o surpriza. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Dec 2015
    andy69 și Alex180292 apreciază asta.
  8. micko 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2013
    Locație:
    salonta
    Masina:
    audi a4 b8 143 cp 2013
    Asemanator am patit si eu.Mi sa aprins chekenginul si la service dupa tester mi-au spus ca este clapeta admisie care va trebui schimbata.Au sters eroarea dar dupa o saptamana a aparut iar .Din nou m-am dus si au sters eroarea.Intrand in vorba cu eletricianul ma intrebat daca masina trage si eu i-am raspuns ca da ,nu simteam nici un fel de diferenta.Mi-a zis sa incerc sa merg cu masina folosind plaja de turatii 2500-4000 mai ales in afara localitatilor.Am venit acasa 50km doar viteza a treia si a patra 3000-4500 turatii.Nu sa mai aprins chekenginul .Masina o foloseste mai mult sotia.Cand pun mana pe ea ii dau in gura.De la patania asta am facut 30000km si nu am mai avut treaba pana in prezent.Cred ca sint chestii care se pot curata ,dar este mai usor sa schimbi o piesa daca laptopul iti arata ca nu functioneaza in parametri si iti vinzi marfa .Trageti concluziile.
     
  9. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Salut baieti,acum 3 luni am curatat clapeta de acceleratie si egr-ul.Ieri s-a aprins check engine ,am bagat Vcds -ul si am gasit erroare specifica clapetei de acceleratie:P2015.Am incercat sa o sterg, dar dupa ce repornesc masina apare ca eroare,in bord nu se mai aprinde nimik.Dupa astea am dat o tura cu masina in forta cu Vcds ul conectat si stergand eroarea din mersul masinii.In acest moment totul a revenit la normal,cine ma poate ajuta cu o parere despre ce am descris mai sus,trebuie sa schimb clapeta ?? Audi a4 b8 2011.Mai jos eroarea:

    7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
    P2015 00 [174] - Implausible Signal
    MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 3
    Mileage: 167073 km
    Date: 2015.12.30
    Time: 16:10:53
    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------

    Address 01: Engine (03L 906 019 AL)

    12:47:50
    032 EGR solenoid valve; actual value 99.67 %
    045 Exhaust gas recirculation (EGR) cooler pump; specified value 95.00 %
    180 Throttle valve position (absolute) 83.9 %
    239 Throttle valve activation 0.00 %
    240 Throttle valve feedback 0.02 %
    241 Throttle valve offset closed -0.42 %
    242 Throttle valve offset open 0.42 %
    243 Throttle valve output stage 10.90 %
    244 Throttle valve position sensor 4216.8 mV
     
  10. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    sebinjoanes, gimivasile și AlexNfs apreciază asta.
  11. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Posibil sa fie depusa calamina pe clapetele din admisie si sa necesite curatare .Acum mi-am dat seama despre ce e vorba,pot merge cu ea asa la un drum mai lung?
     
  12. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    In principiu, da. Depinde ce intelegi prin drum mai lung. Repozitioneaz-o la capat de cursa si sterge eroarea. Iti ua 5 min toata treaba.
     
  13. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Vreo 400 de km....acum este ok,eroarea dispărut și am făcut vro 60 de km și 10 opriri.
     
  14. AudeluB8

    AudeluB8 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 ,CAGA,2008
    AlexNfs Da, se rezolva prin inlocuirea clapetei ce costa aprox 500 lei noua. S-a stricat intrucat intra ulei in ea si sunt mancate si rotitele de angrenaj

    Desfaci corpul clapetei si acolo unde sunt angenajele pui un distantier de 0,5cm intrucat rotita cand ajunge la capatul cursei nu mai poate lucreze ramanand blocata
     
    AlexNfs apreciază asta.
  15. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    AudeluB8 Am inteles care e problema, ma pregatesc sa o schimb.:) Ce zici are rost sa-i demontez si galeria de admisie ?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, are rost sa demontezi si galeria de admisie si sa o cureti. Eu fac asta la fiecare 2 ani maxim (demontare galerie admisie, curatare cu tot felul de solutii si mecanic, schimbare garnituri, etc.)
     
  17. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Am fost la mecanic si trebuie schimbata galeria cu tot cu senzor care vine numai pe original.Schimbarea separata a senzorului nu rezolva problema.Din cate am citit si mi s-a explicat ,problema ar fi de la clapetele din galerie care au joc . Am gasit pe net la adresa : http://www.dieselgeek.com/03L129711AG_s/1901.htm ,un opritor facut custom de americani.In plus am atasat o poza cu o metoda mai romaneasca sa zic asa :).La mine nu are joc parghia respectiva si senzorul functioneaza in parametrii.Si inca un mit distrus, cu check engine aprins si-a facut regenerarea DPF -ul.
    senzor galerie.png 20140906_222822.jpg
     
  18. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    buna seara. atasez un film privind zgomotul si miscarea axului. daca se poate pareri. multumesc anticipat
     
  19. autonight

    autonight 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 Berlina, 2.0 TDI 105kw CAGA 2008
    Salutare tuturor,
    Astazi am trecut pe la o benzinarie sa alimentez si dupa ce am pornit de la pompa martorul din bord sub forma de motor a ramas aprins in bord. Am tras pe dreapta, am oprit motorul, am stat putin si am repornit motorul dar martorul acela a ramas din nou aprins. Am facut pana acasa vreo 3 km si am pus VCDS-ul unde am gasit urmatoarea eroare:
    Address 01: Engine (J623-CAGA) Labels: 03L-906-022-CAG.clb
    1 Fault Found:
    7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
    P2015 00 [039] - Implausible Signal
    Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Date: 2016.01.12
    Time: 16:55:52


    E pentru prima data cand imi apare eroarea asta. Va cer parerea, din experienta voastra mai are rost sa incerc sa curat supapa EGR si/sau clapeta de acceleratie si sa vad daca isi revine sau pot sa-mi iau ramas bun de varianta aceasta ieftina si sa ma gandesc la schimbat galerie de admisie/EGR/clapeta acceleratie sau ce o fi de vina ?
    Precizez ca am sters eroarea, dupa ce i-am facut prima diagnoza, dar imediat a reaparut pe VCDS insa martorul de bord in forma de motor nu s-a mai aprins. Ce ziceti, ce poate fi ?
    Multumesc anticipat!
     
  20. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    autonight Eroarea asta o am si eu. Am fost la service si este de la galeria de admisie care se schimba impreuna cu senzorul numai pe OE.
    In acest moment eu am scapat de problema actionand cu mana senzorul. Pe un site din America au gasit rezolvarea problemei: se monteaza o piesa pe senzorul din capatul admisiei.Daca gasesti alta rezolvare, sunt interesat, te rog sa postezi aici.
     
    razvan_FRD apreciază asta.

Distribuie pagina asta