1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie si Galeria admisie motor diesel la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de ajaccio, 9 Mai 2013.

  1. Risti

    Risti 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    in cautare
    Nu se misca cand accelerez. O sa mai incerc sa verific, dar...
    Insa eu ma intreb ce se intampla in galeria de admisie, pentru ca de acolo vine problema. Si de aceea am zis ca printr-o curatare nu se rezolva problema? Fiind depuneri masive acolo ingreuneaza functionarea mecanica a clapetelor sau?
     
  2. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    @Risti - problema este din interiorul galeriei,schimbarea motorasului( senzorul) nu va rezolva problema.Check engine ti s-a aprins deoarece ai joc la piesa -parghia -care actioneaza clapetele in interiorul galeriei.La masina din semnatura asta a fost problema ,galeria fiind din plastic.
     
  3. Risti

    Risti 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    in cautare
    Multumesc pentru raspuns @AlexNfs.
    De aceea mai toti pe aici (unde locuiesc) mi-au spus ca trebuie schimbata galeria care vine impreuna cu motoras. Fain...
    Galerie de admisie din plastic, bravo la astia de la Audi :)

    As putea sa o schimb eu? Sau e ceva mai complicat. Am vazut ceva conducte legate de galerie.
     
  4. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Fara cunostiinte de mecanica si un Vag-com nu te-as sfatuii sa te apuci de demontat.
     
  5. Risti

    Risti 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    in cautare
    Acum ma uitam la ce e nevoie de VCDS. Conductele de combustibil, fiindca trebuie date la o parte, trebuiesc golite si apoi represurizat sistemul si asta numai prin soft se poate. Despre asta e vorba?
    Pentru ca in rest sunt max 30 suruburi de desfacut si ceva indemanare. Nu am cunostinte avansate de mecanica, dar nu mi se pare absolut deloc ceva complicat.
     
  6. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Dupa ce am montat galeria am avut cel putin 10 erori pe VCDS,o sa mai ai nevoie de un silicon si garnitura noua pentru galeria de admisie.Se demonteaza clapeta de acceleratie, egr-ul ,rampa de inalta presiune-acolo sunt conductele ,apoi ai acces la suruburile de prindere ale galeriei.
     
  7. Risti

    Risti 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    in cautare
    Si dupa ce ai montat tot la loc, ai facut ceva din soft la rampa de inalte presiune?
     
  8. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Am sters erorile, si am dat la automat scurt de 4-5 ori dupa ce am lasat contactul pus 15-20 de sec.
     
  9. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Tocmai treaba cu datul la automat (cea mai mare prostie posibila) face ca multe fiare sa frece pe uscat, adica fara motorina... pompa de inalte in special are de suferit mult la acest tip de interventie.
    Dupa care apar problemele cu spanul si vezi doamne ce proaste sunt pompele de pe CR. Asta denota necunoasterea masinii care o avem si necitirea manualului de utilizare si intretinere a masinii.

    Este obligatorie reumplerea instalatiei cu combustibil cu ajutorul VCDS-ului daca s-a depresurizat instalatia (s-au desfacut conducte combustibil, injectoare) sau s-a schimbat filtrul de combustibil (automat s-a depresurizat instalatia)
     
    Alex180292 apreciază asta.
  10. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    @rotitza te rog detaliaza care este procedura de umplere a instalatiei cu combustibil cu ajutorul VCDS-ului.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este descrisa pe forum chiar de el. Fa un efort si cauta singur pe forum. Aici in acest topic nu discutam despre asta. Multumesc
     
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm


    Incepand de la minutul 1:50 este explicata procedura pentru protocolul UDS, protocol prezent pe B8.
     
    ovi2088 apreciază asta.
  13. Risti

    Risti 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    in cautare
    A cumparat cineva de aici piesa asta?
     
  14. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Da, si isi face treaba de minune.
     
  15. Risti

    Risti 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    in cautare
    Am aplicat si eu metoda asta, dar nu s-a remediat problema. Inca am eroare.
    Nu mai inteleg nimic...
     
  16. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Ai sters erorile dupa ce ai montat piesa aia? Ps, ar putea fi o problema mai mare acolo cu acele clapete, si in cazul asta nu mai rezolvi nimic cu piesa aia din alumin.
     
  17. Risti

    Risti 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    in cautare
    Am sters erorile, desi dupa cum spun si cei de la dieselgeek ar trebui sa dispara dupa un anumit timp.
    La mine nu am observat sa mearga pana in capat bratul motorului, inainte de oprirea lui cu adaptorul. Ei la asta se refera ca defect, ca nu mai blocheaza unde trebuie din galerie cursa clapetelor. Sau?
     
  18. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    #andyzaharia esti sigur ca nu mai ai eroarea p2015 ? Spun asta pt pt ca eu am modificat piesa , adică i am pus un opritor in asa fel sa nu faca cursa completa. Într-adevăr martorul s a stins imediat dar cand am facut un scan cu vag ul meu eroarea este la locul ei in 01 , fiindcă ca nu face cursa completa il recunoaște ca pe o eroare ..
     
  19. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    ovi2088 100% sigur, ideea e ca la mine eroare nu a aparut decat o singura data si era intermitenta, atunci am decis sa cumpar piesa data. Chiar cand am montat piesa eroarea nu mai era prezenta si nici nu a mai aparut de atunci.
     
  20. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Ce face piesa pe care ai montat-o ? E o specie de opritor ?
     

Distribuie pagina asta