1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie si Galeria admisie motor diesel la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de ajaccio, 9 Mai 2013.

  1. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Da, e un opritor care nu da voie la mecanismul ala sa se roteasca mai mult decat a fost proiectat.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    ovi2088 de ce nu citesti descrierea si detaliile din link ? Folosesti Google Translate daca nu intelegi limba engleza. Bafta.
     
  3. Iuliann28 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Motru
    Masina:
    A4,2.0,2009
    Buna seara,sunt foarte nou pe acest forum si nu stiu daca scriu unde trebuie,am desfăcut si curățat EGR si clapeta de acceleratie am remontat piesele si cand am pornit mașina făcea vibrații după care sa oprit si numai pornește ,ma poate ajuta cineva in privința asta? Ce ar trebui sa fac?am atasat o poza a EGR-ului
     
  4. Flxn 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, 177CP, 2012
    Salut tuturor,
    Am si eu o problema cu motorasul de la clapeta de admisie. Mi s-a aprins martorul motor, am facut scanarea cu vag com mi -a aparut eroare P2015 Intake Manifold Runner Position Senzor/Bank 1, am inlocuit motorasul care se bloca pe inchis cu unul nou tot VDO. dupa inlocuire am sters eroare, am facut readaptare dupa inlocuire, s-a stins becul dar la a 3 a pornire a motorului apare din nou eroarea, indiferent daca doar pornesc motorul si il opresc sau pornesc si merg sute de km. Ori de cate ori sterg eroare, la primele 2 porniri nu apare de la 3 a pornire apare din nou. Am parcurs si vreo 60 de km pe autostrada cu motorul la 3000 de turatii, dar tot la fel face. nu am desfacut inca galeria de admisie sperand sa gasesc o rezolvare fara sa o dau jos. Motorul merge foarte bine nu se simte diferenta intre modul de functionare cu eroare si fara eroare. daca ma poate ajuta cineva cu un sfat sau singura optiune care o am ar fi sa desfac si galeria de admisie.Motorul este CAG, iar galeria de admisie este din metal nu din plastic
     
    Ultima editare: 26 Oct 2016
  5. tiesto27 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2015
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi b8 .2.0 tdi,2010
    Salutari,in urma unei scanari cu vcds am dat de urmatoarele erori stie cineva ce poate fi?
    Faults Found:
    4881 - EGR Valve (N18)
    P1440 00 [039] - Open Circuit
    Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 165342 km
    Date: 2016.10.28
    Time: 17:05:35

    4900 - EGR Sensor 1
    P0405 00 [039] - Signal too Low
    Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 165342 km
    Date: 2016.10.28
    Time: 17:05:34
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  7. tiesto27 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2015
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi b8 .2.0 tdi,2010
    Era pana la urma o mufa uitata de mecanic (neconectata).
     
  8. Flxn 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, 177CP, 2012
    Am desfacut si galeria de admisie am curatat clapetele dar problema persista. dupa stergerea erorii doua porniri/opriri la face fara, deja la a treia pornire eroarea apare din nou. Chiar nu poate fi reparata decat prin inlocuirea completa a galeriei de admisie? motorasul functioneaza perfect, deschide si inchide dupa cum accelerez, mufa este introdusa corect clapetele le am curatat, oare ce as putea sa i mai fac? motorul functioneaza perfect, trage foarte bine, dar ma enerveaza sa vad acel bec aprins la bord. as putea inlocui doar sistemul de clapete sau doar galeria intreaga?
     
  9. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Flxn e posibil sa nu fi schimbat piesa care da eroarea ? Ce piesa ai schimbat mai exact , ai poza sau cod ceva ?
     
  10. Flxn 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, 177CP, 2012
    am inlocuit motorasul de la calpetele de admisie codul este exact cel care era pe cel de pe masina 10 423 90 S01. Pe noul motoras este trecut inclusiv tipul motorului CAG.
     
  11. Iuliann28 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Motru
    Masina:
    A4,2.0,2009
    Aceeași problema am avut si eu dar după curățarea clapetelor totul a revenit la normal,ai verificat daca ai joc in clapete?
     
  12. Flxn 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, 177CP, 2012
    Putin joc are la tija ce duce la motoras, insa ce am observat a fost ca, atunci cand erau inchise clapetele, tinute spre lumina se vedea o fanta mica de lumina pe langa ele, ca si cum nu ar fi inchis total.
     
  13. h0rm1 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Nimic momentan
    Salut, am o problema cu EGR-ul. Simptomele sunt urmatoarele: se aprinde martorul de spark plugs (acel resort galben), motorul pierde putere (nu mai trece de 2000-2200 rpm), se intampla doar cand este motorul rece (nu am avut deloc probleme decat in primele 20 minute de la pornirea motorului). . Aceasta eroare se reseteaza dupa oprirea si repornirea motorului. Am fost la o diagnoza si era valva EGR (nu mai am codul exact). Din cate am inteles ar trebui sa curat valva EGR de calamina. Am fost la un service si mi s-a spus ca la acest model de A4 (A4 Avant (8K5, B8), 2.0 TDI 100kW, VIN: WAUZZZ8K4DA049495, fabricatie 04.2012) nu se mai curata EGR-ul si ca trebuie schimbat. Dupa schimbare mi s-a spus ca trebuie facut neaparat si un update de soft.
    EGR-ul este acesta: VALEO 700436.

    Aveti idee daca informatiile primite sunt corecte ? Inlocuirea piesei si update-ul de soft.

    Multumesc anticipat
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, trebuie sa schimbi EGR-ul si sa cureti obligatoriu galeria de admisie. Citeste topicul asta integral pentru ca ai toate informatiile la dispozitie.
     
  15. h0rm1 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Nimic momentan
    Multumesc pentru raspunsul prompt, dupa schimbarea EGR-ului si curatarea galeriei de admisie mai trebuie facut si acel update de soft ? Imi este neclar de ce ar trebui facuta adaptarea daca schimb EGR-ul cu altul identic.

    O zi buna
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu trebuie facut nici un update de soft dupa ce schimbi EGR-ul.

    Poti face un Basic Settings sau Output Test daca vrei sa fii impacat.
     
    Ultima editare: 8 Noi 2016
  17. Flxn 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, 177CP, 2012
    Revin cu rezolvarea problemei. Înlocuirea completă a galeriei de admisie cu tot cu senzor si eroarea a dispărut.
     
  18. circovel 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2015
    Locație:
    Onesti
    Masina:
    A4, 2.0 TDI , 2008
    Salut ! Se pare ca am si eu o problema ca ceilalți ! Concret ce trebuie sa schimb ? Doar motorașul sau toată galeria ? Menționez ca un mecanic a facut faza cu șurubelnița si a funcționat dar pana la urma a rămas iar blocata acolo ! Am atasat poza cu eroarea , va mulțumesc !
     
  19. Flxn 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, 177CP, 2012
    circovel Desfa galeria de admisie si curata-o bine. Daca ai putin joc la tija de la clapete trebuie sa schimbi galeria cu tot cu motoras. Daca nu ai joc la clapete poti schimba doar motorasul si sa mergi cu ea in toate treptele de viteza vreo 50 km sa se adapteze. Eu am schimbat prima data motorasul am facut cu el vreo 800 km dar eroarea nu a dispărut si am fost nevoit să iau o galerie completa.
     
  20. Anndreei 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2017
    Locație:
    Alba
    Masina:
    Audi A4
    Salut,
    Am avut aceasi problema si eu, se poate repara la un pret destul de mic zic eu in comparatie cu pretul achizitionari unei admisii noi. E cineva ce face treaba asta, daca vrei detalii iti stau la dispozitie. O zi faina.
     

Distribuie pagina asta