1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie motor diesel la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de marcel1995, 25 Iul 2015.

  1. marcel1995

    marcel1995 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2013
    Locație:
    Irlanda
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0TDI 140cp - Audi A6 C7 2.0TDI 177cp
    Salut la toti !
    (scuzati daca nu postez unde trebuie sau mai fac mici greseli aici pe forum, e a doua oara cand intru )

    A avut careva probleme cu EGR-ul la Audi, sau stie cineva daca ar trebui dat jos la un anumit numar de kilometri parcursi si curatat ? este gre de curatat?

    Masina mea este un Audi A6 C7 anul 2011 2.0TDI 177cp.
    Multumesc la toti si numa bine va doresc
     
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017
    salut , la ce sa cureti cand de fapt problema este partea electronica
    supapa EGR este pana la urma o piesa de ''uzura''

    cele clasice cu actionare vacumatica se curatau si se scapa de inlocuire
     
  3. Danielgeaburu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 anul 2013 motor 2.0 TDI
    Salut,
    Dețin un audi A6 C7 (4G) an 2012. Mașina are 85.000 km. Am luat-o la 60.000. Nu am avut nicio problema pana acum cu ea. De dimineața mi s-a aprins martorul de la check engine. Niciodată nu s-a mai aprins pana acum.Mașina nu prezintă nicio simptoma. Trage normal, merge rotund. Absolut nici o problema. Ma poate ajuta cineva ? Multumesc.

    FA0BAD71-2F30-4EE7-9CE4-791897942BF3.jpeg
     
  4. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Trebuie să pui testerul. Martorul check engine poate aparea din mai multe motive.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fara diagnoza nu vei stii exact cauzele aprinderii acelui martor in bord.
     
  6. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 2012
    Salutare! Intrebare scurta si la obiect: La codurile de eroare urmatoare, se schimba doar valva, sau tot ansamblul EGR (cu tot cu racitor sau radiator vreau sa spun)? Mutltumesc anticipat!

    6 Faults Found:

    4124 - Sensor Reference Voltage B
    P0651 00 [032] - Open Circuit
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 5
    Mileage: 242751 km
    Date: 2018.11.28
    Time: 14:23:26

    4881 - EGR Valve (N18)
    P1440 00 [032] - Open Circuit
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 7
    Mileage: 242757 km
    Date: 2018.11.28
    Time: 15:04:49

    4900 - EGR Sensor 1
    P0405 00 [038] - Signal too Low
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 254
    Mileage: 242819 km
    Date: 2018.12.02
    Time: 13:34:14

    9120 - EGR Sensor 1
    P046C 00 [096] - Implausible Signal
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 5
    Mileage: 242758 km
    Date: 2018.11.28
    Time: 19:49:02

    4891 - EGR Valve (N18)
    P0403 00 [175] - Malfunction
    MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 6
    Mileage: 242826 km
    Date: 2018.12.02
    Time: 14:41:16

    4892 - EGR Valve (N18)
    P0403 00 [172] - Malfunction
    MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 6
    Mileage: 242793 km
    Date: 2018.11.30
    Time: 21:13:01
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie schimbat EGR complet, nu exista altfel. Nu ai alta optiune.
     
    Dany 07 apreciază asta.
  8. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 2012
    Am observat ca pe capacul unora din egr-uri, la o cautare pe google imagini scrie Valeo. Valeo sunt cele originale, montate in fabrica sau mai bine zis cu ce mi-ai recomanda sa inlocuiesc? Multumesc mult pentru raspuns!
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stiu cine le face pe cele originale la motorul tau, din pacate. Stiu ca trebuie cumparat obligatoriu doar original.
     
    Dany 07 apreciază asta.
  10. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 2012
    Multumesc Cristi!
     
  11. mihai_laz 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2019
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    a6-c7, 2.0 tdi, 130 kw
    Bună ziua, in iarnă mi-a facut probleme egr-ul la un c7, 2.0 tdi. Am schimbat in interval de 6 luni, 2 egr-uri sh, iar acum o lună am pus unul nou valeo. Problema e ca toate se defectează, a mai întâlnit cineva problema? Am fost cu ea la reprezentanta audi vw din vrancea, si nu au găsit nimic in neregulă cu partea electrică, acum sunt pe punctul de a trimite egr-ul nou la garanție. Multumesc anticipat.
     
  12. Dany 07

    Dany 07 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 2012
    Schimbat in decembrie cu unul nou, original, Valeo. Pe EGR-ul de pe masina, pe capacul negru scria tot Valeo. Multumesc inca o data Cristi!
     

Distribuie pagina asta