Salut, De curand mi s-a aprins in bord martorul "Check Engine", imediat dupa ce am facut un plin de benzina, insa s-a stins dupa o zi. M-am dus totusi la PBN sa le cer un diagnostic. Asta a durat de la ora 9 20 dimineata pana la 17. Raspunsul a fost ca trebuie (neaparat??) schimbata galeria de admisie de la bancul 2, si ca e posibil sa aprobe o culanta pe un anumit procentaj. Ok, stiu ca astia de la PBN se arunca tot timpul sa schimbe tot, dar avand in vedere ca becul nu s-a mai aprins si masina merge la fel, credeti ca merita sa schimb piesa? Radu
. Ar trebui facut un test cu vag-com si vazut daca mai apare eroarea acuma dupa ce a fost stearsa. Sau o stergi si vezi dupa o saptamana daca mai apare. Dar teoretic daca nu mai sta becul aprins inseamna ca eroarea a fost doar intermitenta. Normal daca eroarea de la una dintre clapete este permanenta nici becul de pe bord nu se mai stinge.
E o problema foarte intalnita la admisie la masinile din 2007 - 2008. Una din probleme e legata de tijele care leaga motorasul de rotorul clapetei ;a unul sau ambele bankuri. Se uzeaza partera de jos a tijei fiind din plastic si astefel se creeaza un joc care nu-i permite motorasului sa o inchida si deschida complet astfel apare eroarea. Solutia daca asta ar fi problema este fie sa gasesti alta tija buna fie sa pui niste bucati de aluminiu in jurul orificiilor(am atasat poza)
Va salut, ceva pareri in legatura cu erorile de mai jos? 7156 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) P2015 00 [175] - Implausible Signal si 7157 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 2) P2020 00 [039] - Implausible Signal Am si o vibratie la relantii, nu stiu daca are sau nu legatura cu erorile. Multam!
Desfacut admisie, curatat, desfacut tija cu clapete, curatata si montata invers, inlocuit tija, manivela si siguranta, montat la loc admisia si erorile au disparut. Sa vedem pentru cat timp, daca apar din nou cumpar kitul de reparatie si rezolv definitiv. Cam asta a fost experienta legata de erorile de mai sus. Vibratia la motor a ramas, deci face obiectul unei alte problematici.
Salutare, Am un Audi A5, 2.0 TDI de 130 KW si mi s-a aprins in mers, cand parcam cu spatele, becul de la bujii. Testerul da niste erori pe EGR. A mai schimbat cineva EGR-ul, se poate doar curata ? Stie cineva daca mai trebuie verificat ceva sa nu fie o eroare falsa ? Multumesc.
Citesti integral acest topic si faci tot ce scrie in acest topic: http://www.clubaudi.ro/threads/supa...-diesel-la-a4-b8-probleme-si-rezolvari.38247/ Motorul tau este aproape la fel daca nu identic cu cele montate pe alte modele de Audi.
La masina mea A5 cu motor 2.7 TDI as vrea sa curat EGR chiar daca nu mi-a aparut in bord martor. Cum sa procedez ?
Degeaba, nu ai ce sa cureti la EGR-ul de pe 2.7 si 3.0 (sunt aceleasi). Cand iti da eroare il schimbi si gata.
La orice motorizare, teoretic, se poate curata. Practic, o sa vezi cand il desfaci ca ai muncit degeaba si curatarea ta superficiala (ca altfel nu se poate face) nu influenteaza cu absolut nimic.
Buna ziua, La masina din profil un Audi A5 2.0 tdi, cod motor CAHA a rezolvat cineva aceasta eroare din poza atasata ? Menționez ca am încercat cu limitator clapeta admisie (cica ar sterge eroarea P2009), dar nimic. Va mulțumesc
La tine e o problema electrica, ori pe cablaj ori in motor. Cu limitatorul se rezolva 2015, nu 2009. Short to ground inseamna circuit intrerupt.
Am verificat prima data partea electrica si nimic. Am citit pe forum ca unii posesori au avut acelasi cod de eroare si au rezolvat cu acest tip de blocator. Am încercat dar, nimic deoarece după 3 zile eroarea a reapărut. Ultima soluție e sa schimb galeria cu tot cu motoraș dar as vrea sa știu sigur, ca nu e tocmai ieftina.
Nu te apuca sa dai 1.500 lei pe o galerie. Vezi că a găsit colegul george o firma care face galerii imbunatatite la preț foarte bun. https://pmgtechnik.com/en/a/142-20tdi/10/68
PMG fac galerii imbunatatite de multi ani. Sunt colegi de pe forum ce au luat de la ei acum 6-7 ani pentru 3.0TDI.
Luni ma duc iar cu ea in service. Daca nu gasesc problema, singura soluție e sa schimb galeria si o sa comand de unde mi-ati mentionat. Merci mult
Bună ziua, Am fost in service din nou si e defect motorașul de la clapeta de admisie care trebuie schimbat. Ce simplu era, daca găseam din prima si nu ma plimbau pe drumuri mulți mecanici.