Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie - motor diesel la Audi Q5

Discuție în 'Audi Q5' creată de psa207, 24 Aug 2016.

  1. psa207 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    petrosani
    Masina:
    q5 2011 2.0 CR 170CP CGLB
    Masina are 102000 km reali, a cedat racitorul egr, a fost schimbat cu egr oem Valeo, dupa 100 km aceeasi faza. Pompa auxiliara de apa este ok are debit mare, filtrul de particule stiu ca avea cenusa putina, nu vad ce ar putea duce la defectare atit de rapida. Singurul meu suspect ar fi senzorul de presiune diferentiala, daca ar fi defect ar putea fi incarcat filtrul si sa creeze o presiune suficient de mare incit sa sparga peretele despartitor din racitor. Din cauza lichidului de racire nu cred ca ar fi posibil sa ajunga la presiuni asa mari atita timp cit poate fi eliberata presiunea prin vasul de expansiune si nici nu a fost cazul de supraincalzire. Aveti vreo idee ce mai pot verifica? Egr ul are garantie dar mi-e teama ca si al doilea va face la fel si atunci nu s-ar mai pune problema garantiei.
     
  2. biciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2012
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi Q5, 2.0TDI CGL, 2011
    Salut,

    Audi Q5, 2.0 TDI, 170CP, CGLB,
    Am urmatoarea eroare, care reapare dupa stergere

    4891 - EGR Valve (N18)
    P0403 00 [096] - Malfunction
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 0
    Reset counter: 0
    Mileage: 0 km
    Date: 2000.00.00
    Time: 00:00:00

    Stie cineva ce reprezinta? E pe duca EGR-ul si trebuie inlocuit ? Se poate verifica cu VCDS functionarea normala a EGR-ului ?

    Merci
     
  3. psa207 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    petrosani
    Masina:
    q5 2011 2.0 CR 170CP CGLB
    Defecțiune supapă, așa apare tot timpul cu 0 de la fault priority în jos?
     
  4. biciu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2012
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    Audi Q5, 2.0TDI CGL, 2011
    Am verificat doar de 2 ori, si ambele dati apare fix asa cum se vede in log. Niciodata nu e "confirmed", iar restul de informatii sunt cam aiurea. Nu stiu daca e din cauza interfetei mele VCDS sau daca chiar asa e stocata eroarea in memorie
     
  5. psa207 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    petrosani
    Masina:
    q5 2011 2.0 CR 170CP CGLB
    La motorul tău egr ul e destul de accesibil ca și poziție și ai putea verifica de ce agata. Ar fi șanse sa o repari.
     
  6. Cristian Bujac

    Cristian Bujac 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2015
    Locație:
    Sinaia
    Masina:
    Q5 , 2.0 TDI (CGLB), 2012, 170CP
    Buna ziua! As vrea sa curat Egr-ul la masina, dar nu stiu unde se află exact. Ma poate ajuta cineva cu o poza sau cu o schița? Multumesc anticipat, Cristian Bujac
     
  7. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La tipul tau de motor EGR nu se curata se schimba direct. Este in spatele motorului. Costa in jur de 500 Euro doar piesa.
     
    Cristian Bujac apreciază asta.
  8. Cristian Bujac

    Cristian Bujac 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2015
    Locație:
    Sinaia
    Masina:
    Q5 , 2.0 TDI (CGLB), 2012, 170CP
    Multumesc frumos pentru raspuns!
    Va atașez o poza cu eroarea data poate imi puteti spune după parametri daca este valva 20180125_204027.jpg egr
     
  9. Cristian Bujac

    Cristian Bujac 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2015
    Locație:
    Sinaia
    Masina:
    Q5 , 2.0 TDI (CGLB), 2012, 170CP
    Astăzi a apărut si eroarea aceasta 20180131_193658.jpg
     
  10. Cristian Bujac

    Cristian Bujac 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2015
    Locație:
    Sinaia
    Masina:
    Q5 , 2.0 TDI (CGLB), 2012, 170CP
    Va rog daca se poate o parere specializată. Nu as vrea sa schimb pana nu sunt sigur 100%.
    Multumesc anticipat
     
  11. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    P0403 = eroare la partea electrica de la egr,se rezolva prin inlocuire ,se pune nou OE
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Scump in draci, iar incepe lumea sa faca EGR Off. :))
     
  13. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca 500 Euro pentru o piesa, sunt bani multi la o masina de 60.000 Euro inseamna ca nu meriti masina si marca asta. Trist dar adevarat.
     
  14. Cristian Bujac

    Cristian Bujac 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2015
    Locație:
    Sinaia
    Masina:
    Q5 , 2.0 TDI (CGLB), 2012, 170CP
    Multumesc frumos de raspuns.
    Eu nu am spus că este scump. Nu este nici ieftin, dar masina mea merita. Dar ca oricare am vrut să fiu sigur de "diagnostic". Nu credeti ca este normal?
    Ce se poate intampla daca mai merg cu masina? Pot aparea defecte la alte piese?
     
  15. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, iti distrugi filtrul de particule in scurt timp si nu numai. De ce se intampla asta ar trebui sa scriu un roman si nu am timp pentru asta. Bafta.
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    Cand apare eroare ecu limiteaza motorul ,dupa aprox. 1000 km se aprinde martorul dpf (din cauza erorii nu isi mai face regenerarea).....
     

Distribuie pagina asta