1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie si Galeria admisie motor diesel la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de ajaccio, 9 Mai 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu este nevoie de adaptare. Montezi clapeta noua si stergi erorile (daca exista).
     
    Clauu apreciază asta.
  2. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    La al meu 2.0 asa am facut fara vreo adaptare insa am intrebat pt ca in service la cardinal dupa ce au schimbat clapeta desi le sterg tot apar erori-
    Cod:
    5301 - Throttle Actuator Control Circuit
              P2100 00 [175] - Open Circuit
    
    Cod:
    5308 - Throttle Body Actuator Bank 1 (J338)
              P0638 00 [040] - Implausible Signal
    Cod:
    5307 - Throttle Valve Actuator Control System
              P2101 00 [175] - Malfunction
    Clapeta a fost schimbata recent pt ca era defecta insa acum are iarasi probleme si ma indoiesc ca s-a stricat ea singura
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ori s-a stricat, ori ai o problema la mufa/cablaj.
     
  4. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Stie cineva cu ce este diferit egr-ul la motorul meu fata de modele sub 2011 cu clapete pe admisie ? Poate ma lamureste cineva cum lucreaza astea mai noi.. Multumesc !
     
  5. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    EGR-ul la motorul tau, daca este CJCC, este montat pe racitorul de gaze iar conducta de la EGR la galeria de admisie vine direct in acea piesa mentionata de @Micckkey. Asa arata la CJCC
    EGR CJCB.JPG
    si asa arata la 2.0 CAGA, de exemplu, pe motor:
    EGR CAGA.jpg
     
    Alin Alina și Micckkey apreciază asta.
  6. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    La fel si la cjcb aceeasi structura a egr.ului ca in prima poza pusa de @paulkf
    La noi egr.ul se afla in partea stanga separat, in dreapta este doar clapeta pe tubulatura.
     
  7. Micckkey

    Micckkey 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 FACELIFT, 2.0 TDI 120 CP, 2013
    Mersi, @paulkf ! Inseamna ca eu in incercarea de a curata egr-ul, am curatat doar admisia si conducta egr-ului.. Deci ma apuc iar de treaba :))
     
  8. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    La A4 B8 facelift 2013 cod motor CGLC se curata EGR si clapeta de acceleratie? Imi spuneau la un service ca nu.
     
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Se curata la orice motor, doar ca nu vei vedea nici o imbunatatire a performantelor in 95% din cazuri. In celelalte 5% din cazuri egr-ul este bloxat pe deschis si performanta este afectata.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  10. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
  11. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Salut, as vrea sa curat EGR-ul la masina din profil, dar pana acuma nu am mai dat jos nici un egr cu tot cu racitor. Trebuie sa am grija la ceva in special, va curge lichid din el ? La final dupa curatare trebuie adaptat cu VCDS ?
    Ms mult si o zi buna tuturor.
     
  12. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    O sa curga antigel. Nu are nevoie de adaptare.. doar sters eroare in caz ca ai stocata.
     
  13. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Ms de raspun. O zi buna.
     
    DeViAnS apreciază asta.
  14. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Salutare! ma poate lamuri cineva cu valoarea din grupul 41- intake flap 95,9%. Aceasta valoare se schimba doar in 100,6% la peste 2300 ture, in rest e 95,9. e ok sa fie asa ? eu suspectez clapeta off.

    IMG_2705.JPG
     
  15. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    De ceva vreme tot imi pâlpâia spirala in bord la rece cand ajungeam pe la 2000 de ture.am verificat nu aveam erori...iar astăzi am pus iar testerul si am urmatoarea eroare

    5286-throttle position sensor (g69)
    P0121 00 096-implausible signal
    Intermittent-not confirmed-tested since memory clear.

    Am vre.o șansă să rezolv problema dacă curăț doar egr.ul?ultima dată a fost curățat acum 2 ani.
    Sau sunt nevoit sa cumpăr altul nou?
    O seara buna tuturor
     
    Ultima editare: 21 Noi 2017
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da jos si clapeta de acceleratie si curat-o, inclusiv partea electrica cu spray de contacte.
     
  17. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Va salut.
    Am curățat clapeta de accelerație am montat.o la loc am pus vcds.ul sa ii fac o adaptare si cand i.am dat go sa execute mi.a oprit motorul si spirala palpaie cu motorul oprit.Am gresit eu ceva la adaptare sau e clapeta defectă?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce adaptare ? Cu VCDS-ul o poti proba daca actioneaza. E normal ce s-a intamplat.
     
  19. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Am dat pe basic settings apoi pe test of throttle valve adaptation.
    Sau am gresit eu adaptarea?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da cine ti-a spus ca trebuie adaptata clapeta ?
     

Distribuie pagina asta