1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie si Galeria admisie motor diesel la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de ajaccio, 9 Mai 2013.

  1. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Citisem cu câteva pagini bune in urma de adaptare dar într-adevăr am vazut ca era si varianta unde nu sar adapta e plug and play.
     
  2. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Se adapteaza clapeta. Cu contact pus, motor oprit.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Acelasi lucru il face si cu motorul pornit, si cu el oprit. Nu se adapteaza nimic, doar actioneaza (semn ca functioneaza, se opreste motorul).
     
  4. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Nu intru in polemica-BS se fac pe contact. Daca e pornit motorul va aprinde martorul si se opreste, semn functioneaza. BS este recomandabil ptr a face cursele de functionare-cicluri de apx 30 sec. Eroarea lui-la CR-uri este ca nu mai stie poz de limita. In mod cert masina scutura la oprire. Btw, senzorul resp e unul de tip hall, care fac pariu ca era curat-el comanda insa clapeta. La senzor ai acces si fara a da corpul clapetei jos de pe masina. Singura pb ca se rupe pintenul de seal-care oricum nu afecteza etanseizarea.
     
  5. Silviu Valentin

    Silviu Valentin 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4
    Bună ziua !
    Dețin un Audi A4,2008,2.0 TDi, 143CP, cod motor CAGA.
    Am și eu o problemă și mă tot duc din service în service și nu îmi depistează nimeni adevărata problemă și anume:
    Mi s-a aprins martorul in bord galben "probleme la motor", iar pe tester am eroarea "Galerie admisie bank 1".
    Am cumpărat motorașul nou, dar nu înainte de a fi montat pe mașină a fost curățată galeria cu acele clape. Clapele inchid si deschid foarte bine, joc nu au. Dar după a treia pornire, martorul se reaprinde.
    Mi s-a spus că este de la galeria de admisie, cea cu clape. Și m-a pus mecanicul să cumpăr, de la dezmembrări, dar de plastic, nu de aluminiu, dar în niciun parc nu se găseste de plastic.
    Între timp am fost trimis la alt mecanic, mi-a dat calculatorul jos și mi l-a resoftat. Acum nu mai apare martorul in bord și consumul a revenit la normal.
    Aș dori să va rog să mă indrumați ce să fac. Să stau asa ? Afectează ca acele clape au fost setate sa rămână in poziția inchis ? Că așa mi s-a spus că inseamnă după resoftare.
    Totuși am dat 900 lei pe acel motoraș și nu știu dacă să-l inapoiez pe cel nou și să-l pun pe cel vechi.
    Mulțumesc frumos !
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai citit nimic pe acest forum si ai mai deschis si topic nou aiurea si inutil. Acum am facut o concesie si ti-am mutat mesajul unde trebuia sa citesti fara sa scrii nimic.
    In functie de eroarea care o ai se monteza un limitator de cursa. Sunt colegi care vand aceasta piesa chiar aici pe forum in aria de publicitate.
    Cauta discutiile despre ce ti-am spus aici in topic si in aceasta arie si data vitoare nu mai deschide topicuri noi aiurea si inutil pentru ca sunt stesre fara explicatii.
     
  7. Silviu Valentin

    Silviu Valentin 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4
    Îmi cer scuze ! Am căutat, dar vag, recunosc. Sunt destul de disperat pentru că nu știu exact ce să mai cred. Am primit multe informații și păreri și nu știu care sunt bune și care nu.

    Am citit și m-am documentat.
    Eu am înțeles că mie în acest moment mi s-a anulat EGR-ul. Am observat mai multe pareri PRO pentru acest lucru.
    Dar am in continuare incertitudini și vă rog să mă ajutați.
    Eu am cumpărat degeaba acel motoraș ? El gliseaza bine, dar mecanicul mi-a spus că "el e ars inautru". Dar tind să cred că asta e justificarea lui pentru ca să nu-mi dea investiția inapoi (900lei).
    Sau este posibil acest lucru, ca el să fie ars inautru ? Precizez că nu a desfăcut să verifice, ci că așa știe el "ca e boala lor". Am reprodus.
    Și ce mă sfătuiți să fac ? Să iau de la dezmembrări clapele, de plastic, dacă le găsesc ? Că noi citisem că 1500 lei..
    Dacă înainte primul post nu eram documentat, acum am citit și sunt bulversat.
    Mulțumesc frumos !
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Monteaza limitatorul pe motorasul vechi si intreaba-l pe mecanic cum de functioneaza ok daca este ars.
     
  9. Alex.b8tdi

    Alex.b8tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 2014
    Se poate desface egr de pe cjcb pentru a se curata ? Stiu ca un coleg a spus ca trebuie inlocuit, nu se curata.
    Insa vad ca se gaseste coolerul separat de vânzare.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu iti spun ca se schimba obligatoriu complet si asa vine ca si piesa de schimb noua si originala. Piesa pe care si tu trebuie sa o cumperi noua si originala. Adica EGR cod OE 03L131512 DQ care este fabricat de BorgWarner
    Tu in schimb poti face cum crezi de cuviinta.
     
    Alex.b8tdi apreciază asta.
  11. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    EGR-ul nou vine ca si revizie imbunatatita.

    Sent from my SM-G955F using Tapatalk
     
  12. Alex.b8tdi

    Alex.b8tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A4, 2.0 tdi, 2014


    Am gasit un clip interesant cum se curata egr cu cooler de pe un amarok.
    Din pacate nu stiu de cat multumesc in rusa.
    Daca avem colegi care m-ar putea lamurii ce zice mecanicul Rus ar fi de apreciat.
     
  13. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Eu l.am dat jos din 3 suruburi si l.am curatat cu spray special pt egr.S.a curatat foarte bine.
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    @Alex.b8tdi Cand egr-ul din clip da eroare se curata prin inlocuire cu unul nou OE. Adica cod OE 03L131512DQ care este fabricat de BorgWarner
    De obicei se strica partea electrica.
     
    pronet și Alex.b8tdi apreciază asta.
  15. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    La motor CAGB trebuie facuta calibrarea la clapeta dupa curatare?
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Se adapteaza singura
     
    Alin Alina apreciază asta.
  17. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Multumesc mult.
     
  18. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Salutare !!! Azi in mers la cca 150-160 km/h mi s-a aprins in mers martorul motor. Masina trage normal , totul ok , mai parcurg asa pana ajung acasa cca 50 km dupa care pun testerul si imi apar 2 erori. Le sterg , se stinge si martorul motor , totul Ok. Imi pare ciudat datele (zi,luna,an) care apar pe tester. Ce probleme o fi ? Ce lo fi apucat asa din senin? EGR si Clapeta de acceleratie au fost curatate in vara anului trecut.

    EROARE EGR.jpg EROARE SONDA.jpg
     
  19. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Inlocuieste egr si sonda lambda
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie inlocuit EGR-ul in primul rand pentru ca a doua eroare poate fi legata de DPF din cauza EGR-ului. Marian toate astea s-au mai discutat pe forum de zeci de ori pana acum. Ai masina asta de ani de zile chiar nu ai invatat-o cu toate problemele ei ?
     
    andy69 și marian344 apreciază asta.

Distribuie pagina asta