1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie si Galeria admisie motor diesel la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de ajaccio, 9 Mai 2013.

  1. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Iti recomand cu incredere acel limitator.
     
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Eu iti recomand sa te mai documentezi, e in avantajul tau.
     
  3. serginio89ro

    serginio89ro 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    arad
    Masina:
    a4 b8 143 cp 2012
    pana la urma ce recomandări imi faceti sa pun noua galerie sau kit
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cea mai buna varianta e sa pui galerie noua OE ,si limitatorul dieselgeek isi face treaba
     
  5. serginio89ro

    serginio89ro 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    arad
    Masina:
    a4 b8 143 cp 2012
    Deci galerie noua
     
  6. Pahy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4, 2.0,2009
    Salutare ,

    La recomandarea unui amic am desfacut si curatat clapeta EGR si clapeta Shut-Off care intradevar erau foarte murdare. Dupa ce le-am curatat foarte bine le-am remontat.o mica diferenta in bine se simte la accelerare dar surpriza: mi s-a aprins martorul motor galben in bord. Ce este de facut ?
     
  7. serginio89ro

    serginio89ro 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2018
    Locație:
    arad
    Masina:
    a4 b8 143 cp 2012
    Mergi cu ea la un test cu VCDS sa vezi de unde mai este eroarea ?
     
  8. Pahy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4, 2.0,2009
    Precizez Ca inainte de curatare nu aveam nici un martor aprins
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa ce ti s-a spus. Oricum trebuia sa scrii pe forum dupa ce ai fi facut diagnoza. Cine stie pe unde ai umblat si nu ai bagat poate vreo mufa cum trebuie
     
  10. Pahy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4, 2.0,2009
    Astazi am facut un test si am eroarea asta:

    5336 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
    P2015 00 [237] - Implausible Signal
    MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 5
    Mileage: 132685 km
    Date: 2018.04.06
    Time: 18:20:42
     
  11. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Motorașul de la galerie, este arhicunoscuta problema respectivă.

    Eroarea P 2015, se rezolva prin montarea unui limitator pe motorașul respectiv. Vezi in aria publicitate că sunt colegii care se ocupa cu așa ceva.
     
    vik71 apreciază asta.
  12. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Si eu am montat limitatorul de cursa, eroarea P2015. Carcasa de admisie este din plastic, model ce implica demontarea pentru montajul limitatorului. Limitatoarele sunt de doua feluri: pentru admisie din aluminiu si admisie din plastic (modele dupa 2011 inclusiv). Inlocuirea intregii galerii de admisie, parerea mea, sunt bani aruncati. De banii aia mai bine cumperi niste gume noi si de calitate.
    Dupa demontare am curatat admisia de calamina intarita, am schimbat garnitura (cea de culoare rosie) la admisie si montat limitatorul (cumparat dupa ebay de la un polonez). Demontarea admisiei cere niste scule mai aparte, gen M8, ce nu sunt in trusele normale (nu incercati cu torx clasic!). Demontarea si montajul rampei comune si a conductelor implica putina experienta. Nu recomand incepatorilor pentru ca pot provoca probleme mai costisitoare in timp.
    Exemplu: conductele de presiune daca sunt montate tensionat pot provoca ceva probleme daca sunteti mai ghinionisti. :)
     
  13. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Salut, a desfăcut vineva egr.ul pentru curățare la un audi a4b8 CAHA? As vrea sa vad daca are depuneri si sa il curat, am înțeles ca trebuie calibrat (ceva de genul) cu vcds.ul?
     
  14. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Nu se calibreaza nimic. la CAHA/CAGA se demonteza odata cu corpul clapetei de aer si se curata amandoua. Inainte de a demonta cumpara-ti cele doua garnituri, deperferat pe original.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Banica acum ti-am mutat mesajul dar data viitoare va fi sters direct si fara explicatii daca nu citesti topicul dedicat si mai scrii aiurea mesaje pe unde crezi tu de cuviinta fara nici o legatura cu problema ta. Multumesc pentru intelegere.
     
  16. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Ms si scuze Cristi.
    Ms Paulkf, ai codurile pentru garniturile alea?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
     
  18. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Mulțumesc.
     
  19. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Am observat ca la turatie de 1500-1700 cand motorul e rece masina merge in suturi indiferent in ce treapta sunt...am pus.o pe tester si nu da nici o eroare.A mai patit cineva?mentionez ca am avut de vreo 3 luni si eu problema cu clapeta,am pus acel opritor si am rezolvat.o atunci.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si ce legatura are problema ta cu acest topic ? De ce nu faci investigatii mai amanuntite. Poate fi un injector obosit, poate fi o conexine electrica intre ECU si comanda injectoarelor, poate fi o parte mecanica din motor (piese "obosite" = cu probleme), pot fi senzori defecti care la o anumita temperatura citita prost dau acest simptom, poate fi orice altceva. V-am mai spus: despre unele lucruri si probleme degeaba intrebati pe forum pana nu faceti investigatii amanuntite.
    Ca sa eviti orice neajuns de acest fel se schimba integral cu piese noi originale multe pe la motor indiferent de costuri. Masina cand aduna niste km apar aceste probleme si ca sa fie evitate trebuie sa schimbi multe si implict aceste schimbari vin cu niste costuri. Nu este nevoie sa-mi dai nici o replica la acest mesaj. Multumesc.
     
    Alin Alina apreciază asta.

Distribuie pagina asta